Oiskos kellään mitään hajua mikä leffa vois olla kyseessä.
Siitä on jo kymmenisen vuotta ainaki ku aloin sitä kattomaan ja mulla jäi se kesken. Haluaisin nyt katsoa sen loppuun mutta ongelmana on se ettei mulla ole mitään tietoa leffan nimestä.
Se on kohtalaisen vanha, siinä isohko joukko nuoria menee johonki isoon taloon. Sit sieltä meni yhtäkkiä ikkunat ja ovet lukkoon ja siellä oli kellarissa luukku jossa oli joku demoni vankina. Mää en kerennykkään päästä alkua pidemmälle...jos jollaki tuli tosta joku leffa mieleen ni olisin tosi kiitollinen jos voisit mua valaista sen nimestä ja miltä vuodelta on...
Apua!
11
848
Vastaukset
- x_boy89
Ehkä pieni haju olisi. Minulla on samantapainen leffa, jonka juonta en kauhean hyvin muista.
Olisiko se voinut olla The Evil (Pahuus)?
Se on vuodelta 1978 ja muistuttaa osaksi tuota kuvailemaasi elokuvaa.
Itse en ole vielä jaksanut katsoa elokuvaa toista kertaa, joten en muista siitä paljoa mitään.
Katso tarkemmat tiedot: http://www.imdb.com/title/tt0077524/- Hunter S
Voi olla myös Sam Raimin kauhuklassikko Evil Dead (ykkösosa).
Siinä joukko nuoria menee mökkiin, jossa he joutuvat yksi toisensa jälkeen demonien valtaamiksi. Erään niistä he vangitsevat lattialuukun alle. Hunter S kirjoitti:
Voi olla myös Sam Raimin kauhuklassikko Evil Dead (ykkösosa).
Siinä joukko nuoria menee mökkiin, jossa he joutuvat yksi toisensa jälkeen demonien valtaamiksi. Erään niistä he vangitsevat lattialuukun alle.Juu...Evil dead on tuttua kamaa. En tarkottanu sitä tällä kertaa...
Mutta kiitos kuitenkin :)Se saattaa olla tuo The Evil...ainaki se vaikutti paljolti samanlaiselta. Pitää laittaa se hakemaan ja sitten selviää oliko :)
Siitä ei traileria löytynyt...
Kiitti taas :)
- Morkkis
80-luvulla tehtiin senniminen leffa kuin Unnamable eli Nimeämätön. Kuulostais ainakin vähän siltä? Leffasta on tehty myös kakkososa. Tsekkaappas tämä linkki, näyttääkö tutulta:
http://www.imdb.com/title/tt0096344/Neitonen79 kirjoitti:
Ei ollu tuo leffa...kävin mulkaseen siitä trailerin.
Kiitti kuitenki... :)Helvetin yö - Hellnight
Marti (Linda Blair) ja hänen kolme kaverustaan ovat juuri aloittaneet lukion. Tullakseen opiskelijaseuran jäseniksi tulee heidän suoriutua kokeesta: viettää yö pahamaineisessa ja rapistuneessa linnassa, Garth Manorissa. Tarun mukaan perheenisä Raymond Garth murhasi koko perheensä linnassa tasan kaksitoista vuotta sitten. Mutta siinä ei ole vielä koko totuus. Sanotaan, että yksi Garthin epämuodostuneista lapsista pääsi verilöylyä pakoon linnan tunneliverkostoon, ja elää siellä vielä tänäkin päivänäkin. Kukaan nuorista ei kuitenkaan pelästy tarua, vaan he ottavat haasteen vastaan - odottaen yön ympäri kestäviä bileitä. Mutta tuntien kuluessa saa pelko otteen nuorista. Lukittuna sisään ja eristyksissä, on heillä vain yksi tavoite: rukoilla aamun sarastavan mahdollisimman pian, ennen kui
Tuotetta/palvelua ei myydä alle 18-vuotiaille.
Tyylilaji: kauhu
Julkaisija: Future Film
Julkaisupäivä: 19.11.2004
Tuotantovuosi: 1981
Ikäraja: 18PirunNyrkki kirjoitti:
Helvetin yö - Hellnight
Marti (Linda Blair) ja hänen kolme kaverustaan ovat juuri aloittaneet lukion. Tullakseen opiskelijaseuran jäseniksi tulee heidän suoriutua kokeesta: viettää yö pahamaineisessa ja rapistuneessa linnassa, Garth Manorissa. Tarun mukaan perheenisä Raymond Garth murhasi koko perheensä linnassa tasan kaksitoista vuotta sitten. Mutta siinä ei ole vielä koko totuus. Sanotaan, että yksi Garthin epämuodostuneista lapsista pääsi verilöylyä pakoon linnan tunneliverkostoon, ja elää siellä vielä tänäkin päivänäkin. Kukaan nuorista ei kuitenkaan pelästy tarua, vaan he ottavat haasteen vastaan - odottaen yön ympäri kestäviä bileitä. Mutta tuntien kuluessa saa pelko otteen nuorista. Lukittuna sisään ja eristyksissä, on heillä vain yksi tavoite: rukoilla aamun sarastavan mahdollisimman pian, ennen kui
Tuotetta/palvelua ei myydä alle 18-vuotiaille.
Tyylilaji: kauhu
Julkaisija: Future Film
Julkaisupäivä: 19.11.2004
Tuotantovuosi: 1981
Ikäraja: 18Kyllähän se tuoki vois olla...pitääpäs tutkailla vähän tarkemmin
Kiitoksia vaan sinullekki :)Neitonen79 kirjoitti:
Kyllähän se tuoki vois olla...pitääpäs tutkailla vähän tarkemmin
Kiitoksia vaan sinullekki :)ko.leffaa.
- peke90
en oo varma mut oisko Evil dead?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144