Herätyyys! Aika nousta

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta. On raikas keli ulkona.

Tuo pitää kyllä täysin paikkansa välillä. :P Saunassa varsinkin haluaa rentoutua niin ei sitä aina jaksa höpötellä. Siinä tulee just todettua tuommoisessa keskustelussa päivän tapahtumat.

Tuo videon äännähtely käännettynä vapaasti: "Oli rankka päivä, mutta nyt on vaihdettu vapaalle ja rentoudutaan." "Kyllä se näin on, saunakin sopivan lämmin." "Samaa mieltä, eikun uimaan." Eikä tarvitse sen enempää jaaritella. :) Molemmat tietää tilanteen muutenkin.

Tulee osittain mieleen. Park and Recreationin Ron Swanson. :D https://youtu.be/AjjMH1KEwM4

• Huomenna pitäis muistaa mennä äänestämään...

On se käytävä, meinaisin etten, mutta nyt jäytää takaraivossa, että pakko.

• Anonyymi

Pakko nousta kun ei saa unta, runkkasin jo, mutta sekään ei auttanu

• Anonyymi

Vedän jo toista korjaussarjaa. Välillä nukuin. Mukavat pikkunousut, krapula hellittää. Runkkauskin auttoi selvästi.

• Tässä ei kysytty tuota loppua.

Ja miten mukavat pikkuhousut krapulaasi auttavat?
        Outoa.

• Anonyymi

No se on ainakin varma ettei pönttöuuni pysty vastailemaan ennen puoltapäivää. Sitä on oltu viihteellä ja ilmeisesti tultu yksin kotiin, ei kai muuten näppäimistöä tuohon aikaan pystyisi käyttämään jos joku olisi kampeutunut samaan taksiin.
      Olisi eri näppäimet mielessä.

AsianVierestä

• Kuulepas kuule, olen ollut uuden CLA:n ratissa.

Kun herää neljältä, ehtii pitkälle. Varhainen mato mersun nappaa.

Illalla ehdin näppäilemään jotain, mitä en sulle kyllä kerro

*naur*

• Anonyymi

Kohta joudun töihin, vituttaa jo valmiiksi.

• Anonyymi

Avasin silmät ja katsoin kattoon kun on tuollainen projektioherätyskello, heijastaa kellonajan kattoon, on hauska juttu... mutta vettä sataa ulkopuolella.

• Anonyymi

Jos vettä sataisi sisäpuollellakin asuntoa olisi ikävempi asia, ulkopuolella voi sataa vettä.

• Nousin sängystä klo. 8.48
      pirteänä kuin laiskiainen

• Anonyymi

Mua väsyttää ihan selvästi enemmän kun keli on harmaa ja sateinen. Nukunkin paremmin :) Joskin tuntuu, etten herää koko päivänä kokonaan.

Mites muuten sun lupaamasi tatuointi? Ettei vaan pääse unohtumaan..! 😁

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Mua väsyttää ihan selvästi enemmän kun keli on harmaa ja sateinen. Nukunkin paremmin :) Joskin tuntuu, etten herää koko päivänä kokonaan.

Mites muuten sun lupaamasi tatuointi? Ettei vaan pääse unohtumaan..! 😁

xL

Niihän se väsyttää, ois pitänyt jäädä vielä makailemaan

Tatuointi jutska on toki muistissa

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Niihän se väsyttää, ois pitänyt jäädä vielä makailemaan

Tatuointi jutska on toki muistissa

Odotamme kuvaa palstalle... saako esittää toivomuksia sijainnista? 😇

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Odotamme kuvaa palstalle... saako esittää toivomuksia sijainnista? 😇

xL

Saa esittää

Kovempi sade yllätti lenkillä, piti jäädä eräälle laavulle sateensuojaan

• Anonyymi

Aikamoista huomionhakua misspöntöltä aamuyöllä. Tuliko just baarista eikä saanut miestä iskettyä voi voi ja palsta veti puoleensa. Mistä saamme miehen misspöntölle ettei sen tarvii valvoa yötä myöten ja huudella palstalla yksinäisyyttään.

• Anonyymi

LEGO-elokuvat varsinaisia mekaanikkoja leegojen kanssa, mutta on aikuisten elokuva joku Charles Bronsonin alkuperäinen Mechanic, eli mekaanikko ei mikäään Jason Stathamin pelle-kopio-elokuva :D

Leeko-elokuvat jooh.

• Anonyymi

Tänään taisi tulla Lego-elokuva ja pari muuta hyvää lasten elokuvaa. Todella hyviä lauluja niissä.

• Anonyymi

Kohta Keskiselle hakemaan lisää kaljaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe