Kävin Fuengirolassa vastikään ja oli pettymys. Toki paljon jäi näkemättä.
Eniten ärsytti rikollisuus, joka näkyy selvästi katukuvassa. On prostituutiota, huumekauppaa, laitonta maahantuloa lieveilmiöineen, mafiaa, väkivaltaa jne. Naisten pahoinpitelyä myöskin ihan paikallisten machorosvojen taholta. Monella naisella kaulassa kuristusjäljet. Poliisi ei puutu - miksi? Lisäksi nämä mölyapinat britit ja irkut suorastaan vitutti. En enää ikinä mene hotelliin tai baariin missä niitä krapulaisia huutajia on. Olimme hotelli Las Palmeraksessa. Suomalaisuus ei onneksi näkynyt alueella häiritsevästi, vaikka sellainen ennakkokuva oli. Ennemmin suomalaisia kuin brittejä ja irkkuja.
Liian kuuma oli myöskin, koska ei tuullut.
Tiedän, että näimme vain pintaraapaisun, mutta kertokaa omia mielipiteitänne ja vinkkejä seuravaa reissua varten? Olen paljon matkustellut ja nyt viikon reissun puolivälissä jo teki mieli palata kotiin. Liian kuumakin oli.
Fuge oli pettymys
Anonyymi
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Noin paljon mahtui yhteen hikiseen viikkoon negatiivisia asioita! Kannattaa kiertää sitten Fuge kaukaa...:)
- Anonyymi
Viikko suomibaarissa ja kaikki on koettu?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820