Sinkku, haaveiletko kirjallisesta urasta?

Palstaa selatessa tulee joskus mieleen, että tänne kirjoittelee ainakin yksi tai kaksi kirjallisesta urasta kiinnostunutta kirjoittelijanalkua. Ketään ei tarvinne nimetä, mutta minä en ainakaan lukeudu joukkoon.

Tein ihan läpällä tässä pari päivää takaperin avauksen jossa kerroin tekeväni tietokirjaa Johan Sebastian Bachista, ja se sattui ilmeisesti johonkuhun wannabekirjailijaan niin kovaa että tämä henkilö käynnisti hyökkäyksen minua vastaan.

Kiinnostaisi tietää onko palstalla useampiakin kommentoijia joilla on haaveissa kirjailijan ura?

117

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko, että on muita kuin sinä...Sinullahan on useampi nikki millä kirjoitat kaiken aikaa.

• Tarkoittanet noita vihertäjiä, saapasnaamoja ja muutamia muita nikkejä?

Nuo nikit taitavat olla trollitehtaan (Teknodonna aka misspönttis) tekeleitä, ja tarkoitus lienee yrittää esittää nuo minun luomuksinani.

• Iku-Turso kirjoitti:

Tarkoittanet noita vihertäjiä, saapasnaamoja ja muutamia muita nikkejä?

Nuo nikit taitavat olla trollitehtaan (Teknodonna aka misspönttis) tekeleitä, ja tarkoitus lienee yrittää esittää nuo minun luomuksinani.

Jep...Sinuun minä ne olenkin liittänyt.

• blade83 kirjoitti:

Jep...Sinuun minä ne olenkin liittänyt.

Teknodonnan luomuksia kaikki tyynni. Tyyppi on palstalla yötä päivää, hänellä ei liene muuta elämää.

• Iku-Turso kirjoitti:

Teknodonnan luomuksia kaikki tyynni. Tyyppi on palstalla yötä päivää, hänellä ei liene muuta elämää.

Asia on minulle merkityksetön....

• blade83 kirjoitti:

Asia on minulle merkityksetön....

Niin...

Asia on merkityksellinen jos yrität mustamaalata minua noilla nikeillä, mutta merkityksetön kun selviää että ne ovatkin Teknodonnan luomuksia.

• Iku-Turso kirjoitti:

Njaa-a

Pönttis on kyllä oikein kiva ja nätti nainen, ja minä vain tavallista komeampi asfalttimies.

Saatamme mennä naimisiin lähiaikoina.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Njaa-a

Pönttis on kyllä oikein kiva ja nätti nainen, ja minä vain tavallista komeampi asfalttimies.

Saatamme mennä naimisiin lähiaikoina.

(Hihitystä)

Niin, tehän vietätte jo yönnekin yhdessä.

Olisi kiva tietää kuinka sinä olet ajautunut palstalle ja jämähtänyt tänne. Eikö sinulla ole mitään vastuita tai velvollisuuksia elämässäsi jotka rajoittaisivat aikaasi kirjoitella palstalle?

• Iku-Turso kirjoitti:

Niin, tehän vietätte jo yönnekin yhdessä.

Olisi kiva tietää kuinka sinä olet ajautunut palstalle ja jämähtänyt tänne. Eikö sinulla ole mitään vastuita tai velvollisuuksia elämässäsi jotka rajoittaisivat aikaasi kirjoitella palstalle?

Öö

Ei.

Isäni on miljonääri ja asfalttiharrastukseni liittyy vain ja ainoastaan naisten viihdyttämiseen.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Öö

Ei.

Isäni on miljonääri ja asfalttiharrastukseni liittyy vain ja ainoastaan naisten viihdyttämiseen.

(Naurua)

Onko sinulla diagnosoitu mitään psyyken sairauksia?

• Iku-Turso kirjoitti:

Onko sinulla diagnosoitu mitään psyyken sairauksia?

Öö

Ei.

Olen vain hieman vilkas.

(Naurua)

• Iku-Turso kirjoitti:

Kiitti vaan. Olen puolustanut sinua Pönttikselle. Viimeinen toiveeni ennen välirikkoamme oli ettei kostaisi sinulle.

#reilukerho

• Iku-Turso
        Vihertäjä kirjoitti:

Kiitti vaan. Olen puolustanut sinua Pönttikselle. Viimeinen toiveeni ennen välirikkoamme oli ettei kostaisi sinulle.

#reilukerho

Kiitos sinulle Pönttis siitä että "puolustat" minua.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kiitos sinulle Pönttis siitä että "puolustat" minua.

Te olette kummatkin perverssejä.

• Anonyymi

Taasko sua vastaan on hyökätty, voi sentään.

• Anonyymi

Ideoita löytyy kirjoituksiin, mutta tekninen suunnittelu on suurempi intohimoni.

• Kyllä taidan olla kirjallisen urani huipulla täällä palstalla, ei tarvetta sen kummempaan julkaisemiseen. Toki jos rahaa tulisi hyvin voisin harkita siirtäväni kirjallisen lahjakkuuteni muuhun käyttöön, esim. venäjän trollitehtaaseen liittämistä mutta eipä ole hoksanneet tehdä tarjousta, sitä odotellessa notkun täällä.

• Persut ovat Pietarin trollitehtaan vapaaehtoissolu.

• Anonyymi

Miksi ne sulle mitään maksaisi kun idioottina teet ilmaiseksikin?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne sulle mitään maksaisi kun idioottina teet ilmaiseksikin?

Kyllä tänään on ihmiset kitkeriä.

Jo Harmaaritarin kimpussa..

Saat pyytää anteeksi Harmikseltakin :(

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kyllä tänään on ihmiset kitkeriä.

Jo Harmaaritarin kimpussa..

Saat pyytää anteeksi Harmikseltakin :(

Pyydä itse anteeksi omaa pönttöyttäsi. Kuka vittu oikein luulet olevasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Pyydä itse anteeksi omaa pönttöyttäsi. Kuka vittu oikein luulet olevasi?

Vielä kysyt. Sen kantaja.

• Anonyymi

Haaveilen suullisesta urasta.

• Oraalisesta urasta?

• Anonyymi

Läpällä? Paljastitko itsestäsi liikee, että olet joku työtön freelance kesätoimittelija.

• Anonyymi

Ja kyseessähän oli selkeästi mania kohtaus, joka aluksi tuntui hyvältä. Mutta vaihtui myöhemmin masennukseksi ja häpeäksi, kun kustantaja räjähti nauramaan, ettei sitä kukaan tule lukemaan. Nyt sitten koitat selittää pois häpeääsi, että se oli vain läppä.

• "Kiinnostaisi tietää onko palstalla useampiakin kommentoijia joilla on haaveissa kirjailijan ura?"

Itse lähetän ensiviikolla kustantajalle ensimmäisen kirjani. Se on kirjoitettu jo, mutta tarkistan nyt pilkkuja. Saa nähdä hyväksytäänkö se julkaistavaksi asti. Mahdollisuudet on.

• Anonyymi

montako sivua kirjaan tulee?

• Anonyymi kirjoitti:

montako sivua kirjaan tulee?

Word-tiedostona vajaat 200. Kirjan sivuina ehkä vähän enemmän. Tietysti kustantaja voi laittaa kirjoittamaan uudelleen jotakin, joten sivumäärä voi muuttua.

• Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

Word-tiedostona vajaat 200. Kirjan sivuina ehkä vähän enemmän. Tietysti kustantaja voi laittaa kirjoittamaan uudelleen jotakin, joten sivumäärä voi muuttua.

Kuitenkin kunnon romaani. Kertooko syntisestä opiskelijaelämästä? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin kunnon romaani. Kertooko syntisestä opiskelijaelämästä? :)

Voisi kirjan kirjoittaa syntisestä opiskelijaelämästä, mutta en tähän ala selittämään mistä kirjoitan. En myöskään tänne kerro mitään, jos se julkaistaan. Facebook-sivullani rummutan kirjaani ja tuttavilleni, mutta tänne en sano ehkä halaistua sanaa, jos olen tullut kirjailijaksi.

• En haaveile, ei riitä taidot.

• Minä kun olen pitänyt sinua lahjakkaampana kirjoittelijana kuin keskinkertaista Teknodonnaa.

• Mjoo

Ei kirjoittamisessa ole oikeastaan mitään järkeä. Ketä nyt kiinnostaa katsella jonkun päänsisältöä, sillä kirjoittaminen on juuri sitä että joutuu levittämään punaisen maton ovensa eteen, jotta lukijat pääsisivät sisään patsastelemaan skumppalaseineen ja pällistelemään jonkun sisäistä stuktuuria.

Ei siis mitään järkeä. Pelkkää kusetusta kaikki.

(Hihitystä)

• Mjoo

Ei kirjoittamisessa ole oikeastaan mitään järkeä. Ketä nyt kiinnostaa katsella jonkun päänsisältöä, sillä kirjoittaminen on juuri sitä että joutuu levittämään punaisen maton ovensa eteen, jotta lukijat pääsisivät sisään patsastelemaan skumppalaseineen ja pällistelemään jonkun sisäistä struktuuria.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Ei kirjoittamisessa ole oikeastaan mitään järkeä. Ketä nyt kiinnostaa katsella jonkun päänsisältöä, sillä kirjoittaminen on juuri sitä että joutuu levittämään punaisen maton ovensa eteen, jotta lukijat pääsisivät sisään patsastelemaan skumppalaseineen ja pällistelemään jonkun sisäistä struktuuria.

(Hihitystä)

Tämäkin tuli sitten kahteen kertaan.

Selvä ylilyönti.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Tämäkin tuli sitten kahteen kertaan.

Selvä ylilyönti.

(Hirn)

Tarkemmin ajateltuna en ole koskaan pitänyt kirjoitettua tärkeänä, vaan kirjoittamatonta.

Jos hallitsee tämän osa-alueen, on jo varmaan aika pitkällä.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Ei kirjoittamisessa ole oikeastaan mitään järkeä. Ketä nyt kiinnostaa katsella jonkun päänsisältöä, sillä kirjoittaminen on juuri sitä että joutuu levittämään punaisen maton ovensa eteen, jotta lukijat pääsisivät sisään patsastelemaan skumppalaseineen ja pällistelemään jonkun sisäistä stuktuuria.

(Hihitystä)

Kirjoittamisessa on järkeä vasta siinä vaiheessa kun ihmiset ostavat kirjoituksiasi.

Jos joudut tyrkyttämään juttujasi v.ttuuntuneelle keskustelupalstayleisölle, olet hylkiö.

• Funeau kirjoitti:

Tarkemmin ajateltuna en ole koskaan pitänyt kirjoitettua tärkeänä, vaan kirjoittamatonta.

Jos hallitsee tämän osa-alueen, on jo varmaan aika pitkällä.

(Naurua)

periaatteessa tämä on varsin helppoa matikkaa, sillä sanomatonta on enemmän kuin sanottua. Sanottu on joukko valintoja, jotka paljastavat ihmisestä kaiken.

Sanomaton osuus on luultavasti yhtä suuri kuin on universumin koko suhteessa sen näkyvään osaan.

(Hihitystä)

• Iku-Turso kirjoitti:

Kirjoittamisessa on järkeä vasta siinä vaiheessa kun ihmiset ostavat kirjoituksiasi.

Jos joudut tyrkyttämään juttujasi v.ttuuntuneelle keskustelupalstayleisölle, olet hylkiö.

Joko se laatuleffa loppui?

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

periaatteessa tämä on varsin helppoa matikkaa, sillä sanomatonta on enemmän kuin sanottua. Sanottu on joukko valintoja, jotka paljastavat ihmisestä kaiken.

Sanomaton osuus on luultavasti yhtä suuri kuin on universumin koko suhteessa sen näkyvään osaan.

(Hihitystä)

Kommentoin kommenttiani.

Tarkemmin ajateltuna minkä tahansa aiheen poimiminen aiheuttaa vääjäämättä sen että on kohdattava itsensä suhteessa aiheeseen. Nokkelinta on hävittää itsensä jäljettömiin ja muuttua joksikin muuksi. Tämä on kuitenkin äärimmäisen vaikea taito, sillä minuuden kaiut ovat helposti kuultavissa tässä olemattomuuden ja toiseuden sumussa.

(Hihitystä)

• Iku-Turso kirjoitti:

Minä kun olen pitänyt sinua lahjakkaampana kirjoittelijana kuin keskinkertaista Teknodonnaa.

Kuittailet vain Teknikselle..

Jos hän taas ei ole kirjailija, niin mä olen tosi pettynyt. Lahjojen haaskuuta olisi se.

• Funeau kirjoitti:

Kommentoin kommenttiani.

Tarkemmin ajateltuna minkä tahansa aiheen poimiminen aiheuttaa vääjäämättä sen että on kohdattava itsensä suhteessa aiheeseen. Nokkelinta on hävittää itsensä jäljettömiin ja muuttua joksikin muuksi. Tämä on kuitenkin äärimmäisen vaikea taito, sillä minuuden kaiut ovat helposti kuultavissa tässä olemattomuuden ja toiseuden sumussa.

(Hihitystä)

Vielä yksi jutska

Lauserakenteet ja sanajärjestys, muotokieli.

Tämä on minusta ehkä kirjoittamisen tärkein alue, sillä se antaa kirjoitukselle kasvot ja erottaa sen sanamassasta omaksi yksilöksi. Kirjoitus identifioituu. Itse en suosi rumaa kirjoitustapaa, sillä olen huomannut vaihtoehtojen laajuudessa lähes loputtomuuden tunnelman.

Infinity

(Hirn)

• Iku-Turso kirjoitti:

Minä kun olen pitänyt sinua lahjakkaampana kirjoittelijana kuin keskinkertaista Teknodonnaa.

Sanoitpa rumasti Funeksesta.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Moni kirjallisuuskriitikko on viiltävämpi arvioinneissaan kuin minä.

Teknis ei joudu kohtaamaan "virallista" kritiikkiä, joten kivitetään hänet epävirallisesti.

• Iku-Turso kirjoitti:

Teknis ei joudu kohtaamaan "virallista" kritiikkiä, joten kivitetään hänet epävirallisesti.

Älä viitsi.. Jos täällä joku erottuu joukosta nimenomaan kirjallisten taitojensa ansioista, niin se on Teknis. On täällä toki muitakin hyviä kirjoittajia, esim sinä siinä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Älä viitsi.. Jos täällä joku erottuu joukosta nimenomaan kirjallisten taitojensa ansioista, niin se on Teknis. On täällä toki muitakin hyviä kirjoittajia, esim sinä siinä.

Jossakin kohtaa menee silti vikaan jos kirjoittaja onnistuu ärsyttämään yleisönsä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Sanot usein liian tökerösti. :(

• Iku-Turso kirjoitti:

Jossakin kohtaa menee silti vikaan jos kirjoittaja onnistuu ärsyttämään yleisönsä.

On menny muutaman kerran.

• Wwuwuw kirjoitti:

Teknis erottuu minustakin. Hän on ainoa, joka sitoo tekstinsä (ja nimimerkillä).

Sanot usein liian tökerösti. :(

Kritiikki voi viiltää, mutta kirjoittaminen on julkinen "duuni" ja sen kanssa on opittava elämään.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kritiikki voi viiltää, mutta kirjoittaminen on julkinen "duuni" ja sen kanssa on opittava elämään.

Kirjailija voi sanoa myös vastaan
        ja panna julkisen vastineen typerille kriitikoille.

Perttiä vain harmittaa kun kova opiskelu kirjailijapiirien kärkeen pääsemiseksi on valumassa hukkaan. kova pyrkimys tuottaa jotain onkin nyt läpällä:

"Tein ihan läpällä tässä pari päivää takaperin avauksen jossa kerroin tekeväni tietokirjaa Johan Sebastian Bachista"

Muut keskittyivät opiskeluun ja liki jkokainen opiskelutoveri on löytänyt kustantajan tuotokselleen. Pertti keskittyi vain flirttailemaan eikä hätäseen netistä kopioitu Johan Sebastin Bach -tietoteos ole kelvannut yhdellekään kustantajalle, nekin osaa googlettaa, niin ymmärrettävästi nyt ärsyttää kun eivät gummeruksella ymmärtäneet millainen kirjallinen nero on teoksen lähettänyt.

Kirjailija voi sanoa myös vastaan
        ja panna julkisen vastineen typerille kriitikoille.

Kerran typerä kriitikko sai potkut
        eikä enää koskaan kriitikoinut teatteriesityksiä.

Hän yritti olla jopa itseään ylempänä.
        Ja palautui toimituksen eteiseen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Perttiä vain harmittaa kun kova opiskelu kirjailijapiirien kärkeen pääsemiseksi on valumassa hukkaan. kova pyrkimys tuottaa jotain onkin nyt läpällä:

"Tein ihan läpällä tässä pari päivää takaperin avauksen jossa kerroin tekeväni tietokirjaa Johan Sebastian Bachista"

Muut keskittyivät opiskeluun ja liki jkokainen opiskelutoveri on löytänyt kustantajan tuotokselleen. Pertti keskittyi vain flirttailemaan eikä hätäseen netistä kopioitu Johan Sebastin Bach -tietoteos ole kelvannut yhdellekään kustantajalle, nekin osaa googlettaa, niin ymmärrettävästi nyt ärsyttää kun eivät gummeruksella ymmärtäneet millainen kirjallinen nero on teoksen lähettänyt.

Jotain semmoistahan siinä on, ja Scherlockit oli alkujaan aliarvioitu.

Tekniksen ei tarvitse kopioida.
        Minusta hänellä on värikäs päänsisäinen maailma ja roimasti ideoita.

Bach oli kyllä opiskelijaltamme aika paha riman alitus...
        jopa minä ajattelin, että nythän on sofistikoitunutta tekstiä ja jouduin kääntämään aloituksen sanoja.

Ismo Alanko sen sijaan sanoo rehdisti suoraan "halusin olla kuin beethoven" :)

• Erinäisiä tarinoita tulee silloin tällöin raapusteltua omaksi huvikseni, varsinkin jos näkee jotain mielenkiintoisia ja outoja unia. Yleensä tosin, vaikka mielessä on paljon liikettä, mutta sitten kun ottaa kynän ja paperin esille. Niin siinä vaiheessa tuppaa ajatukset menemään piiloon ja lyö tyhjää. Sanelulaitetta olen harkinnut ostavani asiaa helpottaakseni.

• Päiväunet, haaveet ja pyrkimykset

Tämä voi kuulostaa hieman oudolta, mutta minulla tällaisia ei ole. Olen tässä näine eväineni. Kirjoittajana en kirjoita, vaan koen. Eli siis koen oman todellisuuteni niin taiten kuin kykenen tiedostaen sen että paljon jää vielä kokematta ja näkemättä. Minuus ei ikäänkuin riitä ymmärtämään itseään, ja että on kuin olisin laajempi kokonaisuus tietoisuuteni keskellä, eräänlainen rajattu tila tai polttopiste. Tällaisessa todellisuuskäsityksessä on vaikea hahmottaa mitään pyrkimystä tai tulosvastuullisuutta, sillä ihmetys on kirjoittaessa niin suuri, että se hipoo jo abstraktin olemuksen rajapintaa.

Kirjoittaminen on vapautta, ei minkään selittämistä tai lopputuloksen etsimistä.

(Hihitystä)

• Mjoo

Otetaan esimerkki:

Minulta kysytään mielipidettä johonkin asiaan. Kysymys on äärimmäisen helppo, ja vastaus kämmenellä. Kuitenkin käy niin että juuri sillä hetkellä kun olen ojentamassa helpon vastauksen yhtä helppoon kysymykseen, niin todellisuuskäsitykseni hulmahtaa täyteen kukoistukseensa, ja äkkiä olen niin moniselitteisessä maailmassa, ettei siellä minkään kysymyksen esittäminen vaikuta mielekkäältä.

Saati vastata sellaiseen.

(Reps)

• Olen tainnut sanoakin sulle että ota pankkilaina ja mene keräämään elämänkokemuksia jotka antaisivat sulle perspektiiviä kirjoittamiseen.

Umpiossa eläessä voi toki havainnoida itseään ja kirjoitella siitä, mutta tekstilläsi ei ole ulkopuolisille mitään merkitystä kun se sanoma puuttuu.

• Nimenomaan vapautta ja mitä suuremmissa määrin alitajunnan kahlitsemattomuutta.

Pääaatteena, minua ei määräillä.
        Aina tarvitaan pioneeri.

Karavaani kulkee, kriitikot räyskyttää.

• Iku-Turso kirjoitti:

Olen tainnut sanoakin sulle että ota pankkilaina ja mene keräämään elämänkokemuksia jotka antaisivat sulle perspektiiviä kirjoittamiseen.

Umpiossa eläessä voi toki havainnoida itseään ja kirjoitella siitä, mutta tekstilläsi ei ole ulkopuolisille mitään merkitystä kun se sanoma puuttuu.

Minulle sanoit, et hänelle. Yritä muistella.

• Iku-Turso kirjoitti:

Olen tainnut sanoakin sulle että ota pankkilaina ja mene keräämään elämänkokemuksia jotka antaisivat sulle perspektiiviä kirjoittamiseen.

Mjoo

Olen jo käsitellyt tuon aiheen edellisessä kommentissani.

(Naurua)

• Iku-Turso kirjoitti:

Jos et itse ole elänyt, et tavoita sanomaa.

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Olen jo käsitellyt tuon aiheen edellisessä kommentissani.

(Naurua)

Hän on vain kateellinen. Lurauta mustetta pullosta noiden lähetysten päälle.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ylipäätään, mikäs sinä olet neuvomaan?

Nimenomaan vapautta ja mitä suuremmissa määrin alitajunnan kahlitsemattomuutta.

Pääaatteena, minua ei määräillä.
        Aina tarvitaan pioneeri.

Karavaani kulkee, kriitikot räyskyttää.

Kuka tahansa voi olla pioneerina pakkosyöttämässä keskustelupalstoille tekstiä josta kukaan ei maksaisi schillinkiäkään, mutta teepä tekstiä josta ihmiset olisivat valmiita maksamaan.

Hän on vain kateellinen. Lurauta mustetta pullosta noiden lähetysten päälle.

Mjoo

Ehkä näin voisi tehdä. Hän ei tosin ymmärrä sitä että hän itse on osa todellisuuskäsitystäni, kuten kaikki muutkin.

Periaatteessa hän ei ymmärrä minua eikä itseään.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Ehkä näin voisi tehdä. Hän ei tosin ymmärrä sitä että hän itse on osa todellisuuskäsitystäni, kuten kaikki muutkin.

(Hihitystä)

Oletko tosissasi että luomasi "palstatodellisuus" olisi jotenkin merkityksellistä tai osoitus taidoistasi?

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kirjoittaja on nolla niin kauan kun hänen teoksistaan ei makseta mitään.

Ylipäätään, mikäs sinä olet neuvomaan?

Kyllästynyt "lukija".

• Iku-Turso kirjoitti:

Kuka tahansa voi olla pioneerina pakkosyöttämässä keskustelupalstoille tekstiä josta kukaan ei maksaisi schillinkiäkään, mutta teepä tekstiä josta ihmiset olisivat valmiita maksamaan.

Mistäs sinä maksut tiedät?

• Iku-Turso kirjoitti:

Kyllästynyt "lukija".

Ei oo pakko lukea! Juokse siitä lepikkoon

• Iku-Turso kirjoitti:

Oletko tosissasi että luomasi "palstatodellisuus" olisi jotenkin merkityksellistä tai osoitus taidoistasi?

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kirjoittaja on nolla niin kauan kun hänen teoksistaan ei makseta mitään.

Mjoo

En lainkaaan tuolla tavalla. Yritin tässä selittää sitä tunnetta kirjoitettaessa, joka lähes poikkeuksetta syntyy näin tehdessä.

Ei tämä nyt mitään himmelinrakentamista ole.

(Naurua)

Mistäs sinä maksut tiedät?

Häiriköinnistä ei ole ennenkään maksettu korvausta.

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

(Hihitystä)

...ja valittaa toisten elämänkokemuksista, nii.

Ymmärrys alkaa aina omasta päästä.
        Vasta sitten voi kurkata toisen korvasta sisään.

• Iku-Turso kirjoitti:

Häiriköinnistä ei ole ennenkään maksettu korvausta.

Harmi, ettet sinä erota taidetta. Onneksi täällä on paljon muita.

Ei oo pakko lukea! Juokse siitä lepikkoon

Voisiko arvon palstakirjailija jättää minut tarinoistaan pois?

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

En lainkaaan tuolla tavalla. Yritin tässä selittää sitä tunnetta kirjoitettaessa, joka lähes poikkeuksetta syntyy näin tehdessä.

Ei tämä nyt mitään himmelinrakentamista ole.

(Naurua)

Älä selitä hänelle mitään. Solvaa vaan enemmän.

• Iku-Turso kirjoitti:

Mistä tarinoista?!

Harmi, ettet sinä erota taidetta. Onneksi täällä on paljon muita.

Haista sinä v.ttu.

Teidän kirjallisuuskerhonne on häiriköintiä keskustelupalstalla.

Mistä tarinoista?!

Et sinä mitään trollailujasi tunnusta kuitenkaan, joten pidetään tämä meidän välisenä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Haista sinä v.ttu.

Mjaa

Eivät kaikki ihmiset ole sellaisia jotka haluavat vastailla kysymyksiin.

Kyllähän tämä nyt pitäisi tajuta.

(Naurua)

• Iku-Turso kirjoitti:

Jos mä olen kirjoittanut suihkuletkusta ja shampoovaahdon pyörteistä, niin et se sinä ole. Se on carbomeria ja sodium benzoatea, kato vaikka ainesisältölistasta.

• Iku-Turso kirjoitti:

Haista sinä v.ttu.

Kirjallisuuskerhomme on korkeasti koulutetuille älyköille. Roomassakaan kaikkia ei otettu kukkulalle. Anna lehväseppeleesi tänne ja painu lenkille.

Jos mä olen kirjoittanut suihkuletkusta ja shampoovaahdon pyörteistä, niin et se sinä ole. Se on carbomeria ja sodium benzoatea, kato vaikka ainesisältölistasta.

Tuosta tuli mieleen että mun pillupuhelin vuotaa.

Todella ärsyttävää.

(Reps)

• Iku-Turso kirjoitti:

Et sinä mitään trollailujasi tunnusta kuitenkaan, joten pidetään tämä meidän välisenä.

Älä ala taas sekoilla. Hohhoijaa *maailman kyllästynein ilme*

Kirjallisuuskerhomme on korkeasti koulutetuille älyköille. Roomassakaan kaikkia ei otettu kukkulalle. Anna lehväseppeleesi tänne ja painu lenkille.

Kas kun teille älyköille ei löydy muuta foorumia kuin keskustelupalsta jolla häiriköitte.

• Funeau kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen että mun pillupuhelin vuotaa.

Todella ärsyttävää.

(Reps)

No joo, mutta onhan se kaikkinensa karmea keksintö.

Tänä päivänäkään ei ole selvinnyt (mulle), että mihin se pitää panna.

Pyysin rakennusmestaria etteivät asenna sitä.
        Oletko nähnyt sellaista ilmettä kun mies vastaanottaa tuosta lauseen?

• Iku-Turso kirjoitti:

Kas kun teille älyköille ei löydy muuta foorumia kuin keskustelupalsta jolla häiriköitte.

Sivistämme uppiniskaisia umpipäitä.

Impiumpilampi...

Sivistämme uppiniskaisia umpipäitä.

Impiumpilampi...

Palstalle on jäänyt vain "korkeasti sivistynyt" kirjallisuuskerho.

On joo. Mun käsittääkseni se jotenkin kalkkeutuu se venttiili, ja sitten se alkaa liruttamaan vettä lattialle. Sitä ei voi edes ruuvata irti, koska tulee tsunami.

Todella raivostuttavaa.

En ole

Kuka tarvii viiden metrin letkun. Mikä kiertää kylpyhuonekalusteen alta ja yhden kerran wc-pytyn ympäri jääden lattialle rullalle kuin anakonda? Odottamaan, yltäisikö vielä saunan puolelle..

Panet veden päälle ja suihku on katossa. Mihin sen pitää osua ja miten se pysyy kädessä.

.ttu voin kastella parvekkeen kukat tai postinkantajan p.puhelimella.

• Funeau kirjoitti:

On joo. Mun käsittääkseni se jotenkin kalkkeutuu se venttiili, ja sitten se alkaa liruttamaan vettä lattialle. Sitä ei voi edes ruuvata irti, koska tulee tsunami.

Todella raivostuttavaa.

En ole

Niin, toimii ku sprinkleri.

Paa se sitten....

*naur*

Juu ei oo mun juttu.

Kuka tarvii viiden metrin letkun. Mikä kiertää kylpyhuonekalusteen alta ja yhden kerran wc-pytyn ympäri jääden lattialle rullalle kuin anakonda? Odottamaan, yltäisikö vielä saunan puolelle..

Panet veden päälle ja suihku on katossa. Mihin sen pitää osua ja miten se pysyy kädessä.

.ttu voin kastella parvekkeen kukat tai postinkantajan p.puhelimella.

Ihan dilleä.

Tollasellahan voi hypätä suihkussa narua.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Ihan dilleä.

Tollasellahan voi hypätä suihkussa narua.

(Naurua)

Hahah aivan :'D

*nyt on mentävä pissille*

• Funeau kirjoitti:

Todella raivostuttavaa.

En ole

Otat vaan se käteen ja sanot haloo.

• Minä olen joskus kelannu, että täällä saattais hyvinkin pyöriä muutama tv:stäkin tuttu kirjailija...Täällä saattaa jopa olla he kaikki kolme..Tuntevat toisensa ja heittävät täällä keskenään läppää...heh hee..
      Osaatteko arvata mitä höpinä ohjelmaa tarkoitan?

• Tulisiko kirjailija, joka saa ihmiset ostamaan vapaaehtoisesti tekstejään, häiriköimään itsepintaisesti ihmisiä keskustelupalstoille?

Ei tulisi, ajatuksessasi ei ole mitään mieltä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Tulisiko kirjailija, joka saa ihmiset ostamaan vapaaehtoisesti tekstejään, häiriköimään itsepintaisesti ihmisiä keskustelupalstoille?

Kirjailijoiden on helppo päivystää palstalla kun siinä samalla kirjoittelevat ohessa omiakin tekstejään....Tällä hetkellä mietin, et kuka teistä on kuka...hmm.
        -Ei pidä silti olla huolissaan...

• Iku-Turso kirjoitti:

Tulisiko kirjailija, joka saa ihmiset ostamaan vapaaehtoisesti tekstejään, häiriköimään itsepintaisesti ihmisiä keskustelupalstoille?

Mä en todellakaan ymmärrä mitä tällä "häiriköimisellä" tarkoitetaan. Keskustelupalstaa ei ole olemassa ilman keskustelua, jonka määritteet mielestäni tässä täyttyvät (kiistatta).

Toinen asia on sitten taas se että sinulla on jonkinlainen agenda, eli oma lehmä ojassa, ja siten palstatilaa tälle missiollesi ei tunnu liikenevän tarpeeksi.

Minua taas ei kiinnosta naisten mollaus, eikä tuontitavaran ravistelu, näennäispolitiikka eikä keltainen lehdistö, mutta silti teen viimeksimainittujen eteen ilmaistyötä.

Eli niin kuin suomeksi: Mitä vittua?

(Naurua)

• Joo en oo Miika Nousiainen
        en myöskään Hotakainen ja vielä vähemmän Kyrö

*kyykkynaurua*

Vaikka hetken mietittyäni, aika siisti kommentti sulta.

• Funeau kirjoitti:

Mä en todellakaan ymmärrä mitä tällä "häiriköimisellä" tarkoitetaan. Keskustelupalstaa ei ole olemassa ilman keskustelua, jonka määritteet mielestäni tässä täyttyvät (kiistatta).

Toinen asia on sitten taas se että sinulla on jonkinlainen agenda, eli oma lehmä ojassa, ja siten palstatilaa tälle missiollesi ei tunnu liikenevän tarpeeksi.

Minua taas ei kiinnosta naisten mollaus, eikä tuontitavaran ravistelu, näennäispolitiikka eikä keltainen lehdistö, mutta silti teen viimeksimainittujen eteen ilmaistyötä.

Eli niin kuin suomeksi: Mitä vittua?

(Naurua)

Sitä v.ttua, että sinä olet palstan pahin häirikkö kymmenine nikkeinesi. Olet sabotoinut keskusteluja ilmeisesti yli vuosikymmenen multinikkeilyilläsi ja ajanut asialliset keskustelijat turhautuneina palstalta pois.

Sinulla ei ole mitään annettavaa kirjailijana tai keskustelijana. Ainoa sinusta koituva hypoteettinen hyöty voisi olla toimiminen madonruokana aikanaan, mutta sinut tuntien olet valinnut tuhkauksen.

• Iku-Turso kirjoitti:

Sitä v.ttua, että sinä olet palstan pahin häirikkö kymmenine nikkeinesi. Olet sabotoinut keskusteluja ilmeisesti yli vuosikymmenen multinikkeilyilläsi ja ajanut asialliset keskustelijat turhautuneina palstalta pois.

Sinulla ei ole mitään annettavaa kirjailijana tai keskustelijana. Ainoa sinusta koituva hypoteettinen hyöty voisi olla toimiminen madonruokana aikanaan, mutta sinut tuntien olet valinnut tuhkauksen.

Niinpä niin

Itse koen tämän ahdistavan tilanteen niin että juuri kaltaisesi sönkkääjät ovat näitä "turhautuneita & asiallisia keskustelijoita," jotka ovat heivanneet itsensä ulos ruudulta.

Kuka heitä suree?

Sinäkö?

• Iku-Turso kirjoitti:

Oot kyllä rasittava tänään. Mene vähän itseesi tai äänestämään :(

Mikä ihmeen viha sulla on muita kirjoittajia kohtaan?
        Messuat itse täällä eniten :(

Pyydä anteeksi Funekselta.

• Iku-Turso kirjoitti:

Onko puutostila?

• Funeau kirjoitti:

Niinpä niin

Itse koen tämän ahdistavan tilanteen niin että juuri kaltaisesi sönkkääjät ovat näitä "turhautuneita & asiallisia keskustelijoita," jotka ovat heivanneet itsensä ulos ruudulta.

Kuka heitä suree?

Sinäkö?

Onko se sattumaa ettei palstalle ole jäänyt muita kuin itsensä eliitiksi ylentänyt kirjallisuuskerho?

Ei se ole sattumaa, kirjoittamaanne shittiä ei jaksa kukaan lukea. Teksteillenne ei löydy kaupallisia markkinoita ja jostakin syystä olette päätyneet suoltamaan sitä shittiä tänne kuvitellen sen ilahduttavan jotakuta.

Jos maailma olisi oikeudenmukainen, teiltä otettaisiin pois päätelaitteet joilla kirjoittelette tekstejänne sosiaaliseen mediaan, ja teidät lähetettäisiin autiolle saarelle keskenänne.

• Iku-Turso kirjoitti:

Onko se sattumaa ettei palstalle ole jäänyt muita kuin itsensä eliitiksi ylentänyt kirjallisuuskerho?

