muita tuntomerkkejä kuin että tekijöillä oli lyhyet hiukset, parransänki ja hupparit. https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4590577/Poliisi kaipaa tietoa miesseurueen liikkeista naiseen kaytiin kasiksi Turun keskustassa
Taitaa olla taas kulttuuriuutinen kun ei ole
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kulttuuri on saapunut ja rikastunut.
- Anonyymi
Toivottavasti oli joku hyysäriämmä jota yritettiin rikastaa tuskin ne kulttuurilähettiläät rikastettavalta kysele että kannattaako vai ei monikulttuuria.
- Anonyymi
Muina tuntomerkkeinä myös ilmoitettiin hupparin hihoista pilkistäneet hyvin karvaiset ranteet.
- Anonyymi
Yrittivät tehdä persujen vaalityötä
- Anonyymi
Islamistien on hyvä toimia demareissa, koska siellä ei ymmärretä Lähi-idän tilanteesta mitään. Kaikki ennakkovaroitukset tällaisista tyypeistä ovat heille islamofobiaa ja rasismia.
Naiset voivat kantaa naskalia mukana. Talvella heikkojen jäiden ja kesällä nahkatöiden takia.
- Anonyymi
On anteeksiantamaton, että joudumme elämään jatkuvassa pelossa ja ahdingossa omassa kotimaassamme. Milloin poliitikot joutuvat oikeasti vastuuseen tekemistään virheistä???
- Anonyymi
Äänestäkää PS vielä ehtii.
- Anonyymi
Tämä mamutus on ajanut ainakin minun pikkuisen kotikaupunkini aivan polvilleen. Keskusta autioituu, kukaan ei uskalla alkaa yrittämään, liikkeet sulkevat, mikään ei kannata, kansa on niin köyhää, että vain ruokaa ostetaan. On nyt jo liikaa autettu Somaliaa. Huomio Suomeen ja kantaväestöön. Ei ole ostovoimaa.Suomi on pumpattu tyhjiin.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa ei Kokoomuksen pamppuja kiinnosta pätkääkään kukaan muu kuin oma lähipiiri ja enimmäkseen oma napa, Kokoomuksen edustajat haluavat mamuja siksi että itse tienaavat niiden hoidosta ja samoin kokkareiden lähipiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421