Alkoholi kysymys

Anonyymi

Jos ajattelette että otatte vain yhden niin pystyttekö siihen? Minä en koska olen masentunut ja yksinäinen ätmi, vaan juon noin 12-packin jos otan yhdenkin kaljan. Kai tämä on jonkinlainen alkava päihdeongelma...

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En juo aina edes koko pullollista.

• Anonyymi

Pystyn, alko-ongelmaiset ei pysty. Niiden täytyy olla ottamatta.

• Jäkiksen loppuottelun aikaan otin yhden oluen kun oli jääkaapissa 3 tölkkiä, yhden sitten vain otin.

• Anonyymi

Harjoittele ensi kerralla pähkinöillä. Mieluummin vaaleita.

• Anonyymi

Minulle käy usein niin, että kun noin klo 20 meinaan illan aikana ottaa viskipaukun, niin kello rientää liian nopeasti, koska on hurjasti kaikkea tekemistä, ja noin kello 24 huomaan, että en muistanut ottaa viskipaukkua. En enää sen jälkeen viitsi ottaa paukkua, vaan jääköön johonkin muuhun iltaan. / terveisin Reuho

• Anonyymi

Kyllä, juon aika harvoin.

• Anonyymi

Mitä holisteja ovat ravintoloissa aamuyöhön olijat ,montahan tuli otettua?

• Pystyn helpostikkin. Välillä saunan jälkeen tulee juotua juurikin tuo yksi kylmä huurteinen. Muutenkin tulee vain harvoin juotua. Kalassa kauan istuskellessa saatan ottaa muutaman.

• Anonyymi

Voin olla ottamatta sen toisenkin.

• Anonyymi

Elämä on hauskaa ja mielenkiintoista, joten ei ole tarvetta kovin usein alkoholia käyttää. Eikä ole sellaiseen edes aikaa, koska kello käy hurjalla nopeudella. / terveisin Reuho

• Voisin ottaa vaikka toisenkin ratkeamatta mihinkään. Yleensä otan yhden, mutta en tarvitse sääntöjä.

• Anonyymi

Riippuu ihan siitä onko seuraavana päivänä velvollisuuksia vai ei. Jos on jotain järkevää, kuten töitä, luvassa niin se jää siihen yhteen. Jos edessä on täysin turha päivä jonkin ihme planeetan pinnalla, joka keikkuu sysimustassa avaruudessa niin kyllähän se yleensä juopotteluksi menee.

• Anonyymi

Lasi punkkua päivässä on terveydeksi. - Nm. Oluella ei ole samaa vaikutusta

• Yhden viinilasillisen ottaminen onnistuu hyvin, Esim. ruoan kanssa toimii. Ja en nyt tarkoita mitään 24cl :D

12 tai 16 yleensä.

• Anonyymi

Jos sinun täytyy miettiä tuollaista, niin suosittelen nenän valkaisuviikkoa, sellaista pari vuotta kestävää.

• Anonyymi

Tietenkin pystyn ajattelemaan että ajattelen.
      -
      I don't have a drinking problem, 'cept when I can't get a drink
      -- Tom Waits - Bad Liver and a Broken Heart

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe