Etsitkö kumppania?

Anonyymi

Oletko valmis seurustelemaan eli etsitkö kumppania loppuelämäksi?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todellakin, ei ole koskaan kiinnostanut mitkään yhden yön juoksut.
      T Pxxxxu

• Anonyymi

Miksi sitä kumppania pitäisi etsiä joko yhdeksi yöksi tai koko loppuelämäksi? Eikö tähän elämäntilanteeseen sopiva suhde joka sitten päättyy sen elämäntilanteen muuttuessa muka ole seurustelusuhde?

• Anonyymi

elämänkumppania etsin kyllä, - en mitään "ohi on" suhdetta

• Pohjimmiltaan elämänkumppania, mutta haluan lähteä liikkeelle suhteissani fwb-pohjalta ja katsoa sitten aikaa myöden syveneekö se siitä parisuhteeksi, vai jatkammako kaveripohjalta vakkareina, vai lähemmäkö tykkänään eri teille...

• Anonyymi

Sä olet vanha äijä, joka on sairastanut itse jo kimpun sukupuolitauteja. Niistä traumatisoituneena sitten haet takuu tauditonta panoa. Ymmärtämättä ettei sellaista oikeasti ole. Neurootikko.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet vanha äijä, joka on sairastanut itse jo kimpun sukupuolitauteja. Niistä traumatisoituneena sitten haet takuu tauditonta panoa. Ymmärtämättä ettei sellaista oikeasti ole. Neurootikko.

xLiner

No kannattaako tuollaista vihamielistä oman mielikuvituksesi aivopierua laskea tänne ihmisten luettavaksi....
        Minä elän kuten opetan.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

No kannattaako tuollaista vihamielistä oman mielikuvituksesi aivopierua laskea tänne ihmisten luettavaksi....
        Minä elän kuten opetan.

Ehkä elät nyt, mutta lyön vetoa että sun taustasi on juurikin tautinen. Ja siitä on seurausta nykyinen neuroottisuutesi. Et sä sillä puhdistu, että kuvittelet historiasi uusiksi.

xL

• Anonyymi

Kumppani löytyy kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Bailaustaidoilla hurmataan nainen jolta voi saada puhelinnumeron ja pyytää seuraavana päivänä ulos.

Jos ei juo taikka bailaustaidot ei ole kunnossa, ei tapaa naisia eikä voi pyytää ketään ulos.

t. viinamies

• Anonyymi

Ei naiset osaa seurustella eli en hae muuta kun yhden yön juttuja. Loppuelämäksi naista on vaikea etsiä koska naisia ahdistaa jo pelkkä ajatuskin. Yhden yön juttuja on helppo löytää ja jos onni on myötä niin nainen sitten kertoo haluaako tavata jatkossa.

• Ei nyt ole etsintä päällä sen kummemmin, mutta silmät auki ja korvat höröllä kuitenkin. Jos sattuu jostain vastaan pelmahtamaan ja huhuilemaan.

Elämänkumppaniahan sitä. Kenen kanssa sitten voi naureskella hölmöille jutuille vielä vanhainkodissakin. Ihmetellä maailmaa ja nauttia ihan arjen perusasioista.

• Minäkin meinasin löytää elämänkumppanin ennen vanhainkotia. Vielä viime yönä rukoilin vielä tulevan vaimon puolesta, mutta nyt jätän tänään ehkä ensimmäisen kerran rukoilematta tulevan vaimon puolesta. Tänään lähetin kirjan kustantajalle ja tavoittelen kirjailijan uraa tosissani. Se tietää, että en kykene mitä ilmeisemmin elättämään perhettä, sillä maalailen ehkä taivaanrantoja kirjailijauralla. Panostan siihen täysin lähtemällä aamulla kello 7 aikoihin yliopistolle kirjoittamaan. Kello 7-10 välillä on parasaika kirjoitella. En tähtää naiseen vaan uraan kirjoittajana ja jonkinlaisena ajattelijana. Kirjat ovat ehkä lapset, jotka jätän taakseni?

Tämä päivä muutti sen, että en ilmeisesti enää aseta tavoitteeksi elämänkumppania. On noita muunlaisia ystäviä sekä miehissä että naisissa. Enää en rukoile tulevan vaimon puolesta tai tavoittele. Aikaisemmin ajattelin, että vanhana en tahdo olla yksinäni, mutta nyt uskon, että minulla on vanhanakin ystäviä ja en ole siten yksin. Lisäksi minulla on vanhana siskoni sekä heidän perheensä.

• kiva.nähdä kirjoitti:

Minäkin meinasin löytää elämänkumppanin ennen vanhainkotia. Vielä viime yönä rukoilin vielä tulevan vaimon puolesta, mutta nyt jätän tänään ehkä ensimmäisen kerran rukoilematta tulevan vaimon puolesta. Tänään lähetin kirjan kustantajalle ja tavoittelen kirjailijan uraa tosissani. Se tietää, että en kykene mitä ilmeisemmin elättämään perhettä, sillä maalailen ehkä taivaanrantoja kirjailijauralla. Panostan siihen täysin lähtemällä aamulla kello 7 aikoihin yliopistolle kirjoittamaan. Kello 7-10 välillä on parasaika kirjoitella. En tähtää naiseen vaan uraan kirjoittajana ja jonkinlaisena ajattelijana. Kirjat ovat ehkä lapset, jotka jätän taakseni?

Tämä päivä muutti sen, että en ilmeisesti enää aseta tavoitteeksi elämänkumppania. On noita muunlaisia ystäviä sekä miehissä että naisissa. Enää en rukoile tulevan vaimon puolesta tai tavoittele. Aikaisemmin ajattelin, että vanhana en tahdo olla yksinäni, mutta nyt uskon, että minulla on vanhanakin ystäviä ja en ole siten yksin. Lisäksi minulla on vanhana siskoni sekä heidän perheensä.

Toivottavasti onnistaa kirjan kanssa. :) Onhan tuommoinen teos sitten osana kulttuuria ja jää tuleville sukupolville ihmeteltäväksi.

Ei sitä koskaan tiedä mitä se tulevaisuus kohdallasi vielä tuo. Huomaatkin joku aamu, että on vaimo vierellä nukkumassa ja lapset juoksevat koiran kanssa pihalla huutaen. :D Sitten kirjoittelet työhuoneessasi tohvelit jalassa vietyäsi mukelot päiväkotiin. Piippu suussa patiolla katselet välillä koiran leikkimistä, puun havinan hiljaisesti käydessä pihallasi, saadaksesi inspiraatiota. Mistä sitä koskaan tietää mitä tapahtuu, kun ajan hammas raksuttaa eteenpäin.

• Irvokas kirjoitti:

Toivottavasti onnistaa kirjan kanssa. :) Onhan tuommoinen teos sitten osana kulttuuria ja jää tuleville sukupolville ihmeteltäväksi.

Ei sitä koskaan tiedä mitä se tulevaisuus kohdallasi vielä tuo. Huomaatkin joku aamu, että on vaimo vierellä nukkumassa ja lapset juoksevat koiran kanssa pihalla huutaen. :D Sitten kirjoittelet työhuoneessasi tohvelit jalassa vietyäsi mukelot päiväkotiin. Piippu suussa patiolla katselet välillä koiran leikkimistä, puun havinan hiljaisesti käydessä pihallasi, saadaksesi inspiraatiota. Mistä sitä koskaan tietää mitä tapahtuu, kun ajan hammas raksuttaa eteenpäin.

Sinähän ole suorastaan sanoen runollinen ja kirjailijasielu. Ehkä mieli muuttuu, mutta ilmeisesti se perheenperustamisaika meni jo. Samoin tulevan vaimon puolesta rukoileminen loppui eiliseen. Tähtään elämässäni muuhun kuin perheeseen ja vaimoon.

• kiva.nähdä kirjoitti:

Sinähän ole suorastaan sanoen runollinen ja kirjailijasielu. Ehkä mieli muuttuu, mutta ilmeisesti se perheenperustamisaika meni jo. Samoin tulevan vaimon puolesta rukoileminen loppui eiliseen. Tähtään elämässäni muuhun kuin perheeseen ja vaimoon.

No jaa, mutta kiitos kuitennii. :) Välillä tulee jotain raapusteltua, kun inspiraatio iskee. Yleensä jos kirjoittamalla kirjoittamaan alkaa, niin aivot lyö tyhjää siinä vaiheessa.

Eipä se koskaan ole liian myöhäistä välttämättä. Ehkä lapsien osalta tulee aika vastaan jossain vaiheessa, mutta kumppanihan voi löytyä vielä vaikka sieltä vanhainkodista. :)

• Irvokas kirjoitti:

No jaa, mutta kiitos kuitennii. :) Välillä tulee jotain raapusteltua, kun inspiraatio iskee. Yleensä jos kirjoittamalla kirjoittamaan alkaa, niin aivot lyö tyhjää siinä vaiheessa.

Eipä se koskaan ole liian myöhäistä välttämättä. Ehkä lapsien osalta tulee aika vastaan jossain vaiheessa, mutta kumppanihan voi löytyä vielä vaikka sieltä vanhainkodista. :)

Saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan?

Hyvää illanjatkoa, sillä tässä vaiheessa alan lopetella ja kohta valmistumaan nukkumaan menemään, ehkä tunnin kuluttua!

• kiva.nähdä kirjoitti:

Saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan?

Hyvää illanjatkoa, sillä tässä vaiheessa alan lopetella ja kohta valmistumaan nukkumaan menemään, ehkä tunnin kuluttua!

Niin, se on osittain arpapeliä. Se on hyvää yötä.

• kiva.nähdä kirjoitti:

Voithan sinä kumminkin olla tuntosarvet pystyssä jos vielä kävelee vastaan.

• valtakunta kirjoitti:

Voithan sinä kumminkin olla tuntosarvet pystyssä jos vielä kävelee vastaan.

Voimakkaasti ihastuin tammikuun lopussa 2016, sitten rakastuin toiseen naiseen helmikuun lopussa 2016 ja marraskuussa 2017 tykästyin yhteen naiseen. Sen rakastumisen puolesta rukoilin eilen ja sen tykästymisen puolesta, joka on varattu. Ehkä sydämeni on vähän varattu häneen - miksi en etsi toista naista. Helmikuun rakastumisen kohteelle koin olevani väärä mies niin kuin melkein kenelle tahalle naiselle tällä hetkellä, siksi en etsi ketään. Eli kolme ihastumista lähivuosilta, mutta kuten rukoilemiseni eilen kuvaa niin on minulla kumminkin jonkinlainen naistuttava elämässäni.

"kiva.nähdä (28.5.2019 21:46)

Rukoilin tänään Jeesuksen opettaman Isä meidän -rukouksen. Sen jälkeen rukoilin viimeisen rakastumisen kohteeni puolesta, sitten rukoilin viimeisen naisihastukseni puolesta, joka on valitettavasti varattu. Sen jälkeen rukoilin kaikkien maailman naisten ja miesten puolesta. Sitten muistin yhtä ystävääni, joka oli pyytänyt, että rukoilen hänen puolestaan. Viimeiseksi rukoilin hallituksen muodostaja Rinteen puolesta ja pyysin Jumalaa, että hän muodostaisi Suomeen hyvän hallituksen.

Näin rukoilin tänään ja yritin jo nukkua kello 21, mutta ei nukuttanutkaan."

• Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

Eli rukoukset ei auttanut. Tuntuu ihmeelliseltä että jotkut uskovat noihin tosissaan. Minä en tietenkään usko että mistään Edenistä on ihmiset alkunsa saaneet.
        Kas kun ei ole rukoiltu sen puolesta että sotia ym. ei olisi koskaan ollut.

• Anonyymi

Kyllä se juuri noin on.

• Anonyymi

Jos keskustellaan, äh, bamlataan ihan vaan näin vapaasti?

• Se että minulla on jo lopun elämänkumppani se on tavoitteeni jos hän meinaa kyllästyä hurmaan aina uudelleen ja uudelleen.
      Olen vanhentunut minulla on valkoisia hiuksia ilmestynyt ja huomasin tänään yhden olevan jo 40cm mietin tuleeko minulle ihan valkoiset hiukset. Se olisi jo huikeeta.

Voin mennen tullen huudella valkoiset hiukset pitkinä liihottaen ja voi olla vähän vapaammin.
      ”taakse jää, taakse jää, Kiltti tyttö tää”
      Kun juoksen karkuun vuorostani lapsiani😁
      https://m.youtube.com/watch?v=gwteRrW-Y7k

• Anonyymi

Ei se että olisi valmis tarkoita että etsii,

Itse olisin valmis mutta en usko että edes etsimällä sellaista löytäisi, joten en sitten etsi ollenkaan.

• Etsinnät päättyivät, sillä mie seurustelen jälleen ja olen mie valmis loppuelämän suhteeseen. Nyt kun mie en enää ole sinkku, se on tämäkin sinkkuus täällä ohi.

• Anonyymi

Jos samantasoiset ei löydä kumppania ensitreffit alttarilla ohjelmasta niin miten sitten joku palstan ruma mies löytäisi kumppanin. Ei varmaan mitenkään joten kannattaa luopua ajatuksesta että saisit naisen joskus.

• Anonyymi

Ei sitä loppuelämän kumppania mies nykyään löydä, kun jokaisen suhtkoht siedettävän näköisen naisen ympärillä pyörii sen verran ukkoja yrittämässä.

• Anonyymi

Mulla kävi toisin päin. En etsinyt loppuelämän kumppania, vaan aioin bailata viisikymppiseksi saakka, mutta kuinkas kävikään. Siinä sählätessä törmäsin nuorempaan naiseen, joka oli liian hyvä päästettäväksi menemään ja nyt sitä asutaan avoliitossa.

-BEM-

• Voihan se olla, että siihen vaan kompastuu? Että liian etteen jos sattuu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3440
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2266
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      411
      1877
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1691
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1507
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1408
    8. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1323
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1271
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1226
    Aihe