Nyt on kesäilmat ja terassille tekis mieli, Mutta ei oo aina kaveria lähtemään.
Voiko nainen mennä yksin terdelle, jos vaikka siellä olis muitakin sinkkuja ja kiinnostavia miehiä?
Voiko nainen mennä yksin terdelle
19
233
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilepa sitä. :D Ota kellosta aikaa, kuinka kauan menee siihen, että joku kysyy "onks tässä vapaata".
Huonona päivänä voi mennä yli 20 minuuttia. - Anonyymi
Miksei voisi 🤔😱. Jos vaan viitsii itsekseen istua tai vaihtoehtoisesti, jos haluaa niitä omasta mielestä charmantteja humalaisia miehiä seuraksi, niin terassille vaan 👌☀️😀
- Anonyymi
Miehen aloitus :)
- Anonyymi
Siitä ajatellaan luultavasti kaikkea negatiivista.
Itse en viihtyisi yksinään julkisilla terasseilla...Mitä siinä muka tekee? Plärää älypuhelinta..
- Anonyymi
siinä voi miettiä syntejä syviä
- Anonyymi
ankeaa kroksisillaan jossain myrkypuulattialla pönöttää. Mieluummin seison kumpparisillaan lannanhajuisella pellolla tahi metsässä
- Anonyymi
nainen voi ottaa jännämiehen terskaa suuhun terassilla.
- Anonyymi
Darkfear tässä. Sitä nyt vaan ei kukaan voisi mennä yksin kyn kaikki ihmettelee miksi menee yksin terassille ja saa huonon maineen jos menee yksin. Ei sitä vaan voi niin tehdä kun saa ihmetystä aikaan.
En pystynyt kirjautumaan niin en voi nyt peukuttaa itseäni.Mä kyllä kirjoitan itse aina kirjautuneena, mutta kyllähän se asia vaan on just noin varsinkin nuorten miesten kohdalla, kun heille se ei ainakaan ole yhtään sopivaa mennä yksin terassille istumaan ilman ketään kavereita.
Naiset voi kyllä hyvin mennä yksinkin, kun naisten kohdalla sitä yksinoloa pidetään enemmänkin vain rohkeana ja itsenäisen naisen merkkinä. Miehillä sitä yksinoloa sen sijaan pidetään aina vain pelkkänä yksinäisen luuserimiehen merkkinä, jos ei ole niitä kavereita mukana, kuten kaikilla muilla nuorilla aina on joka paikassa.
Kuka tomppeli yksin mihinkään menee. Ei siitä tuu mittään.
Känniääliöt vaan örisemässä korvaan tshyi. ei käy! Yhden kerran olimme nätisti juhlimassa ja kesäiltaa viettämässä, niin tomppeli kaatoi oluet tissien väliin, lähdin välittämästi kotiin ja huusin vielä mennessä tuommoselle säätäjälle, tiesipähän kunniansa.
Muutenkin kotiterassi paras.Auts. Idiootteja riittää kyllä. Tosin ei me kaikki örvelletä! Olen kyllä sen verran tomppeli, että saatan mennä ihan itekseni useinkin jonnekkin.
Huomannut myös että miehet koittaa tulla aina juttua vääntämään väkisin vaikka haluaisi olla rauhassa. Ei jaksaisi semmoista monologista kännijorinaa, jos haluaa rentoutua.
Välillä mukava ihmetellä maailmanmenoa ja pohtia universumin saloja. Tai muuten vaan laittaa aivot narikkaan ja nauttia keleistä.
Nyt voin kommentoida Sinunkin juttuihin, kun totesit että olen ihan oikea ihminen. ;P
- Anonyymi
Naisena menen aina yksin kapakkaan, kun on tarkoitus pokata mies yöksi. Jos menee kaverin kanssa ja löytää hyvän kundin, alkaa useimmiten naiskaveri sanoa, että mennään kotiin yhdessä ja kaikki kuivuu kokoon.
No naisten onkin varmasti helpompi mennä sinne baariin yksin, kun mitä nuorten miesten. Yksinäisillä nuorilla miehillä kun sitä yksinolosta ajatellaan aina vaan kaikkea negatiivista, jos sitä ei ole nuorella miehellä ketään kavereita mukana siellä baarissa, kun kaikki muut nuoret ovat siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.
- Anonyymi
Olen ollut monta kertaa terassilla yksin. Ei siellä kukaan ajattele mitään negatiivista ja monta kertaa olen naisenkin itskenyt terassilta.
Tarjoilijat menevät aina terdelle yksin (jos tarjotinta ei lasketa mukaan).
(Naurua)- Anonyymi
Kannattaako terdeltä poimittujen muijien kanssa käyttää spärdäriä.
- Anonyymi
Oon joskus paininut saman ongelman kanssa, menin, oli tosi hauska ilta, kaikenikäisiä tapasin ja juteltiin.
- Anonyymi
Mikä jottei. Käyn usein yksin terassilla , risteilyllä tms.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441