Mikä nostaa aggression?

Tuolla kun oli aloitus aggressiivisuudesta, niin nytpä tytöt ja pojat:

Mikä sinussa nostaa aggressiivisuuden pintaan?

Mistä kiehahtaa oikeasti?
Mikä saa suuttumaan niin, että raivo sihisee korvissa ja nyrkki puristuu möykyksi?

Niitäkin asioita on. Oli mies tai nainen.

Mulla sen tekee mm. yliväsymys, liika sosiaalisuus tai verensokerin taso eli ruokakiukku =raivo.

206

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla kova stressi semmoinen mikä saa kiukkuilemaan. Joskus väsymys.

• Anonyymi

Varsinaiseen raivoon tarvitaan sitten jonkun toisen ihmisen tahallinen minun ärsyttäminen. Yksi ärsyttävimmistä on mykistyminen, kun yritän selvittää asioita.

• Niin, stressi on kyllä totta...

Unohdin.

• Anonyymi kirjoitti:

Varsinaiseen raivoon tarvitaan sitten jonkun toisen ihmisen tahallinen minun ärsyttäminen. Yksi ärsyttävimmistä on mykistyminen, kun yritän selvittää asioita.

Joo-o, jos se on tieten tahtoista niin sillon se kyllä on toisen kiusaamista. Juu.

• Anonyymi

Pettymys, turhasta syyttely, kusettaminen ja kaikenlainen vedätys, pitkäaikainen stressi. Arjessa väsymys työstä, verensokerin lasku..

• Nykyään ei oikein mikään, tai ainakaan ulospäin ei mitään näy

• misspönttöuuni

Kyllä kai sitä sinäkin jostain raivostut?

Mietipäs vielä...

Eikö oo mitään nurkkaanajavaa tilannetta?

• Etkö ikinä suutu kenellekään?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Etkö ikinä suutu kenellekään?

No suutun varmaankin, mutta en juurikaan aggressioita nostattavasti

• pujotteIija kirjoitti:

No suutun varmaankin, mutta en juurikaan aggressioita nostattavasti

Ok. No mä ymmärrän, me kun maaseudulla saadaan myrätä ne aggressiot piiloon kaikenlaisessa fyysisessä.

Semmosessa kyllä oikeastikin äkkiä mieli lauhtuu.

Ok. No mä ymmärrän, me kun maaseudulla saadaan myrätä ne aggressiot piiloon kaikenlaisessa fyysisessä.

Semmosessa kyllä oikeastikin äkkiä mieli lauhtuu.

Niinpä, aikansa kun kiroilee työnteon lomassa, niin siinä aggressiot haihtuvat

• pujotteIija kirjoitti:

Niinpä, aikansa kun kiroilee työnteon lomassa, niin siinä aggressiot haihtuvat

Kas näin. Näin juuri. Maalla on tilaa fyysiseen ja sanalliseen.

Sitten voi tulla hymy huulilla takaisin.

• Anonyymi

Jos joku uhkaisi fyysisesti lähimmäisiäni voisin taklata lattiaan ja nöyryyttää kusemalla päälle.

AsianVierestä

• Aha.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Aha.

Mutta se ei vielä nostattaisi aggressiota.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta se ei vielä nostattaisi aggressiota.

AsianVierestä

No mikä sitten??

Pittää vastata nyt.

• Anonyymi

No mikä sitten??

Pittää vastata nyt.

En varmaan suutu oikeasti kuin itselleni jos olisin toiminut niin tyhmästi että se olisi johdattanut minut johonkin pahaan tilanteeseen. Kyllä, olisin aggressiivinen itselleni, omalle tyhmyydelleni, heikkoudelleni.

AsianVierestä

• Anonyymi

Se että ei saa pillua.

Atm 30v

• Voiko se olla oikea syy?

Ehkä se on vaan kulttisanonta?

• Yksinkertaiset ihmiset ovat meidän tolkun ihmisten jatkuva riesa. Persuus saa toisinaan kiehahtamaan.

• Onhan se joskus rasittavaa kun kanssaihmisen kanssa puhuu koko ajan eri asiasta vaikka samasta yrittäisi. Juu.

Onhan se joskus rasittavaa kun kanssaihmisen kanssa puhuu koko ajan eri asiasta vaikka samasta yrittäisi. Juu.

Pahinta on kun yksinkertainen ihminen tekeytyy tyhmäksi.

• Iku-Turso kirjoitti:

Pahinta on kun yksinkertainen ihminen tekeytyy tyhmäksi.

Avaatko?

Avaatko?

En oikeastaan.

Tuon ilmiön joko tunnistaa, tai sitten ihminen ei tiedä siitä mitään. Kummassakaan tapauksessa asiasta ei ole tarvis keskustella.

• Iku-Turso kirjoitti:

En oikeastaan.

Tuon ilmiön joko tunnistaa, tai sitten ihminen ei tiedä siitä mitään. Kummassakaan tapauksessa asiasta ei ole tarvis keskustella.

Niin. Se on sitten yleensä lyhyt keskustelu ja piste.

Niin. Se on sitten yleensä lyhyt keskustelu ja piste.

Ei tässä ole mitään fiksua tapaa jatkaa aiheesta.

Voisin syyttää sinua siitä että teeskentelet tietämätöntä, mutta ei se pelaistaisi tilannetta.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ei tässä ole mitään fiksua tapaa jatkaa aiheesta.

Voisin syyttää sinua siitä että teeskentelet tietämätöntä, mutta ei se pelaistaisi tilannetta.

Miten minä tähän liityn? :'D

C'moon.

• Ja mikä sun ongelma on jos Perussuomalaisuus saa kiehahtamaan. Olet rasisti oman maan kansalaisia kohtaan?

• Eläinten rääkkääminen.

• No se saa kyllä sellaista aikaan...

Viimeksi kun näin uutisen pennuista, jotka kiduttivat siilin hengiltä.

Jumlaut. En uskalla ajatella uudestaan.

*kurkkumurinaa*

• Anonyymi

perintötekijät taitaa olla semmoiset että kun biorytmit sattuu pahasti kallelleen niin riitelyyn ei tarvi muita..(-: J

• Jännä vastaus. Biorytmit. Virkistävää.

• Anonyymi

Jännä vastaus. Biorytmit. Virkistävää.

naisilla niin ne kalenteripäivät mutta kaikilla ne biorytmit.. J

• Epäoikeudenmukainen kohtelu ja ihmisten tekemät typeryydet.

Toisinaan myös stressi, väsymys ja verensokerin lasku.

• Hyvää iltaa! Tervetuloa!

Hyvää iltaa! Tervetuloa!

Iltaapa iltaa. Kiitos :)

• Samaa kyllä havaittavissa; esim. kun ihmiset syyttää henkilökohtaisesti esim. työntekijää vaikka toiminta on firman mallin ja ohjeen mukaista, ja sitten asiakas saa raivokohtauksen ja menee henkilökohtaisuuksiin tekijälle, joka tee vain työtään. Se on epäoikeudenmukaista kohtelua ja väärin.

Saattaa nousta silmitön raivo vaikkei voi sanoa mitään ja tietää, miten väärässä mesoja on.

Ne on vaikeita tilanteita itsehillinnälle.

Samaa kyllä havaittavissa; esim. kun ihmiset syyttää henkilökohtaisesti esim. työntekijää vaikka toiminta on firman mallin ja ohjeen mukaista, ja sitten asiakas saa raivokohtauksen ja menee henkilökohtaisuuksiin tekijälle, joka tee vain työtään. Se on epäoikeudenmukaista kohtelua ja väärin.

Saattaa nousta silmitön raivo vaikkei voi sanoa mitään ja tietää, miten väärässä mesoja on.

Ne on vaikeita tilanteita itsehillinnälle.

Joskus tehny mieli huutaa, että painu sinä h.lvettiin.

Järkyttävää :D

Oon aina pelännyt sitä, että mitäpä jos suu ei pysy kiinni...huh huh.

Joskus tehny mieli huutaa, että painu sinä h.lvettiin.

Järkyttävää :D

Oon aina pelännyt sitä, että mitäpä jos suu ei pysy kiinni...huh huh.

Sillon kun suu ei enää pysy kiinni, on merkki työuupumisesta.

Itse sain aikoinaan lopulta niin paljon valituksia, että asialle oli tehtävä jotain.

• elisakettu kirjoitti:

Sillon kun suu ei enää pysy kiinni, on merkki työuupumisesta.

Itse sain aikoinaan lopulta niin paljon valituksia, että asialle oli tehtävä jotain.

Ai, tuotapa en miettinytkään.

Se voi olla puutumista. Toisaalta ei siihen tarvii kun kaksi huonosti nukuttua yötä.

Onko sulla mennyt niin äärirajoille sitten joskus?
        Lipsahtiko suusta jotain? Silleen pahasti, että maltti meni?

Ai, tuotapa en miettinytkään.

Se voi olla puutumista. Toisaalta ei siihen tarvii kun kaksi huonosti nukuttua yötä.

Onko sulla mennyt niin äärirajoille sitten joskus?
        Lipsahtiko suusta jotain? Silleen pahasti, että maltti meni?

Joo, on tullut huomautettua silleen vähemmän huomaavaisesti.

Meni mulla, toissatalvena.

Toinen juttu, vaikka olosuhteille ei työntekijä voisikaan mitään, kun firma tai organisaatio on takana. Työntekijällä ei myöskään ole lupaa arvostella organisaation menettelytapoja, olivat ne kuinka epäoikeudenmukaiset asiakkaastakin katsottuna.

• elisakettu kirjoitti:

Joo, on tullut huomautettua silleen vähemmän huomaavaisesti.

Meni mulla, toissatalvena.

Toinen juttu, vaikka olosuhteille ei työntekijä voisikaan mitään, kun firma tai organisaatio on takana. Työntekijällä ei myöskään ole lupaa arvostella organisaation menettelytapoja, olivat ne kuinka epäoikeudenmukaiset asiakkaastakin katsottuna.

Se on paha paikka.

Ootko siitä selvinnyt?

Työntekijälle ei juurikaan ole liikkumatilaa.
        Teet mitä käsketään...

Omat arvot ym. saattaa olla muuta, mutta ei ei saa sanoa mitään.
        Huomaan sen, että kun suu tukitaan päivän ajaksi, saatan raivota syyttömille. :(

Onneksi lyhytaikaista...

Tuota, jäitkö sitten entiseen hommaan vai vaihdoitko samalla alaa?

Se on paha paikka.

Ootko siitä selvinnyt?

Työntekijälle ei juurikaan ole liikkumatilaa.
        Teet mitä käsketään...

Omat arvot ym. saattaa olla muuta, mutta ei ei saa sanoa mitään.
        Huomaan sen, että kun suu tukitaan päivän ajaksi, saatan raivota syyttömille. :(

Onneksi lyhytaikaista...

Tuota, jäitkö sitten entiseen hommaan vai vaihdoitko samalla alaa?

Selvisin. Mietin mikä ongelmana ja jatkoin sitten ongelmakohtien purkamista, mihin itse pystyin vaikuttamaan. Jatkoin samassa.

Sitä voi vain olla vaikea tunnustaa itselleen. Itsekin epäilin jo vuosia, mutta sitten ajattelin ottaa härkää sarvista ja tunnustaa ongelman.

• elisakettu kirjoitti:

Selvisin. Mietin mikä ongelmana ja jatkoin sitten ongelmakohtien purkamista, mihin itse pystyin vaikuttamaan. Jatkoin samassa.

Sitä voi vain olla vaikea tunnustaa itselleen. Itsekin epäilin jo vuosia, mutta sitten ajattelin ottaa härkää sarvista ja tunnustaa ongelman.

Ootpa ollu rohkea, realisti ja vielä omatoiminen.

Noh, niin älykkäät ihmiset tekevätkin, kun sakkaa,
        tilanteen tunnistaa.

Iloinen, että olet onnistunut ja ei tarvinnut tehdä mullistavia vaihdoksia.

Kaikki tuo kertoo sitä, että sinäkin niin kun minäkin, ollaan ihmisiä oikeilla reaktioilla.

*halaa turkkipörriästä pusmusmus ketulle*

Ootpa ollu rohkea, realisti ja vielä omatoiminen.

Noh, niin älykkäät ihmiset tekevätkin, kun sakkaa,
        tilanteen tunnistaa.

Iloinen, että olet onnistunut ja ei tarvinnut tehdä mullistavia vaihdoksia.

Kaikki tuo kertoo sitä, että sinäkin niin kun minäkin, ollaan ihmisiä oikeilla reaktioilla.

*halaa turkkipörriästä pusmusmus ketulle*

Kiitos pieni pörriäinen.

Vaikeista asioista voi selvitä. Pitää vain antaa armoa itselleenkin joskus.

• elisakettu kirjoitti:

Kiitos pieni pörriäinen.

Vaikeista asioista voi selvitä. Pitää vain antaa armoa itselleenkin joskus.

Niin sinä sanoit minullekin keväällä ja kannustit, ihana persoona ja aina kovin oikeassa...saat muistamaan sen, että ihminen on vain ihminen. Ei tarvii olla yli eikä pahasti alikaan eikä mikään supernova, vaan tavallinen nainen tai tavallinen mies.

Sinä kun tulet siihen, niin aina tulee rauhallinen olo toisillekin.

Kauniita unia, pehmeämpää maailmaan ja höyhentyynyjä :)

Nähdään taas,

• Kun niin sanottu kaveri vetää maton jalkojen alta.

• Petetyksi tuleminen/hyväksikäyttö.

Petetyksi tuleminen/hyväksikäyttö.

Et voi aina vedota tuohon tai se tulee tuhoamaan kaikki ihmissuhteesi.

• Vihertäjä kirjoitti:

Et voi aina vedota tuohon tai se tulee tuhoamaan kaikki ihmissuhteesi.

Höh, ei kun tuumasin sun tilanteeseen :D

Höh, ei kun tuumasin sun tilanteeseen :D

Oletko hyväksikäyttänyt minua?

• Vihertäjä kirjoitti:

Oletko hyväksikäyttänyt minua?

Täh? :D

En. Kui? Se oli yleistoteamus maton alta vedosta, että ystävät voi silleen hyväksikäyttää ja pettää luottamuksen.

Ja ite on luullut muuta.

Täh? :D

En. Kui? Se oli yleistoteamus maton alta vedosta, että ystävät voi silleen hyväksikäyttää ja pettää luottamuksen.

Ja ite on luullut muuta.

Minua kaivelee tämä asia, joten nyt kysyn suoraan. Tai tältä minusta tuntuu. Olet aina laittamassa Pertin sanomisia minun suuhun. Miksi? Ei sillä että ei minulla ole mitään Perttiä vastaan, enkä tiedä mitä teidän kahden välillä on, mutta asia tökkii minua. Haluaisin puhua tästä ihan suoraan. Enkä ala kiukkuamaan :D

• Vihertäjä kirjoitti:

Minua kaivelee tämä asia, joten nyt kysyn suoraan. Tai tältä minusta tuntuu. Olet aina laittamassa Pertin sanomisia minun suuhun. Miksi? Ei sillä että ei minulla ole mitään Perttiä vastaan, enkä tiedä mitä teidän kahden välillä on, mutta asia tökkii minua. Haluaisin puhua tästä ihan suoraan. Enkä ala kiukkuamaan :D

Sinä itse kirjoitit kerran omaan kommenttiisi, että silloinen Saapasnaama, Vihertäjä ja Iku-Turso (eli Pertti) ovat sama kaveri.

Etkö muista?

Annoit valmiin vastauksen nakero :)

Sinä itse kirjoitit kerran omaan kommenttiisi, että silloinen Saapasnaama, Vihertäjä ja Iku-Turso (eli Pertti) ovat sama kaveri.

Etkö muista?

Annoit valmiin vastauksen nakero :)

Muistan. Luulin että olisit jo tähän mennessä oppinut tuntemaan huumorintajuni.

• Vihertäjä kirjoitti:

Muistan. Luulin että olisit jo tähän mennessä oppinut tuntemaan huumorintajuni.

En vissiin. Olit niin vakuuttava. Siksi se asia on minulle vieläkin niin.

Se on maneerini. Sanon vakavalla naamalla asioita jotka ovat täysin ajatusmaailmani vastaisia tai eivät muuten vaan ole tosia. Luitko esim. aborttiketjun?

• Vihertäjä kirjoitti:

Se on maneerini. Sanon vakavalla naamalla asioita jotka ovat täysin ajatusmaailmani vastaisia tai eivät muuten vaan ole tosia. Luitko esim. aborttiketjun?

Enkä lukenut mittään.

Mutta sinä olet ihan samanlainen.

Mulle olet Pertti. Olipa aborttia tai ei.

Elä ainakaan anna meidän keskustelujemme vaikuttaa siihen minkälainen suhde sinulla on Pertin kanssa. Silloin huijaat itseäsi ja se on epäreilua Pertillekkin.

Enkä lukenut mittään.

Mutta sinä olet ihan samanlainen.

Mulle olet Pertti. Olipa aborttia tai ei.

Jatkakaa siis juttua Pertin kanssa.

Surullista. Hyvästi pieni siiliseni.

• Vihertäjä kirjoitti:

Elä ainakaan anna meidän keskustelujemme vaikuttaa siihen minkälainen suhde sinulla on Pertin kanssa. Silloin huijaat itseäsi ja se on epäreilua Pertillekkin.

Miten sinä sitten niin kovasti siitä "Pertistä" välität ja puhut ja käytät samoja nimityksiä minusta kuin "hänkin"??

Minulla ei ole mitään "suhdetta" minkään Pertti-nimisen kanssa.

Pölkky...

• Vihertäjä kirjoitti:

Jatkakaa siis juttua Pertin kanssa.

Surullista. Hyvästi pieni siiliseni.

En o- le sulle "pieni siili".

Kohta olen stnan äkäinen hamsteri.

Miten sinä sitten niin kovasti siitä "Pertistä" välität ja puhut ja käytät samoja nimityksiä minusta kuin "hänkin"??

Minulla ei ole mitään "suhdetta" minkään Pertti-nimisen kanssa.

Pölkky...

Pertti on palstalainen siinä missä muutkin. Minusta on tulut pehmo ja välitän palstalaisista. En ole ennen välittänyt vieraista.

Olet toinen henkilö palstahistorian aikana joka saa silmäni valumaan kyyneliä. En halua sinulle pahaa, enkä halua enää satuttaa itseäni. Antaa tämän aiheen siis olla.

Moikataan kun nähdään.

• Vihertäjä kirjoitti:

Pertti on palstalainen siinä missä muutkin. Minusta on tulut pehmo ja välitän palstalaisista. En ole ennen välittänyt vieraista.

Olet toinen henkilö palstahistorian aikana joka saa silmäni valumaan kyyneliä. En halua sinulle pahaa, enkä halua enää satuttaa itseäni. Antaa tämän aiheen siis olla.

Moikataan kun nähdään.

Kuka oli se toinen?

• elisakettu kirjoitti:

Kuka oli se toinen?

En halua kertoa, ettei ole nolo hälle.

• Vihertäjä kirjoitti:

Moikataan kun nähdään.

Turha osoittaa taas mieltä tuolla hymiöllä.

• Mikä sinussa nostaa aggressiivisuuden pintaan?

- Väsymys, nälkä, sairastaminen pitkään yhtäjaksoisesti, itsepintaiset idiootit, hyväksikäyttäjät, maailmanvaltiaat ja tyhmät mutta itseriittoiset paskiaiset. 🤣

Jälkimmäisiin kuulun toisinaan itsekin.

Mistä kiehahtaa oikeasti? - Ärsyttämisestä huonolla hetkellä..
      Mikä saa suuttumaan niin, että raivo sihisee korvissa ja nyrkki puristuu möykyksi? - Lasten kaltoinkohtelu, eläinrääkkäys, hyväksikäyttäjät, ahdistelijat..olen valmis kyllä oikeesti tinttaamaankin tuossa tilanteessa. Eikä vaan puristelemaan nyrkkiä ittekseni sihisten..mä olen päällekäyvä jos koen tarvetta. Olen mukava kun olen, mut myös itse piru kun olen.

• Tätä on oikeasti rationaalisen otuksen hyvä miettiä silloin tällöin ja tasaisin väliajoin.

Se ennakkomietintä on sitten niitä hetkiä varten kun hirttää kiinni.
        Eli työväline tulisiin tilanteisiin.

Kaikissa meissä on kaksi puolta.

Tätä on oikeasti rationaalisen otuksen hyvä miettiä silloin tällöin ja tasaisin väliajoin.

Se ennakkomietintä on sitten niitä hetkiä varten kun hirttää kiinni.
        Eli työväline tulisiin tilanteisiin.

Kaikissa meissä on kaksi puolta.

Välineenä usein toimii ignooraus. Riippuen tilanteesta. ☺️

• HortenMarket kirjoitti:

Välineenä usein toimii ignooraus. Riippuen tilanteesta. ☺️

Osaako kaikki ignoorata? :)

Osaako kaikki ignoorata? :)

Ei osaa.

Ei osaa.

Näinpä.

• Minusta totuus ihmisestä.

• Tarkottaa se kulissien kaatumista?

Ts. epärehellisyys?

• Minä en ole suuttunut vaan hyvin helpottunut saan mustamaalaamista ihmisen kiinni.

• valtakunta kirjoitti:

Minä en ole suuttunut vaan hyvin helpottunut saan mustamaalaamista ihmisen kiinni.

Samaa mieltä. Ei saa mustamaalata. Se on rumaa :(

Sitä tehdään ilkeyttään.

Sitä tehdään ilkeyttään.

niih tehdään .
        Miksei ne opi?

Sitä tehdään ilkeyttään.

Voisi luulla että se oma elämä on tärkeämpi kuin toisen mustamaalaus.
        Mutta näyttävästi se ei ollut.

Minun on vain puututtava sekä suojeltava itseäni ja muita ihmisiä. Joudun tekemään pitkän kirjeen viranomaisille en jaksa selvittää enää ihmisen kanssa kun kaikki mitä teen tai sanon mustamaalataan.

Sitä tehdään ilkeyttään.

Oppiiko ne sen jälkeen kun näkevät ettei epärellisyys kannata mutta onko aina ihmisen opittavaa kantapään kautta?
        Oppiiko ne siinä vaiheessa kun on menettänyt tärkeän ihmisen, omallaan toiminnoillaan?

Sellainen ihminen joka aina saa anteeksi epärehellisyydellä ei varmaan koskaan menesty.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oppiiko ne sen jälkeen kun näkevät ettei epärellisyys kannata mutta onko aina ihmisen opittavaa kantapään kautta?
        Oppiiko ne siinä vaiheessa kun on menettänyt tärkeän ihmisen, omallaan toiminnoillaan?

Sellainen ihminen joka aina saa anteeksi epärehellisyydellä ei varmaan koskaan menesty.

Allekirjoittanut Valtakunta

• Anonyymi kirjoitti:

Allekirjoittanut Valtakunta

Se on hyvin syvällistä ajattelua, ei mitään pintakiiltoa kiinni jäädessä epärellisyydestä romahtaa ympäriltä oma rakennus.

• valtakunta kirjoitti:

Se on hyvin syvällistä ajattelua, ei mitään pintakiiltoa kiinni jäädessä epärellisyydestä romahtaa ympäriltä oma rakennus.

Kunhan muistaisit itsekin olla kuten opetat, mä olen ollut kaikenaikaa sullekin rehellinen ja avoimesti kertonut kun ollaan jotain puitu. Sinä vedät minun ja puskien väliin yhtäläisyysviivat, mikä on hyvin epärehellistä sinulta.

Syyllistät mua muiden sanomista asioista, kunhan vaan saat jonkun syyllisen jota syytellä ja sättiä. Kiero akka.

Kunhan muistaisit itsekin olla kuten opetat, mä olen ollut kaikenaikaa sullekin rehellinen ja avoimesti kertonut kun ollaan jotain puitu. Sinä vedät minun ja puskien väliin yhtäläisyysviivat, mikä on hyvin epärehellistä sinulta.

Syyllistät mua muiden sanomista asioista, kunhan vaan saat jonkun syyllisen jota syytellä ja sättiä. Kiero akka.

niihän minä olen kuin opetan.
        Minä en kieroile joten on hyvin helppoa elämäni,
        mustamaalauksesi ei päde.

• valtakunta kirjoitti:

niihän minä olen kuin opetan.
        Minä en kieroile joten on hyvin helppoa elämäni,
        mustamaalauksesi ei päde.

Mustamaalaustako se mitä itse kerrot itsestäsi ja joku sitä ihmettelee? Kerrot palturia siis tarkoituksellako, että pääset ihmeteltäväksi ja sitten heittäydyt marttyyriksi?🤔

Miksi sä niin teet?

Mustamaalaustako se mitä itse kerrot itsestäsi ja joku sitä ihmettelee? Kerrot palturia siis tarkoituksellako, että pääset ihmeteltäväksi ja sitten heittäydyt marttyyriksi?🤔

Miksi sä niin teet?

Onko tuo jotain huomionhakua sitten, kertoa asioitansa niin et saa muut ällistymään ja ihmettelemään, sitten saa kiksit siitä huomiosta millä ratsastaa?

Yrtän vain ymmärtää mistä moinen kieroilu tulee? Puhuu tarkoituksella pötyä ja suuttuu, kun pötypuheista älähdetään luullen sun pötyjä tosiksi.

Onko tuo jotain huomionhakua sitten, kertoa asioitansa niin et saa muut ällistymään ja ihmettelemään, sitten saa kiksit siitä huomiosta millä ratsastaa?

Yrtän vain ymmärtää mistä moinen kieroilu tulee? Puhuu tarkoituksella pötyä ja suuttuu, kun pötypuheista älähdetään luullen sun pötyjä tosiksi.

Ensin Valtis kerrot asian yhdellä tavalla, kohta vähän muuttelet taas juttua eritavalla, stten jo kiistät kun joku huomauttaa jostain ja lopuksi syyllistät mustamaalaajaksi kun olet itse hämmentänyt soppasi sekaisin eri versioillasi tarinaa..

Kummallinen tapaus, todella.

Miksi sä niin teet?

mustamaalaat minua tässäkin.

• valtakunta kirjoitti:

mustamaalaat minua tässäkin.

Kun esitän teorian ja kysyn kysymysmerkillä onko näin?

Opettele vuorovaikutuksen alkeet ja mitä kysymysmerkk tarkoittaa. Ja kertomaan asioitasi pysyen yhdessä versiossa, totuudessa.

Ja lopeta uhriutuminen..olet itse soppas keittänyt avautumalla eri versioin muokattua tarinaasi..ota vastuu omista sepostuksistasi. Niin aikuiset tekee, jos ne sepostaa tarinaa ja muuttelee tarinaa matkalla ei ne syyttele muita väärinymmärryksistä.

Kun esitän teorian ja kysyn kysymysmerkillä onko näin?

Opettele vuorovaikutuksen alkeet ja mitä kysymysmerkk tarkoittaa. Ja kertomaan asioitasi pysyen yhdessä versiossa, totuudessa.

Ja lopeta uhriutuminen..olet itse soppas keittänyt avautumalla eri versioin muokattua tarinaasi..ota vastuu omista sepostuksistasi. Niin aikuiset tekee, jos ne sepostaa tarinaa ja muuttelee tarinaa matkalla ei ne syyttele muita väärinymmärryksistä.

Turha kiusata minua enää. Onko se jotenkin vaikea ymmärtää.

• valtakunta kirjoitti:

En mä kiusaa, mä yritän selvittää tätä keissiä ja ongelmaa sulle ja sun kanssa. Mutta oot ottanut jo uhrin roolin, niin siitä on vissiin liian vaikea luopua?

Ole jatkossa tarkempi mitä kirjoitat ja minkä vaikutelman kertomallasi luot..sillä on paljon merkitystä että kirjoitat selkeesti mitä tarkoitat, etkä muuttele tarinaa matkalla. Jos on tarvetta vuorovaikutukseen täällä missä sillä on väliä kuinka asiat tuo julki, kun ilmeitä ei nää eikä ääntä kuule niin pitää olla tarkempi että vastapuoli ymmärtää sut oikein.

Ja sen varmistat vain kirjoittamalla selkeesti, asiassa pysyen, tarkistamalla ymmärsikö vastapuoli ja oikaisemalla jos meni väärin. Siis jos haluat välttyä siltä, et sut tajutaan väärin.

Jos taas töpeksit, sekin pitää kestää.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

En mä kiusaa, mä yritän selvittää tätä keissiä ja ongelmaa sulle ja sun kanssa. Mutta oot ottanut jo uhrin roolin, niin siitä on vissiin liian vaikea luopua?

Ole jatkossa tarkempi mitä kirjoitat ja minkä vaikutelman kertomallasi luot..sillä on paljon merkitystä että kirjoitat selkeesti mitä tarkoitat, etkä muuttele tarinaa matkalla. Jos on tarvetta vuorovaikutukseen täällä missä sillä on väliä kuinka asiat tuo julki, kun ilmeitä ei nää eikä ääntä kuule niin pitää olla tarkempi että vastapuoli ymmärtää sut oikein.

Ja sen varmistat vain kirjoittamalla selkeesti, asiassa pysyen, tarkistamalla ymmärsikö vastapuoli ja oikaisemalla jos meni väärin. Siis jos haluat välttyä siltä, et sut tajutaan väärin.

Suyytelemällä ja rikolliseksi leimaamalla saat Valtis vaan kasan kiukkuisia ihmisiä ja sittenhän sun onkin enää vaikee olla itse uskottava kirjoittaja enää niille, jotka sen huomaa ja tajuaa.

En minäkään huutele muille rikollinen, kiusaaja tms. kun joku kyseenalaistaa mua tai mun kirjoituksia tai järkevyyttä. Selitän asian auki tai totean aha, ei valkene eikä aina tarytekaan.

Sit vaan ettepäin..

Horten

kyllä teet.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kannattaisiko sun siirtyä perhe tai lapset palstalle vertaistesi joukkoon? Ketään ei kiinnosta sun perhe-elämä.

• valtakunta kirjoitti:

kyllä teet.

En omasta mielestäni tee. Kiusaanko mä Valtista?

Ehkä oon liian sitkee yrittää ymmärtää sua, ehkä pitäs vaan antaa olla omissa liemissäsi. Sua ei kiinnosta selviä asioita vain syytellä ja siirtää oma vastuusi asioiden oikein ymmärtämisestä muille.

Olet huono keskustelija, häviäjä ja vielä pikkumainenkin. En kommentoi nyt enempää, et kestä kuulla. Herkkänahkaisena.

Mukavaa päivää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko sun siirtyä perhe tai lapset palstalle vertaistesi joukkoon? Ketään ei kiinnosta sun perhe-elämä.

tuo tuossa sitä rumaa käytöstä lisänä on se että toinen hyökkii minun perheasioista minua kohtaan nostelee mustamaalailemalla kertoo hyvin hänestä itsestään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

tuo tuossa sitä rumaa käytöstä lisänä on se että toinen hyökkii minun perheasioista minua kohtaan nostelee mustamaalailemalla kertoo hyvin hänestä itsestään.

Itse sinä niistä oot kertonut. Melkein jokainen kommenttisi liittyy sun poikaan, perheeseen, kouluongelmiin ja yhteiskunnan tukien riittämättömyyteen.
        Syytä muita vasta kun näet omatkin virheesi.

• Voin minäkin tehdä, teenkö? En koska en ole noin paskantärkeä pätijä.

Mä olen vaikka mitä, mutten pikkumainen lässyttäjä. Case closed.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse sinä niistä oot kertonut. Melkein jokainen kommenttisi liittyy sun poikaan, perheeseen, kouluongelmiin ja yhteiskunnan tukien riittämättömyyteen.
        Syytä muita vasta kun näet omatkin virheesi.

Kuin sanoin teen ilmoituksen koska olen rehellinen.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Voin minäkin tehdä, teenkö? En koska en ole noin paskantärkeä pätijä.

Mä olen vaikka mitä, mutten pikkumainen lässyttäjä. Case closed.

Hyvin kirjoitettu! Vaan hukkaan menee..

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu! Vaan hukkaan menee..

xL

Nämä ikuiset väännöt näiden kahden välilläkö sitten eivät ole hukkaan heitettyä lässytystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ikuiset väännöt näiden kahden välilläkö sitten eivät ole hukkaan heitettyä lässytystä?

Ei ollenkaan. Arvostan Mortenissa mm. monipuolisuutta. Löytyy selkärankaa selvittää ikäviäkin asioita asiallisesti, pitkällä pinnalla, uudestaan ja uudestaan... mä en jaksaisi.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollenkaan. Arvostan Mortenissa mm. monipuolisuutta. Löytyy selkärankaa selvittää ikäviäkin asioita asiallisesti, pitkällä pinnalla, uudestaan ja uudestaan... mä en jaksaisi.

xL

Tuo uudestaan ja uudestaan selvittäminen johtaa pelkästään vihanpidon jatkumiseen. Morten vissiin luulee olevansa vastuussa toisen kieroilun paljastamisesta tjsp, ehkä kuvittelee olevansa jotenkin kyvykkäämpi sitä muillekin selvittämään. Pätemistä puolin ja toisin. Paitsi että toinen vaikuttaa kehitysvammaiselta ja jo siitäkin syystä kannattaisi omaan rauhaansa jättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo uudestaan ja uudestaan selvittäminen johtaa pelkästään vihanpidon jatkumiseen. Morten vissiin luulee olevansa vastuussa toisen kieroilun paljastamisesta tjsp, ehkä kuvittelee olevansa jotenkin kyvykkäämpi sitä muillekin selvittämään. Pätemistä puolin ja toisin. Paitsi että toinen vaikuttaa kehitysvammaiselta ja jo siitäkin syystä kannattaisi omaan rauhaansa jättää.

No,täällä pätee sekin, että voi jättää lukematta jos ei kiinnosta.

Morten näyttää yrittävän näyttää Valtakunnalle missä menee vikaan, ihan asiallisesti niin kuin pitääkin, mutta Valtakunta ei myönnä koskaan tekevänsä virheitä eikä ymmärrä toisten näkemyksiä. Mielenkiintoistahan tuo on seurata.. :)

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,täällä pätee sekin, että voi jättää lukematta jos ei kiinnosta.

Morten näyttää yrittävän näyttää Valtakunnalle missä menee vikaan, ihan asiallisesti niin kuin pitääkin, mutta Valtakunta ei myönnä koskaan tekevänsä virheitä eikä ymmärrä toisten näkemyksiä. Mielenkiintoistahan tuo on seurata.. :)

xL

Jos tarkoituksena on tuottaa hyvää viihdettä niin sitten voi jättää sen oman sädekehän kiillottamisen toiseen kertaan ja paikkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ööö, en luule mä en vaan tykkää Valtakunnan tyylistä pelailla toisten niskaan aiheettomia syytöksiä. Ei mun tarvitse sitä sietää.

Siks sanon hälle suoraan miten asian koen. Julkisella palstalla kaikki on julkista ilman julkisuushakuisuutta. Niin se vaan menee.

Mutta juu, en jatkossa yritä selvittää rajoja, en väärinkäsityksiä tai mitään häneen liittyvää.

Hukkaan heitettyä aikaa kuten yllä joku sanoikin jo.👍

Puupää on puupää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoituksena on tuottaa hyvää viihdettä niin sitten voi jättää sen oman sädekehän kiillottamisen toiseen kertaan ja paikkaan.

Jokuhan täällä tosiaan hapottaa sädekehäänsä väkisin kiiltäväksi, jopa poliisin ja moderaattorin voimin... :)

xL

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Ööö, en luule mä en vaan tykkää Valtakunnan tyylistä pelailla toisten niskaan aiheettomia syytöksiä. Ei mun tarvitse sitä sietää.

Siks sanon hälle suoraan miten asian koen. Julkisella palstalla kaikki on julkista ilman julkisuushakuisuutta. Niin se vaan menee.

Mutta juu, en jatkossa yritä selvittää rajoja, en väärinkäsityksiä tai mitään häneen liittyvää.

Hukkaan heitettyä aikaa kuten yllä joku sanoikin jo.👍

Puupää on puupää.

Ihan samalla lailla sinun kirjoituksetkin on julkisia ja täältä katsoen sinun käytöksesi on yhtä lailla pätemistä ja lässytystä, nostat itsesi alustalle josta käsin sinun ”ei ole pakko sietää” jotain. Sinä olet taantunut kehitysvammaisen tasolle sellaisen kanssa jankatessasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokuhan täällä tosiaan hapottaa sädekehäänsä väkisin kiiltäväksi, jopa poliisin ja moderaattorin voimin... :)

xL

Jos kehitysvamma on yhden tekosyy, niin mikä on sinun ja Mortenin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samalla lailla sinun kirjoituksetkin on julkisia ja täältä katsoen sinun käytöksesi on yhtä lailla pätemistä ja lässytystä, nostat itsesi alustalle josta käsin sinun ”ei ole pakko sietää” jotain. Sinä olet taantunut kehitysvammaisen tasolle sellaisen kanssa jankatessasi.

Tietysti on julkisia, juurihan niin totesin. Ai nytkö Valtis on jo vammainen ja minäkin kun kommentoin vammaiselle?

No nythän se ilahtuu uudesta nimityksestä.

Ei tietenkään ole pakko sietää, kun on tehnyt tästä henkilökohtaisen jahdin.

Mikäs sun päässä viiraa?

Horten

• Anonyymi kirjoitti:

Hortenin ei Morten ole mitään kirjoitullut.

Jeg tror det.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sun mielestäsi vammaisten kanssa saa keskustella?

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on julkisia, juurihan niin totesin. Ai nytkö Valtis on jo vammainen ja minäkin kun kommentoin vammaiselle?

No nythän se ilahtuu uudesta nimityksestä.

Ei tietenkään ole pakko sietää, kun on tehnyt tästä henkilökohtaisen jahdin.

Mikäs sun päässä viiraa?

Horten

Sanon asian niinkuin sen koen. Ottaako koville?

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Hortenin ei Morten ole mitään kirjoitullut.

Jeg tror det.

Tee kirjallinen valitus tolle suurristelijälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanon asian niinkuin sen koen. Ottaako koville?

No ei, mutta nostit itses jalustalle vasta paasattuasi siitä mulle. Ja teit ohimennen viraabelin diagnoosinkin kehitysvamma. 🤣

Mua se ei kiusaa, mutta Valtis voi suuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sun mielestäsi vammaisten kanssa saa keskustella?

xL

Olisit nyt vaan vastannut kysymykseen, vai oletko itse kehitysvammainen?

• Anonyymi kirjoitti:

Tee kirjallinen valitus tolle suurristelijälle.

Heh, mä en ota niin vakavasti kunnianloukkauksena. Mut korjasin vaan ettei puhuta eri henkilöstä..MINÄ sentäs kyseessä. 😅😄🤣

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

No ei, mutta nostit itses jalustalle vasta paasattuasi siitä mulle. Ja teit ohimennen viraabelin diagnoosinkin kehitysvamma. 🤣

Sinulle ei siis saa sanoa näitä n. viittä tähän ketjuun kirjoittamaani kommenttia ilman itsensä jalustalle nostamista, mutta sinä voit paasata vuosikausia, koska ”et siedä jotain”? Mietipä tykönäsi miltä toi kuulostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle ei siis saa sanoa näitä n. viittä tähän ketjuun kirjoittamaani kommenttia ilman itsensä jalustalle nostamista, mutta sinä voit paasata vuosikausia, koska ”et siedä jotain”? Mietipä tykönäsi miltä toi kuulostaa.

Tietysti saa, mutta elä sitten ole olevinsasi mua parempi kun et ole. :)

Jos hän ei suutu siitä, että sanoit kehitysvamaiseksi niin hän suuttuu viimeistään siitä, että sanoit minunki olevan. Eikä hän saa yksin olla helmi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit nyt vaan vastannut kysymykseen, vai oletko itse kehitysvammainen?

Luultavasti. Saanko sillä tästä lähin erityiskohtelun?

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Hehe, hyvä huomio. Nyt täytyy alkaa vaatimaan invakorttia ja erityiskohtelua sitä vastaan ylläpidolta. :''D

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Tietysti saa, mutta elä sitten ole olevinsasi mua parempi kun et ole. :)

Puupää mikä puupää.

• Anonyymi kirjoitti:

Puupää mikä puupää.

Niinpä näjyt olevan juu. Mut hei puupäät on autuaita sillä he eivät huku, kelluu vaan virran mukana. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Saatte molemmat liekehtivät sädekehät puupäidenne ympärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatte molemmat liekehtivät sädekehät puupäidenne ympärille.

Kiitos. Ojennamme sinulle viikon sitkeimmästä jeesustelusta orjantappurakruunun, ole hyvä! 🎃

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Ojennamme sinulle viikon sitkeimmästä jeesustelusta orjantappurakruunun, ole hyvä! 🎃

xL

Mä lahjoitan sen edelleen Mortenille, hän on sentään vuosikausia jaksanut uhrautua väsymättömästi, yhä uudestaan ja uudestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä lahjoitan sen edelleen Mortenille, hän on sentään vuosikausia jaksanut uhrautua väsymättömästi, yhä uudestaan ja uudestaan.

Oii miten jalo ja hyväsydäminen ihminen sä olet. Kertakaikkiaan wautsi!😍😍😍

Niiata niksauttaa. Morten ilahtuu, mutta Horten ottaa kunnian.

• Anonyymi

Kyllä pahin juttu on se, että ...
      on kammannut hiukset ja sitten ne menee sekasin tuulessa.
      Seuraavaksi pahin on se, että ei aamulla löydä sukkaa ja joutuu koko päivän kulkea yhdellä sukalla.
      Mutta aggr. ei nouse siitä koska agg. on seurausta vääryydestä.
      Minulla agg ilmenee kun näen että heikompaa kohdellaan kaltoin syyttä, naisia ahdistellaan, lapsia kiusataan jne. Silloin alkaa lämpö nousemaan.

• No ei oikeastaan mikään muu kuohuta kuin aiheeton laskutus, tulee joku lappu vaikka vakuutusyhtiöstä niin sitten kyllä tulee aika äkäseen soitettua että mitä v..ua tämä tarkoittaa?

• Anonyymi

Minä kokeilen seuraavaksi tuota samaa.
        Tehoaako se oikeasti kun sanoo:
        Mitä vua tämä tarkoittaa?

• No aika loogista ja oikeutettua. Kun niinhän se on.
        Tai jos kaupasta tullessa kuitissa lukee "ruukkubasilika" ja "meetwursti" ja et oo ostanut niitä! Sama efekti kajahtaa kuuppaan "mitä v...ua?" ja joudut nostamaan hanurin autosta uudestaan :D

Mjaha. En uskalla kysyä, onko muuta tai edes antaa esimerkkejä, pari ois kyllä mielessä :D

Hyvä oikein hyvä. Pidä tuo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oikeasti tehoaa, mutta eihän se ihan siitä nätimmästä päästä ole...:D

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun haukut virkailijan vielä kusipääksi ja huoraksi, niin ne äänittää muutes noita puheluja.

Sitten ihkaat mennä konttorille vetämään vielä turpaan, jos ei laskua korjata heti.

Luultavasti lyö luurin korvaan, mutta laskukin mitätöidään.

Eikun haukut virkailijan vielä kusipääksi ja huoraksi, niin ne äänittää muutes noita puheluja.

Sitten ihkaat mennä konttorille vetämään vielä turpaan, jos ei laskua korjata heti.

Kyllähän ne varmaan kaiken pahan kuulee... :/

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Olisiko vielä mielessä mennä heittää kivillä ikkunat mähjäksi?
        ( kuolen nauruun).
        Tehokeinot ja niiden toteutukset.

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se asia ainakin alkaa selviämään :D

Kyllähän ne varmaan kaiken pahan kuulee... :/

Kyllä, mun isä on nimittäin yksi noista jotka on varmaan virkailijoiden ns. painajainen ja käyttävät luultavasti hänestäkin tehtyjä tallenteita oppimateriaalina.

Mitä voi luuriin ihmiset suustaan sylkeä. 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko vielä mielessä mennä heittää kivillä ikkunat mähjäksi?
        ( kuolen nauruun).
        Tehokeinot ja niiden toteutukset.

Juu, sekin vois toimia lisänä.😄

Oispa ollutkin vaan vitsi, virkailija parat. ☹️

No aika loogista ja oikeutettua. Kun niinhän se on.
        Tai jos kaupasta tullessa kuitissa lukee "ruukkubasilika" ja "meetwursti" ja et oo ostanut niitä! Sama efekti kajahtaa kuuppaan "mitä v...ua?" ja joudut nostamaan hanurin autosta uudestaan :D

Mjaha. En uskalla kysyä, onko muuta tai edes antaa esimerkkejä, pari ois kyllä mielessä :D

Hyvä oikein hyvä. Pidä tuo.

No kauppakuitti ei silelen häiritse, katson yleensä siinä pois kävellessä niin jos on huomautettavaa, muutaman kerran ollut, niin se on kuitenkin helppo hoitaa kun kävelee vaan sitten infotiskin kautta ja oikaisee siinä.

Niinhän ne äänitttää niin siksi se pitääkin sanoa riittävän painavasti että olen jo sen vakuutuksen katkaisusta ilmoittanut, vehje ei ole liikennekäytössä tms. virkailijaa ei toki henk. koht. haukuta vaan sanotaan etttä eihän tämä sun vika ole mutta nyt pitää alkaa oikeamaan s...na niin sitten se oikeaa.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niinhän ne äänitttää niin siksi se pitääkin sanoa riittävän painavasti että olen jo sen vakuutuksen katkaisusta ilmoittanut, vehje ei ole liikennekäytössä tms. virkailijaa ei toki henk. koht. haukuta vaan sanotaan etttä eihän tämä sun vika ole mutta nyt pitää alkaa oikeamaan s...na niin sitten se oikeaa.

Heh, niinpä. Kun se oliskin kaikille noin helppoa ja selvää. Vaan kun ottaa kierroksia kun pilkkukin on liian pienellä.🤣

No kauppakuitti ei silelen häiritse, katson yleensä siinä pois kävellessä niin jos on huomautettavaa, muutaman kerran ollut, niin se on kuitenkin helppo hoitaa kun kävelee vaan sitten infotiskin kautta ja oikaisee siinä.

No sen kerran kun just yhtä sadasta et tarkista, niin eikö siinä ole virhe!

Viime viikolla menin siihen yhteen putiikkiin, jossa mun mielestä ei pitäs asioida (vaan normi P:llä alkavassa kaupassa), noh hairahdin sitten tähän ihmeelliseen liiteriin ja eikö mitä, heti oli laskussa kaksi kajalia vaikka otin yhden!

Nyt se kuitti kaiken lisäksi hävisi.

En mee ikinä enää siihen vilunkikauppaan.

Kyllä, mun isä on nimittäin yksi noista jotka on varmaan virkailijoiden ns. painajainen ja käyttävät luultavasti hänestäkin tehtyjä tallenteita oppimateriaalina.

Mitä voi luuriin ihmiset suustaan sylkeä. 🙄

Hyvä se on opetella haastavat asiakastilanteet.

Saisivat kiittää mm. isääsi :)

Plus öh..muutamaa muuta suloista asioijaa.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Heh, niinpä. Kun se oliskin kaikille noin helppoa ja selvää. Vaan kun ottaa kierroksia kun pilkkukin on liian pienellä.🤣

Juu, tuo on aggression syy myös, että pilkku voi olla liian pienellä.
        Kyllä se on selvää, että pienemmistäkin asioista on verenkierto kovilla.

niinpä noin se kuuluu mennä monta soittoa on saanut tehdä ja monesti asiat ratkenee soittamalla ja rehellisyydellä.

Jotenkin ne ottaa enemmän tosissaan, se on suomalainen sisu kun se voimasana livahtaa.

Meinaan, soittaja muuten sillon tarkottaa kans sitä, mitä varten soittaa.
        Siinä niinkun varmistetaan, että menikö perille.

Kerran aura-auto kaatoi heittopostilaatikon, soitin viiden eri puhelun rimpsun ja sanoin, että j.lauta naisenko te panette sinne ojaan kirveellä lootaa veistämään h.vetti. Että sassiin se laatikko ylös, teillä on siellä p.rleesti ukkoja ja mie en sitä laita vaan rikkoja. Kysyin ylimmän esimiehen numeron, että hoituu.

Meni seuraavaan aamuun ja aurakuski itse pystytti keltaisen laatikoon katkenneen tilalle. Olin niin tosissani ja suivaantunut, että meinasin saada sydärin ja kaikki. Se oli PERIAATEKYSYMYS.

En pidä siitä, että luistellaan tihutöistä vaikkakin vahinkoja. Hommat hoidetaan.

Oon joskus nauranutkin kuunneltuani yhtä puhelua veressä. Pappa vainaan invamoposta tuli joku vakuutusmaksu reilun vuoden päästäkö se nyt oli papan kuolemasta vielä. Ja kaikki vakuutukset oli irtisanottu heti jo papan kuoltua.

No mun äiti soitteli sinne yhtiöön ja virkailija intti, että onhan se maksettava..kun siitä on kerran laskukin tullut. Ja äiti ei hämillään osannut selvittää, muuta kuin ei ole enää koko mopoakaan.

No iskä otti luurin äidin kädestä ja alkoi karjua sinne luuriin..nimittelikin taas..

Mutta sitten jo nauratti, kun isä sanoi jääräpäälle virkailijalle että perkeleen ämmä, luuletko sinä saatana että appiukko pilvissä sillä invamopolla ajelee. Mitä luulet? Ei ole vakuutuksetkaan ollu voimassa ukon kuolemasta pitäen.

Että jos sinä perkele haluat sen laskun laittaa, lähetä se taivaanherralle ja kai se appiukolle sitä kautta perille menee, mutta meille elä enää niitä helvetin laskuja lähettele.

• Anonyymi

Viime viikolla menin siihen yhteen putiikkiin, jossa mun mielestä ei pitäs asioida (vaan normi P:llä alkavassa kaupassa), noh hairahdin sitten tähän ihmeelliseen liiteriin ja eikö mitä, heti oli laskussa kaksi kajalia vaikka otin yhden!

Jos on kylmä ja viluttaa, niin tuollainen kauppa lämmittää.
        Kannattaa muistaa, että sydämen paineistaminen on toisinaan terveellistä.
        Jotkut menee kuntosalille, toiset vilunkikauppaan. Lopputulos sama.
        Hiki valuu ..

Oon joskus nauranutkin kuunneltuani yhtä puhelua veressä. Pappa vainaan invamoposta tuli joku vakuutusmaksu reilun vuoden päästäkö se nyt oli papan kuolemasta vielä. Ja kaikki vakuutukset oli irtisanottu heti jo papan kuoltua.

No mun äiti soitteli sinne yhtiöön ja virkailija intti, että onhan se maksettava..kun siitä on kerran laskukin tullut. Ja äiti ei hämillään osannut selvittää, muuta kuin ei ole enää koko mopoakaan.

No iskä otti luurin äidin kädestä ja alkoi karjua sinne luuriin..nimittelikin taas..

Mutta sitten jo nauratti, kun isä sanoi jääräpäälle virkailijalle että perkeleen ämmä, luuletko sinä saatana että appiukko pilvissä sillä invamopolla ajelee. Mitä luulet? Ei ole vakuutuksetkaan ollu voimassa ukon kuolemasta pitäen.

Että jos sinä perkele haluat sen laskun laittaa, lähetä se taivaanherralle ja kai se appiukolle sitä kautta perille menee, mutta meille elä enää niitä helvetin laskuja lähettele.

No en veressä vaan vieressä.🤣

Kirjoitustaito ohoi..

No minä en niin vähästä mutta jos tulee lasku vakuutuksesta jonka olen selväsanaisesti irtisanonut siihen niiden äänittävään puhelimeen niin kyllä kilahtaa. Siinä esimerkkitapauksessa muuten "yllättäen" sitä äänitettyä puhelua jolla irtisanoin ei sitten löytynytkään kun sitä kyselin. Pitkin hampain maksoin muutaman kympin niiden virheistä mutta sen jälkeen ei ole tullut että tuli se sitten sen puhelun jälkeen selväksi.

Nyt oli kyllä jo pakko nauraa...ehh..

Isäsi on ollut tosissaan :D, mutta niin rehellinen :'D

Joo, yleensä noita sattuu aina samoissa liitereissä noita virheitä ja joissain ei koskaan. paikallisessa cittarissa olen minä varmaan joutunut useimmin huomauttamaan kun ei niiden k-plussa tarjous olekaan kuitissa sitten tarjoushinnalla. Lidlissä taas joskus käynyt niin että tuoreleipähyllyn tuotenimi onkin sitten toinen kuitissa kuin mitä osti mutta niissä tilanteissa ei silleen pulssi nouse.

Nyt oli kyllä jo pakko nauraa...ehh..

Isäsi on ollut tosissaan :D, mutta niin rehellinen :'D

Heh, juu se on aika sanavalmis ja tempperamenttinen ukko tuo mun isäukko. :)

Ihmekkös se sitten, jos itelläkin joskus meinaa ärräpäät hiiltyessä nousta pintaan..se on veressä. ;P

Ei vieressä vaan veressä. xD

Joo, yleensä noita sattuu aina samoissa liitereissä noita virheitä ja joissain ei koskaan. paikallisessa cittarissa olen minä varmaan joutunut useimmin huomauttamaan kun ei niiden k-plussa tarjous olekaan kuitissa sitten tarjoushinnalla. Lidlissä taas joskus käynyt niin että tuoreleipähyllyn tuotenimi onkin sitten toinen kuitissa kuin mitä osti mutta niissä tilanteissa ei silleen pulssi nouse.

No toinen onkin se ..keleen plussa kun ne sitten laittaa siihen tarjoustuotteen kohdalle sen 500 gr paketin ja samanlainen 3-satanen vähän sivussa ja keltanen kyltti siinä molempien hollilla sopivasti. Ei oo kerta jos kolmaskaan kun kassalla hinta sitten pompsahtaa. Joo siis yllättävä asiaa saa hiilet hehkumaan. Hoitaisivat työnsä, ihan samaan törmännyt. Et oo sinä enkä minä ainoa, joka on samaisesta asiasta avautunut.

Ihmekkös se sitten, jos itelläkin joskus meinaa ärräpäät hiiltyessä nousta pintaan..se on veressä. ;P

Isin tytöt :'D

Isin tytöt :'D

Juurikin niin. :)

No toinen onkin se ..keleen plussa kun ne sitten laittaa siihen tarjoustuotteen kohdalle sen 500 gr paketin ja samanlainen 3-satanen vähän sivussa ja keltanen kyltti siinä molempien hollilla sopivasti. Ei oo kerta jos kolmaskaan kun kassalla hinta sitten pompsahtaa. Joo siis yllättävä asiaa saa hiilet hehkumaan. Hoitaisivat työnsä, ihan samaan törmännyt. Et oo sinä enkä minä ainoa, joka on samaisesta asiasta avautunut.

öÖH...ei kai tässä kukaan ole pikkutarkka?

Minkä kuvan annankaan,
        no oon sitten, mutta hommien pitää olla tarkkaa ja kylttien pitää pitää paikkansa.

*naur*

Ihan hyvä että osaa hoitaa asiat yhtiöiden kanssa, liian kohteliaille ne huijaa vaan lisävakuutuksia jos antaa siimaa.

Jos noin käy niin minä en juurikaan kiihdy, jätän vaan tuotteen sitten sinne infotiskille ja otan rahat siitä takaisin, oppivatpahan laittamaan selkeän hinnoittelun näkyviin kun juoksuttavat takaisin hyllyyn :)

Ihan hyvä että osaa hoitaa asiat yhtiöiden kanssa, liian kohteliaille ne huijaa vaan lisävakuutuksia jos antaa siimaa.

No joo, totta se on tuokin. Voisihan se toki vähän hillitymminkin asiansa esittää välillä. Kun tuppaa aina ratkeemaan haukkumisen ja raivoamisen puolelle.

On siinä ollut joskus vähän noloakin olla mukana, kun iskä alkaa räyhäämään. Joskus kyllä osaa hoitaa niin mallikkaasti ja kauniistikin asiansa, että ihan on pitänyt kehua ääneen. :)

öÖH...ei kai tässä kukaan ole pikkutarkka?

Minkä kuvan annankaan,
        no oon sitten, mutta hommien pitää olla tarkkaa ja kylttien pitää pitää paikkansa.

*naur*

Ei se väärin oo huomauttaa jos ovat väärässä :D aika paljon kyllä menee varmaan läpikin sitä että on muka tarjouksessa ja kassa sitten ottaakin normihinnan, likikään kaikki ei huomaa mitään jos ei oo kassaan hintoja päivitetty. Itellä myös siinä hihnalle lastatessa tulee aina päässä laskettua noin hinta mitä pitäs maksaa niin jos poikkee siitä heti osaa tarkistaa kuitista sitten pois kävellessä.

Jos noin käy niin minä en juurikaan kiihdy, jätän vaan tuotteen sitten sinne infotiskille ja otan rahat siitä takaisin, oppivatpahan laittamaan selkeän hinnoittelun näkyviin kun juoksuttavat takaisin hyllyyn :)

Ois siinä aihetta kiihtyä.

Kokkeilepas ens kerralla.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, tuo on aggression syy myös, että pilkku voi olla liian pienellä.
        Kyllä se on selvää, että pienemmistäkin asioista on verenkierto kovilla.

Heh, juu. Hän jäi itseasiassa sairaseläkkeelle aikoinaan hiukan ennen eläkeikää, kun hermot ei kestäneet enää käydä töissä ihmisten parissa. Se rupes olemaan niin raivoherkkä, että ei semmonen työpaikalla menesty.

Hermot loppu. Sydänkohtauksen , kahdesti 80% valtimoveritulppa ja aivoveritulppa muutti sen persoonaa ennestään aggressiivisemmaksi. On se aina ollut tulta ja tappuraa, liekki ja leimaus...yks kaks ja perkele...

Mutta noitten jälkeen ihan mahdoton olisi ollut olla enää missään missä muitakin ihmisiä työskentelee ja on konfliktien vaara jatkuvasti.

Kysyt, että "mitä peliä se tämä on häh?"

Vähän ärjähät loppuun.

Ei se väärin oo huomauttaa jos ovat väärässä :D aika paljon kyllä menee varmaan läpikin sitä että on muka tarjouksessa ja kassa sitten ottaakin normihinnan, likikään kaikki ei huomaa mitään jos ei oo kassaan hintoja päivitetty. Itellä myös siinä hihnalle lastatessa tulee aina päässä laskettua noin hinta mitä pitäs maksaa niin jos poikkee siitä heti osaa tarkistaa kuitista sitten pois kävellessä.

Niin, sinä osaat laskea päässä..

Ois siinä aihetta kiihtyä.

Kokkeilepas ens kerralla.

No kyllähän siinä ois mutta vika on siinä kun se on kauppiaan vika tai ainakin jonkun muun niin ei kehtaa niille myyjille tai asiakaspalvelutiskin ihmisille räyhätä kun todennäköisesti ne ei ole sitä virhettä tehneet. Pitäis aina saada itse kauppias siihen kuulemaan palautteet :D

Niin, sinä osaat laskea päässä..

Kuka vaan osaa eikä siinä hihnalle lastatessa tarvii ees hirveen tarkkaan laskee. Riittää kun siinä latoessa päässä kelaa suunnilleen euron tarkkuudella hintaa yks, kolme, seittemän, yheksän, kymmenen,. kolmetoista, kaheksantoista, yheksäntoista niin aika liki osuu ja jos sitten kassa sanookin kaksviis kolmekymmenentä osaat heti epäillä vilunkia ja muistat ottaa kuitin palataksesi asiaan infotiskillä :)

No kyllähän siinä ois mutta vika on siinä kun se on kauppiaan vika tai ainakin jonkun muun niin ei kehtaa niille myyjille tai asiakaspalvelutiskin ihmisille räyhätä kun todennäköisesti ne ei ole sitä virhettä tehneet. Pitäis aina saada itse kauppias siihen kuulemaan palautteet :D

Noh..
        noh...pyydät päästä takahuoneeseen...
        Hyvällä tuurilla sieltä voitais lepytellä vääryyttä kärsinyttä muhevalla pitkolla (joskus oon saanu kahvilipun ihan totta, asiakaspalaute on tärkeä)?
        Mietis :)

Hei, mutta nyt hyvää yötä & toukokuun unia Harmaaritarille <3 ja kaikille muille kans. Nyt on aggressiot perattu :D

Oon poikki kuin porkkanan naatti

Noh..
        noh...pyydät päästä takahuoneeseen...
        Hyvällä tuurilla sieltä voitais lepytellä vääryyttä kärsinyttä muhevalla pitkolla (joskus oon saanu kahvilipun ihan totta, asiakaspalaute on tärkeä)?
        Mietis :)

Hei, mutta nyt hyvää yötä & toukokuun unia Harmaaritarille <3 ja kaikille muille kans. Nyt on aggressiot perattu :D

Oon poikki kuin porkkanan naatti

Oiskohan ne niin höveliä? no kyllä ne yleensä pahottelee (muka) kiinnijäädessään mutta että pitkoa, tuskin.

Juu, pitänee munkin mennä pitkälleen, hyviä öitä missP.lle kuten myös muillekin :)

Kuka vaan osaa eikä siinä hihnalle lastatessa tarvii ees hirveen tarkkaan laskee. Riittää kun siinä latoessa päässä kelaa suunnilleen euron tarkkuudella hintaa yks, kolme, seittemän, yheksän, kymmenen,. kolmetoista, kaheksantoista, yheksäntoista niin aika liki osuu ja jos sitten kassa sanookin kaksviis kolmekymmenentä osaat heti epäillä vilunkia ja muistat ottaa kuitin palataksesi asiaan infotiskillä :)

Tuosta laskujutusta mulla menee tuntejakin kaupassa kun käyn läpitte ruokaostokset ja lasken että varmasti että jokaisen saan. Se on sitä viimeisten rahojen pyörittämistä kun seuraavan kertaan voi olla viikkokin kun rahaa tulee.🤔

Oiskohan ne niin höveliä? no kyllä ne yleensä pahottelee (muka) kiinnijäädessään mutta että pitkoa, tuskin.

Juu, pitänee munkin mennä pitkälleen, hyviä öitä missP.lle kuten myös muillekin :)

Onneksi ei joka kuukaus olevaa se on niin vaihtelevaa raha tilanne tottakai.

Mene ihmeessä unille.
        Minulla on vielä työ kesken.

• valtakunta kirjoitti:

Tuosta laskujutusta mulla menee tuntejakin kaupassa kun käyn läpitte ruokaostokset ja lasken että varmasti että jokaisen saan. Se on sitä viimeisten rahojen pyörittämistä kun seuraavan kertaan voi olla viikkokin kun rahaa tulee.🤔

Juu no teillä varmasti onkin ihan erilaista kun on monta suuta ruokittavana ja rahan kulunkin ajattelemaan niin joutuu ihan tosissaaan miettimiään mitä ostaa jo valmiiksi. Mulla helppoa kun vaan itselle niin tarvii oiekastaan vasta kaupassa päättää mitä ottaa. Minun veli joskus sano, niillä neljä lasta , että aika vakiosetin ostaa kerrran viikossa prismasta ja siihen sitten kykeen aina saattaa tulla jotain mutta se perusrunko on listattuna ja sen mukaan vaan poimii hyllyistä sitten niin pääsee kohtuuhelpolla ruokaostoshommista.

Juu no teillä varmasti onkin ihan erilaista kun on monta suuta ruokittavana ja rahan kulunkin ajattelemaan niin joutuu ihan tosissaaan miettimiään mitä ostaa jo valmiiksi. Mulla helppoa kun vaan itselle niin tarvii oiekastaan vasta kaupassa päättää mitä ottaa. Minun veli joskus sano, niillä neljä lasta , että aika vakiosetin ostaa kerrran viikossa prismasta ja siihen sitten kykeen aina saattaa tulla jotain mutta se perusrunko on listattuna ja sen mukaan vaan poimii hyllyistä sitten niin pääsee kohtuuhelpolla ruokaostoshommista.

Perusrunko on hyvä aina sitä joutuu miettii mitä tekee ruuaksi päivittäin jos itsenäisesti saisi päättää olisi helppo laatia mutta ei jos on toinenkin päättämässä.

Sit olen se joka tekee ne jämä ruuat ”taikoo” mitä kaapista löytyy mihin saan käyttää kaikki luovuuteni

runeberg olisi varmasti ylpeä minusta, jos olisin ollut hänen vaimonsa. Ukkoseni vain totesi tuohon hänen pitäisi varmaa ryhtyä runeberiksi.🥰

• Anonyymi

Tyhmyys...

• Anonyymi

Oma vai toisten vai kaikenlainen tyhmyys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma vai toisten vai kaikenlainen tyhmyys?

Muiden tietenkin. Kännyääliöinti esimerkiksi saa mut kiehahtamaan aika tehokkaasti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden tietenkin. Kännyääliöinti esimerkiksi saa mut kiehahtamaan aika tehokkaasti...

Millaista on kännyääliöinti?
        Ymmärrän että siis ääliö ja kännykkä, mutta ne yhdistettynä niin pitääkö kännykkää väärinpäin kädessä vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista on kännyääliöinti?
        Ymmärrän että siis ääliö ja kännykkä, mutta ne yhdistettynä niin pitääkö kännykkää väärinpäin kädessä vai mitä tarkoitat?

Täytyy olla kännyääliö, jos ei ymmärrä kännyääliöintiä... :D

Se tarkoittaa ääliöitä, jotka ovat jatkuvasti nenä kiinni kännykässä, välittämättä siitä mitä ympärillä tapahtuu. Ja niitä on ihan vitusti. Ihmiset on tyhmentyneet aika pahasti älykännyköiden yleistymisen myötä... :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla kännyääliö, jos ei ymmärrä kännyääliöintiä... :D

Se tarkoittaa ääliöitä, jotka ovat jatkuvasti nenä kiinni kännykässä, välittämättä siitä mitä ympärillä tapahtuu. Ja niitä on ihan vitusti. Ihmiset on tyhmentyneet aika pahasti älykännyköiden yleistymisen myötä... :(

Mutta siinähän etsitään viisautta.
        Netistä etsitään tietoa ehkä, että miten päin paistetaan nakit, pystyssä vai poikittain.
        Kyllä tuohon pitää kannustaa ja kun joku on nenä kiinni kännykässä, niin näille voisi patentoida nenäteipin, jolloin kädet jäisivät vapaaksi tai jokin teline jossa kännykkä pysyy näytillä kokoajan.
        Tietenkin päivittävät feicbuukkia myös, että kaikki saavat tietoonsa erilaisissa ryhmissä mm. senkin tiedon, että peruna ei kasva puussa vaan maassa.
        Annetaan tilaa kännyääliöille. He ovat tulevaisuutemme toiveita :D tai menneisyyden syyllisiä.

• Anonyymi

vedän tiellä kakskytviis metristä modulirekkaa ja olen hitaana kulkijana ammatikseni tieraivon kohteena, eipä sinne ylös hyttiin onneksi kuule kaikkea eikä meidän menoon mikään vaikuta mutta aika rajun ja vaarallisen näköistä miten se raivo puretaan...

• Anonyymi

Pitää tehdä lakiehdotus että tuollaiset rekat saavat vakiovarusteeksi vesitykit yms. vaarattomat taisteluvälineet ja itsesuojeluvälineet.
        Keulassa voisi olla lisäksi aurauskalusto, joka on pehmustettu tyynyillä, että voi tökkiä edessä olevia kiusaajia :D

• No teeppä sinäkin pieni oikaisuliike siellä rekan ratissa ja katsot kuinka kotterot siirtyy tieltä. Aggressiivista, mutta tehokasta.😇

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

No teeppä sinäkin pieni oikaisuliike siellä rekan ratissa ja katsot kuinka kotterot siirtyy tieltä. Aggressiivista, mutta tehokasta.😇

Ai niin tämä olikin aggressiivisuus keskustelu.
        Joo, vihasena vaan hirveän iso töötti jolla töräyttää niin, että pellit tärisee.
        Pulisongit vinossa ajavat sitten kotiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, vihasena vaan hirveän iso töötti jolla töräyttää niin, että pellit tärisee.

Hahhah mikä vastaus :D

• Anonyymi kirjoitti:

No juuri tätä haettiin. :D

• Tööt! Tööt! Mee ny v..uun sieltä kunnollisten ihmisten edestä törttöilemästä tappajarekkoines s..na! Lomillakin varmaan törttöilet jonkun asuntovaunun kanssa, varmistat ettei kellään oo kivaa sillonkaan.

• Mulla on kans rekkakortti, ja voi vaan kuvitella, että kun sullakin on tollanen monsteri ajettavana niin jos siinä joku urpo ihteensä jyrkässä mäessä hinaa 60ppiä, niin mihis panet rekan? Tekis mieli pertziistä tuupata.

• Pihojen auraajat saa kans raivoa, joku oli kuormuriin kömpinytkin, mutta kuski oli ollut onneksi riskimpi, tuli vaan aamujumpat.

Tuota mielenosoitusta en just tajua, kun siinäkin tehdään näkyvää hyvää, että juppikuskit pääsee hangesta lakerikenkineen liikkeelle...

Joskus käy raskaskuljetuksia sääliksi plus urakkamiehiä.

• Nyt pistit pahan. En muista koska olisin oikein raivostunut, joskus junnuna varmaankin. Aikuisiällä ei oikeastaan ole agressioita ollut lainkaan.

Ärsyynnyn kyllä joistakin asioista. Nukkumisen häirintä. Ihmisten pahansuopaisuus. Eläinten rääkkääminen. Kova jatkuva helle. Turha kiire.

Jos ei oteta huomioon muita julkisella paikalla (jäädään rupattelemaan oven eteen, vallataan koko käytävä kärryillä kaupassa ym.) siitä tulee huomautettuakkin yleensä.

• Anonyymi

Tämä tulee harmillisen vähän mieleen eikä aina ymmärräkään tai muista ajatella yhtenä syynä...

Kyllä, täyttä faktaa.

-Pönttis ulos.kirj,

• Vastustaja joka menee futiksessa pääpallon tavoitteluun kädet levällään tai kyynerpäät ylhäällä. Nuorena se kyllä nosti agressioita (nyt kun ikää on enemmän niin ei ole ongelmaa sillä meille hypyyn riittää jos toinen jalka on irti nurmesta) mutta ei saanut hölmöillä ettei joukkue kärsi. Sen verran toki piiloagressiota jää muistiin että kun paikka tuli niin saatoin murjaista kantapään nappuloilla toisen jälkapöytään tai jättää nappuloilla jäljen kaverin akilesjänteeseen. Se oli sitä aikaa kun pojat oli poikia, vanhemmat huuteli hävyttömyyksiä laidoilta ja parhaat pelasivat.

Vanhemmiten ei oikein enää tahdo tuollaiset tunteenpurkaukset tulla ajatuksiin, saati että niitä saattaisi julkiseksi. Eihän sitä uutisista voi mailman pahuudelta piiloutua mutta yrittää miettiä mitä pitää tehdä jos tilanne omien silmien eteen avautuu. Näissäkin tilanteissa hyvä jo valmiiksi tehdä itselleen selväksi että en ole mikään syyttäjä/tuomari vaan asiat pitää jättää viranomaisille.

Sama se on perheessä, parisuhteessa, työpaikalla tai harrastuksissa. Jos agressiot nousee pintaan niin sama se sitten on luovuttaa. Peli on menetetty.

• Olet täysin oikeassa mutta parisuhteessa on ihan erittäin vaikea pyytää apua ulkopuolisilta kun sitä toivoo apua siltä kumppanilta jos tilanne on juuri sopiva siihen ei ne muut paikkaa suhdetta kuin se puoliso.

• valtakunta kirjoitti:

Olet täysin oikeassa mutta parisuhteessa on ihan erittäin vaikea pyytää apua ulkopuolisilta kun sitä toivoo apua siltä kumppanilta jos tilanne on juuri sopiva siihen ei ne muut paikkaa suhdetta kuin se puoliso.

Hyvä näkökulma. Vaikka ei vielä oltaisi agression tasolla niin jo lukkiutunut tilanne jossa ollaan omissa poteroissa voisi kaivata ulkopuolisen näkemystä.

• Anonyymi

Epäoikeudenmukaisuus, kieroilu ja ruma peli, kylmä oman edun tavoittelu toisten kustannuksella.

xL

• Anonyymi

Myös tyhmyys, jolla aiheutetaan itselle ja toisille ongelmia tai turhaa vaivaa ja jatketaan toistamalla samaa virhettä, kun ei vaan voida myöntää olevansa väärässä...

Noihinkin toki tottuu. Mutta jos vaikutelma on ensin ollut "ihan fiksu", niin kai siinä on ensin suuttunut itselleen väärästä arviosta. Sitten koittaa pelastaa mitä pelastettavissa on, vaikka olisi muutakin tekemistä... Turha työ harmittaa.

xL

• Anonyymi

Ei mikään. Minussa ei ole suuttumus tilaa joten ei ole agressiota mitään ja siksi olenkin kiltti ja kunnollinen joka ei saa naisia. Naiset haluaa jännämiehen joka suuttuu lähes joka asiasta ja sen takia monet naiset kuolleet nuorena koska se on niin hienoa elää agressio jännämiehen kanssa.

• Anonyymi

Vähän pitää ihmisessä olla aggressiota, menee tylsän puoleiseksi jos kaikki on hymähtelyä ja "ihan sama". Suuttumus on inhimillinen tunne.

• Anonyymi

Olen ollut agressiivinen kerran elämässä , se oli joskus 7 luokalla kun vittumainen poika toiselta luokalta haukkusi minua ja potki ja töni ja tökki niin kerran sitten hermostuin totaalisesti kun oltiin pesäpalloa pelaamassa niin se heitti minua pallolla ja löin sitä sitten pesismailalla selkään niin että se tipahti taju pois. Siitä se tokeni ja löin uudestaan ja se olikin sitten 2 kk pois koulusta. Olen aina ollut väkivaltaa vastaan ja silloinkin tuli omaan kroppaan sellainen lamaantunut tunne että tapoin sen kakaran suuttumustilassani että en voi kuvailla sitä muuten.

• Anonyymi

Se, kun joka aamu herään ja huomaan edelleen asuvani suomessa,,,,siitä alkoi vitutus joka kestää koko päivän.

• Anonyymi

Tuo asiahan on itsestäsi kiinni?

• Anonyymi

Noh, tässäkin ketjussa oli sitten paljon aiheeseen liittymätöntä. Häiritseekö pönttöuunia?

• Keskustelu elää! Ei minua häiritse.

• Anonyymi

Mun agressio tulee jos joku leikkii mun tekemällä ruualla ja ei sit syökkään sitä.

Olen kiehunut sisäisesti ja välillä vähän vittuillu toiselle siitä, mutta näh käsi ei siitä nouse koskaan. Mut kyl se vituttaa, kun ruokaa heitetään roskiin :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe