Kieli promilleliuskalle ja nuolaiskaa.
Tulokset pöytään.
https://www.youtube.com/watch?v=9ldYCbrbmJA
Kykenettekö enää edes aamuöiseen small talkkiin?
Niin, ettepä tietenkään, oppoppop
Herätyyys! Aika nousta
19
<50
Vastaukset
Huomenta. On raikas keli ulkona.
Tuo pitää kyllä täysin paikkansa välillä. :P Saunassa varsinkin haluaa rentoutua niin ei sitä aina jaksa höpötellä. Siinä tulee just todettua tuommoisessa keskustelussa päivän tapahtumat.
Tuo videon äännähtely käännettynä vapaasti: "Oli rankka päivä, mutta nyt on vaihdettu vapaalle ja rentoudutaan." "Kyllä se näin on, saunakin sopivan lämmin." "Samaa mieltä, eikun uimaan." Eikä tarvitse sen enempää jaaritella. :) Molemmat tietää tilanteen muutenkin.
Tulee osittain mieleen. Park and Recreationin Ron Swanson. :D https://youtu.be/AjjMH1KEwM4Huomenna pitäis muistaa mennä äänestämään...
On se käytävä, meinaisin etten, mutta nyt jäytää takaraivossa, että pakko.
- Anonyymi
Pakko nousta kun ei saa unta, runkkasin jo, mutta sekään ei auttanu
- Anonyymi
Vedän jo toista korjaussarjaa. Välillä nukuin. Mukavat pikkunousut, krapula hellittää. Runkkauskin auttoi selvästi.
- Anonyymi
No se on ainakin varma ettei pönttöuuni pysty vastailemaan ennen puoltapäivää. Sitä on oltu viihteellä ja ilmeisesti tultu yksin kotiin, ei kai muuten näppäimistöä tuohon aikaan pystyisi käyttämään jos joku olisi kampeutunut samaan taksiin.
Olisi eri näppäimet mielessä.
AsianVierestäKuulepas kuule, olen ollut uuden CLA:n ratissa.
Kun herää neljältä, ehtii pitkälle. Varhainen mato mersun nappaa.
Illalla ehdin näppäilemään jotain, mitä en sulle kyllä kerro
*naur*
- Anonyymi
Kohta joudun töihin, vituttaa jo valmiiksi.
- Anonyymi
Avasin silmät ja katsoin kattoon kun on tuollainen projektioherätyskello, heijastaa kellonajan kattoon, on hauska juttu... mutta vettä sataa ulkopuolella.
- Anonyymi
Jos vettä sataisi sisäpuollellakin asuntoa olisi ikävempi asia, ulkopuolella voi sataa vettä.
Nousin sängystä klo. 8.48
pirteänä kuin laiskiainen- Anonyymi
Mua väsyttää ihan selvästi enemmän kun keli on harmaa ja sateinen. Nukunkin paremmin :) Joskin tuntuu, etten herää koko päivänä kokonaan.
Mites muuten sun lupaamasi tatuointi? Ettei vaan pääse unohtumaan..! 😁
xL Anonyymi kirjoitti:
Mua väsyttää ihan selvästi enemmän kun keli on harmaa ja sateinen. Nukunkin paremmin :) Joskin tuntuu, etten herää koko päivänä kokonaan.
Mites muuten sun lupaamasi tatuointi? Ettei vaan pääse unohtumaan..! 😁
xLNiihän se väsyttää, ois pitänyt jäädä vielä makailemaan
Tatuointi jutska on toki muistissa- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Niihän se väsyttää, ois pitänyt jäädä vielä makailemaan
Tatuointi jutska on toki muistissaOdotamme kuvaa palstalle... saako esittää toivomuksia sijainnista? 😇
xL Anonyymi kirjoitti:
Odotamme kuvaa palstalle... saako esittää toivomuksia sijainnista? 😇
xLSaa esittää
Kovempi sade yllätti lenkillä, piti jäädä eräälle laavulle sateensuojaan
- Anonyymi
Aikamoista huomionhakua misspöntöltä aamuyöllä. Tuliko just baarista eikä saanut miestä iskettyä voi voi ja palsta veti puoleensa. Mistä saamme miehen misspöntölle ettei sen tarvii valvoa yötä myöten ja huudella palstalla yksinäisyyttään.
- Anonyymi
LEGO-elokuvat varsinaisia mekaanikkoja leegojen kanssa, mutta on aikuisten elokuva joku Charles Bronsonin alkuperäinen Mechanic, eli mekaanikko ei mikäään Jason Stathamin pelle-kopio-elokuva :D
Leeko-elokuvat jooh.- Anonyymi
Tänään taisi tulla Lego-elokuva ja pari muuta hyvää lasten elokuvaa. Todella hyviä lauluja niissä.
- Anonyymi
Kohta Keskiselle hakemaan lisää kaljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431