95% ei halua vegaaniruokaa listalle ravintoloissa

Anonyymi

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2000-luvulle saakka, kellään ei ollut ruoka rajoitteita.

• Olet väärässä, mutta ei se mitään, ole vaan.

• Anonyymi

Ravintolat voi itse päättää, onko vegaani ruokaa tarjolla. Jos vegaanit ei tule, ei haittaa taloudellisesti, kun niitä on muutama prosentti ihmisistä.

• Olet väärässä prosenttien määrässä, mutta ei se mitään, ole vaan.

• Anonyymi

Ovatko ihmiset tyhmentyneet?

Miksi poliitikko NOSTAA elämää suuremman älämölän ravintolan menuusta?
      Ravintolan menuussa on sitä mitä siellä on.

Suomessa ei ole mikään ongelma löytää ruokaa.
      wtf?

Ekaa kertaa ravintolassa, vai onko tämä hänen tapa ratkaista asioita?

• Koska hän on nihreä ja sekaisin.

• Anonyymi

Täytyypä mennä vegaaniravintolaan ja tilata pihvi, jos ei tule niin haukun tarjoilijan.

• Anonyymi

Normaali älyinen kysyisikin, miten vegaani paskaa saa tästä ravintolasta.

• Eli laskeudut samalle tasolle vihreän pissapään kanssa...

• Anonyymi

Vegaani on synonyymi idiootille

• AIV-rehua vois olla ravintoloissa aina varastossa, jos tulloo vegaanilehmiä moalimata parantamaan sen rehun syönnillä.

• Miltä tuntuu olla oikeassa. Massiivinen ja lihaisa lehmä kasvaa ja voi hyvin vihreällä ruoalla. Mistähän lehmä rautaa ja proteiininsa saa.

• Vastustaako 95% suomalaisista ravintoloiden ruokalistoilla kasvisvaihtoehdon tarjoamista?

• Miten selität omat hajusi ja surkastumisesi

• Anonyymi

Jotenkin halvassa ulkolaisessa vegaaniruuan hinnassa on verotus näyttävä .

• Anonyymi

Kyllä kasvisruokaa saa syödä mutta ei tarvitse vaatia muitakin syömään eikä pitää siitä meteliä. Porkkanaletut on helvetin hyviä mutta ei niitäkään joka päivä syö. Vegaaneilla on vaan kumma taipumus kuten muslimeilla mainostaa uskontoaan

• Anonyymi

kasvisperse on syöpäläisten ja loiseläjien ruuvan "korviketta"

• Anonyymi

Turha kuluerä pitää ravintolan promilleluokan asiakkaille vegaani skeidaa varastossa.

• Anonyymi

Ei kai kukaan itseään arvostava kokki halua ruveta leikkimään ruualla? Siis valmistamaan ruokaa sellaisille, jotka leikkivät ruualla?

Eikä asiakkaatkaan tykkää ravintolasta, joissa on ruualla leikkiviä ihmisiä.

• Anonyymi

Saahan sitä vegaaniruokaa ravintoloissa. Ottaa vaan salattia, jättää pihvin ottamatta.

• Anonyymi

vegaaniruoka on arvotonta

• Anonyymi

Kukaa haluu nopeasti pilaantuvaa ruokaa keittiöön mikä ei mene kaupaksi.

• Anonyymi

Vegaaniruoka ravintolassa on kallista, kun raakaaineet saa eurolla kaupasta.

• Anonyymi

Meidän työpaikalla ainoalle vegaanille naureskellaaan avoimesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe