Suomalaisille naisille nauretaan

Anonyymi

Tuttavani (miehet) kertoilevat naureskellen kuinka helpostisti he ovat saaneet yöseuraa kapakoista ja räkälöistä.

Naiset tunkiessaan kehoaan heille, jotkut jättävät jopa maksun kun poistuvat hotellihuoneesta aamulla.

Joo joo, naiset " mutku määääki haluun!"

10

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kännisiä viinan täyttämiä akkoja, helppoja saaliita ovat

• Anonyymi

Eikös tommonen sitten oo jo hyväkskäyttöä, jos hirveessä kännissä olevan naisen sänkyyn vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tommonen sitten oo jo hyväkskäyttöä, jos hirveessä kännissä olevan naisen sänkyyn vie.

ei jos kännissä olevan kanssa nainen itse lähtee

• No mitäpä ne siitä, otekkin haluavat ja sitten selvinpäin katuvat. Idiootit kun juovat ja aina pillua saatavilla. Tyhmiähuotaavia ukkojaan pettäviä, mutta mulla riittää tuheroa.

• Anonyymi

Tämä on niin nähty. On se vaan outoa, kun ollaan täysin estoton humalassa. Selvinpäin huoritellaan naista, joka uskaltaa selvinpäin vähän flirttailla jollekin miehelle. Tämä selkeä nainen ei baareissa juokse tai viinaa juo.

• Anonyymi

Sinulla on hienot elämän lähtökohdat

• Anonyymi

Naiset haluu olla selkeitä tyrkkyhoroja, näkeehän tuolla miten ne puolialastomina keikistelee, tänään eräässä kaupassa joku pinkkiin paitaa pukeutunu jätkä esitti selvästi kun piti olla liimautuneena horonnäköseen muijaan, koko ajan piti nuolla ja olla kiinni kun herhiläinen, noi varmasti eroavat melko pian, tai sit on kesäromanssi. Muija ei oikein tainnu tykätä jätkän kuolailusta. Hyi helv, ei tollasia hempeilyjä tarvii julkisesti tehä, ällön näköstä. Julkiset hellyydenosoitukset pitää lopettaa kun toiset saa kateellisena kattoo,yök

• Anonyymi

Muuta Saudi-Arabiaan jos ihmisten vapaus ja valinta pukeutua noin ahdistaa.

• Anonyymi

Onpa täällä yksinkertaisesti ajattelevia ihmisiä. Jokaisella, niin naisilla kuin miehillä on omat tarpeensa, joiden tyydyttäminen tuo hyvää oloa. Jos et ymmärrä ihmistä, älä ota kantaa ja vähättele toisia, sillä jokaisella on oikeus ja hyvään ja läheiseen jopa lyhytaikaiseenkin kanssakäymiseen. Lopettakaa turha kanssaihmisten vähättely.

• -No mutta en minä hyväksi käytä vaan oikein kunnolla panen. Siitä ne tuntuvat tykkäävän. Tippuri on ollut kahdesti ja klamydia neljä kertaa sekä herpes on kikkelissä, mutta kaikissa harrastuksissa on riskinsä.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe