Juntti on viisas[1] perussuomalainen, joka käyttäytyy aina hienosti ja juo vain hienointa teetä Englannista. Juntit eivät ikinä riehu, eivätkä satuttaisi kärpästäkään. He ovat myös Suomen ylpeys ja maailman terveellisimpiä elintapoja noudattava väestö. Keskustelussa he ottavat aina toisen osapuolen huomioon, eivätkä koskaan kiroile. Juntit ovat kaikki samanlaisia, heissä ei yksinkertaisesti ole yhtään eroa, EI YHTÄÄN. Lisäksi kaikki juntit kannattavat vain ja ainoastaan Matti Vanhasen yksinvaltiutta.
https://hikipedia.info/wiki/Juntti
Oletko Juntti?
4
<50
Vastaukset
Koittaakohan joskus aika jolloin tämä ei enää naurata..
https://youtu.be/Z4Y4keqTV6wHienoin tee Englannista ansaitsee kommentin. Tee ei kasva Englannissa. Englannissa ei n. 1300-luvulle mennessä tehdyn laajan harvennushakkuun seurauksena paljon kasva puitakaan, eikä kovin paljon muutakaan mielenkiintoista ja toisaalta teepensas viihtyy Euroopaksi määritellyllä alueella vain Portugaliin kuuluvalla tulivuorisaarella keskellä Atlantin valtamerta. Mutta aivan erityisesti alleviivaten tee ei kasva Englannissa ja siten tee Englannista on hyvin epämääräinen käsite. Toiseksi hieno tee on myöskin hämäävä käsite, koska jotkut suorastaan arvostavat enemmän teepensaasta miltei kokonaisina leikattuja lehtiä. Kun käsitelyn jälkeen hienoimmaksi jauhautunut aines lakaistaan englantilaisen teeprässäämön lattialta ja pussitetaan ja pussit lastataan konttiin ja konttiin maalataan isoilla kirjaimilla T saadaan hienoa teetä englannista. Amerikan Yhdysvaltain historiaan taas liittyy erityisesti rituaali, jossa teekutsuliikkeeksi kutsutut ihmiset käyvät reippaalla otteella kumoamassa tämän englantilaisen hienon teen edellä mainittuun Atlantin valtamereen.
- Anonyymi
No johan on prkl...
xL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431