Haluaako joku heteromies...

Anonyymi

Hieroa peniksiä hellästi yhteen ja sykkiä spermat toistemme kulleille?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heterot eivät tuollaisia harrasta.

• Anonyymi

Itse heteromiehenä voin sanoa että kiinnostaisi kyllä.

• Anonyymi

Kiinnostaa myös. Olen 60v um Tampereelta. Jos haluat saat multa sähköpostini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse heteromiehenä voin sanoa että kiinnostaisi kyllä.

Jos tuollainen kiinnostaa, niin olet bi, et millään muotoa hetero.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa myös. Olen 60v um Tampereelta. Jos haluat saat multa sähköpostini.

Kiinnostaa minuakin. Kuinka saan yhteyden? 59Treelta...

• Anonyymi
        Androgyyni kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin. Kuinka saan yhteyden? 59Treelta...

kirjoita n703161@hotmail.com

• Anonyymi

Olishan se upee kokemus

• Anonyymi

Voittaa pillun milloin tahansa. Kaksi yhdessä sykkivää kyrpää on maailman kiihottavin asia!

• Anonyymi

Olen heteromies omasta mielestäni.!! haluaisin nussia sinua persereikään ja haluaisn, että imisit kaluani ja minä sinun. Olen täyshetero. Haluan muuten vaan tälläistä.. Olen täyshetero..
      Vaimonikaan ei tiedä, että haluan imeä ja imettää kaluani ja saada sitä persereikääni, vaikka olenkin täyshetero.. Eikä tiedä työkaveritkaan, vaikka mittailen saunassa mielessäni niitten kulleja, sillä olenhan TÄYSHETERO.!!! Näin se vaan menee, piilohomot.!! Ja bi-miehet... Tämä oli lainattu teidän ajatuksista.

• kyllä kiinnostaa

• Anonyymi

Kiihottaa ja kiinnostaa todella paljon, mistä löytää seuraa tähän hommaan? T. toinen heteromies

• Kiinnostaa todella paljon

• Anonyymi

Mukava olisi roiskia toistemme kaluille spermat. M52 Hämeenlinnasta
      alaston.hml@gmail.com

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe