Jos ajattelette että otatte vain yhden niin pystyttekö siihen? Minä en koska olen masentunut ja yksinäinen ätmi, vaan juon noin 12-packin jos otan yhdenkin kaljan. Kai tämä on jonkinlainen alkava päihdeongelma...
Alkoholi kysymys
16
<50
Vastaukset
En juo aina edes koko pullollista.
- Anonyymi
Pystyn, alko-ongelmaiset ei pysty. Niiden täytyy olla ottamatta.
Jäkiksen loppuottelun aikaan otin yhden oluen kun oli jääkaapissa 3 tölkkiä, yhden sitten vain otin.
- Anonyymi
Harjoittele ensi kerralla pähkinöillä. Mieluummin vaaleita.
- Anonyymi
Minulle käy usein niin, että kun noin klo 20 meinaan illan aikana ottaa viskipaukun, niin kello rientää liian nopeasti, koska on hurjasti kaikkea tekemistä, ja noin kello 24 huomaan, että en muistanut ottaa viskipaukkua. En enää sen jälkeen viitsi ottaa paukkua, vaan jääköön johonkin muuhun iltaan. / terveisin Reuho
- Anonyymi
Kyllä, juon aika harvoin.
- Anonyymi
Mitä holisteja ovat ravintoloissa aamuyöhön olijat ,montahan tuli otettua?
Pystyn helpostikkin. Välillä saunan jälkeen tulee juotua juurikin tuo yksi kylmä huurteinen. Muutenkin tulee vain harvoin juotua. Kalassa kauan istuskellessa saatan ottaa muutaman.
- Anonyymi
Voin olla ottamatta sen toisenkin.
- Anonyymi
Elämä on hauskaa ja mielenkiintoista, joten ei ole tarvetta kovin usein alkoholia käyttää. Eikä ole sellaiseen edes aikaa, koska kello käy hurjalla nopeudella. / terveisin Reuho
Voisin ottaa vaikka toisenkin ratkeamatta mihinkään. Yleensä otan yhden, mutta en tarvitse sääntöjä.
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä onko seuraavana päivänä velvollisuuksia vai ei. Jos on jotain järkevää, kuten töitä, luvassa niin se jää siihen yhteen. Jos edessä on täysin turha päivä jonkin ihme planeetan pinnalla, joka keikkuu sysimustassa avaruudessa niin kyllähän se yleensä juopotteluksi menee.
- Anonyymi
Lasi punkkua päivässä on terveydeksi. - Nm. Oluella ei ole samaa vaikutusta
Yhden viinilasillisen ottaminen onnistuu hyvin, Esim. ruoan kanssa toimii. Ja en nyt tarkoita mitään 24cl :D
12 tai 16 yleensä.- Anonyymi
Jos sinun täytyy miettiä tuollaista, niin suosittelen nenän valkaisuviikkoa, sellaista pari vuotta kestävää.
- Anonyymi
Tietenkin pystyn ajattelemaan että ajattelen.
-
I don't have a drinking problem, 'cept when I can't get a drink
-- Tom Waits - Bad Liver and a Broken Heart
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236