Miesryhmää kouvolan seudulle

Haluaisin ottaa osaa runkku ja suihinottoon muiden miesten kanssa,myös olla mukana jos toiset panevat.Onhan se niin kiihottavaa kun kalut tanassa suihkivat spermaa ja purkautuvat,myös suuhun.Otan ja annan,myös liivihommat voivat olla mukana

14

787

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa kivalta

• Anonyymi

Onko tällaista ryhmää olemassa?

• Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.

• Liiveissäseisoo kirjoitti:

Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.

Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.

• brafantv kirjoitti:

Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.

Hei ois ihanaa olen ollut kolmen ringissä sain peppuun suuhun mut neljä ois todella
        kiimasta olen sinkku ja luonani vois kaikkea kokeilla imettäis kullejamme ja keikisteltäisiin
        kuviakin vois ottaa qruiseris olen transmummona jos vaikka sitä kautta s.postia
        suukkoja tytöille!

• brafantv kirjoitti:

Tuollaiseen ryhmään tai edes kaveriksi pukeutumaan ja tyydyttämään olisi ihanaa päästä.
        Itse pukeudun aika kurvikkaaksi ja olen kyllä hyvinkin estoton tapaamisen suhteen.
        Olisi mukavaa tyydyttää toista tyttöilijää.
        rintalap@yahoo.com

• Anonyymi

hei oli kiva kommentti mutta haluaisin ensin olla kanssasi kahden opettaisit minua miten ollaan miesten kesken tule luokseni nuolen kyllä kulliasi mies kiimassa odotan sinua

• Anonyymi

Taas tämä vastenmielinen riksun kurppa yök 🤑

• Anonyymi

Olisi kyllä kiimasta olla useamman miehen käytettävissä siinä porukan keskellä. Olen Kouvolasta myös.

• Anonyymi

Oletko nainen? Ota yhteyttä
        amirarman1212@gmail.com

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen? Ota yhteyttä
        amirarman1212@gmail.com

Olen se yleinen jakorasia huora

• Anonyymi

Hyi hemmetti

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241