Ei se ole sattumaa, kirjoittamaanne shittiä ei jaksa kukaan lukea. Teksteillenne ei löydy kaupallisia markkinoita ja jostakin syystä olette päätyneet suoltamaan sitä shittiä tänne kuvitellen sen ilahduttavan jotakuta.

Jos maailma olisi oikeudenmukainen, teiltä otettaisiin pois päätelaitteet joilla kirjoittelette tekstejänne sosiaaliseen mediaan, ja teidät lähetettäisiin autiolle saarelle keskenänne.

Teksteillemme ei siis löydy kaupallisia markkinoita?

Oletko sä aivan täysipäinen?

(Naurua)

Oot kyllä rasittava tänään. Mene vähän itseesi tai äänestämään :(

Mikä ihmeen viha sulla on muita kirjoittajia kohtaan?
        Messuat itse täällä eniten :(

Pyydä anteeksi Funekselta.

Minä huomaan olleeni liian helläkätinen teitä trolleja kohtaan, ja ilmeisesti se on ollut osasyynä ansiotta kohonneeseen itseluottamukseenne.

On aika kertoa ettei keisarilla ole vaatteita. Olen pahoillani.

• Funeau kirjoitti:

Teksteillemme ei siis löydy kaupallisia markkinoita?

Oletko sä aivan täysipäinen?

(Naurua)

Teillä on selkeästi uskoa siihen että osaatte kirjoittaa, mutta ostavaa yleisöä ei ole löytynyt. Siksi olette päätyneet tänne trolleiksi.

• Iku-Turso kirjoitti:

Minä huomaan olleeni liian helläkätinen teitä trolleja kohtaan, ja ilmeisesti se on ollut osasyynä ansiotta kohonneeseen itseluottamukseenne.

On aika kertoa ettei keisarilla ole vaatteita. Olen pahoillani.

Hypi vaan alasti. Olet sanonut monelle jo tuhmasti. :(

• Iku-Turso kirjoitti:

Teillä on selkeästi uskoa siihen että osaatte kirjoittaa, mutta ostavaa yleisöä ei ole löytynyt. Siksi olette päätyneet tänne trolleiksi.

En ole tarjonnut mitään, en edes sitä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Funeksesta luulen kyllä, että hän on vapaapäiviä viettävä oikea kirjailija. : )

Kirjailijan tuotoksen tunnistaa siitä kun lukeminen on soljuvaa.
        Niin kuin laulellen vesiä laskisi.

Funeksesta luulen kyllä, että hän on vapaapäiviä viettävä oikea kirjailija. : )

Kirjailijan tuotoksen tunnistaa siitä kun lukeminen on soljuvaa.
        Niin kuin laulellen vesiä laskisi.

Kirjailijan tunnistaa siitä, että se parantaa tekstiään jos edellinen ei mennyt kaupaksi.

Palstahäirikkö ei kykene samaan, se suoltaa sh.ttiä vain itsepintaisemmin.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kirjailijan tunnistaa siitä, että se parantaa tekstiään jos edellinen ei mennyt kaupaksi.

Palstahäirikkö ei kykene samaan, se suoltaa sh.ttiä vain itsepintaisemmin.

Tästä pääset ilman särkyjä ja kolotuksia kun vain myönnät rauhassa, että hän on parempi kirjoittaja kuin sinä.

On sivistyneisyyttä osata antaa toiselle hänelle kuuluva kunnia.
        Funes on hyvä siinä, mitä tekee.

Täytyy sanoa, että hän erottui täältä ensimmäisenä.

Tästä pääset ilman särkyjä ja kolotuksia kun vain myönnät rauhassa, että hän on parempi kirjoittaja kuin sinä.

On sivistyneisyyttä osata antaa toiselle hänelle kuuluva kunnia.
        Funes on hyvä siinä, mitä tekee.

Täytyy sanoa, että hän erottui täältä ensimmäisenä.

Funes ei ole kyllin hyvä kirjoittamaan tekstiä jolle löytyisi ostavaa yleisöä, hänen tulisi myöntää asia rehdisti.

• Funeau
        Iku-Turso kirjoitti:

Funes ei ole kyllin hyvä kirjoittamaan tekstiä jolle löytyisi ostavaa yleisöä, hänen tulisi myöntää asia rehdisti.

Mjoo

Kirjoitan tämän vain kerran, ja sen jälkeen sana on vapaa.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Kirjoitan tämän vain kerran, ja sen jälkeen sana on vapaa.

(Hihitystä)

Äh!

Unohtui tuo kirjoitus.

No, kirjoituksia on monenlaisia, eikä niiden selaamisessa ole juurikaan mieltä. Tarinan (illuusion) luojat ovat sellaisia henkilöitä, joilla on tarvehierarkiansa ylimmällä hyllyllä pakottava halu todentaa omansa, hakata se kiveen, niin että se on ja pysyy.

Kirjoittaminen silti on vain illuusio, ei todellisuus itse.

(Hihitystä)

• Anonyymi

Minäpä taas uskon tietäväni, että täällä kirjoittelee myös yksi ihan oikea kirjailija. En kerro millä nimimerkillä tai kuka.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe