https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006110233.html
Pulinat pois vegaanit. Henkenne ja alapäänne haisee mädältä kuolemalta ja aivonne surkastuvat.
95% ei halua vegaaniruokaa listalle ravintoloissa
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
2000-luvulle saakka, kellään ei ollut ruoka rajoitteita.
- Anonyymi
Ravintolat voi itse päättää, onko vegaani ruokaa tarjolla. Jos vegaanit ei tule, ei haittaa taloudellisesti, kun niitä on muutama prosentti ihmisistä.
- Anonyymi
Ovatko ihmiset tyhmentyneet?
Miksi poliitikko NOSTAA elämää suuremman älämölän ravintolan menuusta?
Ravintolan menuussa on sitä mitä siellä on.
Suomessa ei ole mikään ongelma löytää ruokaa.
wtf?
Ekaa kertaa ravintolassa, vai onko tämä hänen tapa ratkaista asioita? - Anonyymi
Täytyypä mennä vegaaniravintolaan ja tilata pihvi, jos ei tule niin haukun tarjoilijan.
- Anonyymi
Normaali älyinen kysyisikin, miten vegaani paskaa saa tästä ravintolasta.
- Anonyymi
Vegaani on synonyymi idiootille
AIV-rehua vois olla ravintoloissa aina varastossa, jos tulloo vegaanilehmiä moalimata parantamaan sen rehun syönnillä.
Miltä tuntuu olla oikeassa. Massiivinen ja lihaisa lehmä kasvaa ja voi hyvin vihreällä ruoalla. Mistähän lehmä rautaa ja proteiininsa saa.
Vastustaako 95% suomalaisista ravintoloiden ruokalistoilla kasvisvaihtoehdon tarjoamista?
Miten selität omat hajusi ja surkastumisesi
- Anonyymi
Jotenkin halvassa ulkolaisessa vegaaniruuan hinnassa on verotus näyttävä .
- Anonyymi
Kyllä kasvisruokaa saa syödä mutta ei tarvitse vaatia muitakin syömään eikä pitää siitä meteliä. Porkkanaletut on helvetin hyviä mutta ei niitäkään joka päivä syö. Vegaaneilla on vaan kumma taipumus kuten muslimeilla mainostaa uskontoaan
- Anonyymi
kasvisperse on syöpäläisten ja loiseläjien ruuvan "korviketta"
- Anonyymi
Turha kuluerä pitää ravintolan promilleluokan asiakkaille vegaani skeidaa varastossa.
- Anonyymi
Ei kai kukaan itseään arvostava kokki halua ruveta leikkimään ruualla? Siis valmistamaan ruokaa sellaisille, jotka leikkivät ruualla?
Eikä asiakkaatkaan tykkää ravintolasta, joissa on ruualla leikkiviä ihmisiä. - Anonyymi
Saahan sitä vegaaniruokaa ravintoloissa. Ottaa vaan salattia, jättää pihvin ottamatta.
- Anonyymi
vegaaniruoka on arvotonta
- Anonyymi
Kukaa haluu nopeasti pilaantuvaa ruokaa keittiöön mikä ei mene kaupaksi.
- Anonyymi
Vegaaniruoka ravintolassa on kallista, kun raakaaineet saa eurolla kaupasta.
- Anonyymi
Meidän työpaikalla ainoalle vegaanille naureskellaaan avoimesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116