Häviäminen

Tällä kertaa hävisi vasara ja sivuleikkurit

Mitä teiltä on viimeksi hävinnyt?

55

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedostoja tietokoneelta..😣

Kyä syletti..

• Oliko oma vika?

• pujotteIija kirjoitti:

Oliko oma vika?

Tavallaan, kun en ollut tallentanut muualle pahan varalta. Kone hajos ja ei aukene enää...

Kuulemma kovalevyltä saattas saaha haettua kumminkin jotakin talteen?? En ymmärrä miten, kun en ole atk asiantuntija hiukkaakaan.

• HortenMarket kirjoitti:

Tavallaan, kun en ollut tallentanut muualle pahan varalta. Kone hajos ja ei aukene enää...

Kuulemma kovalevyltä saattas saaha haettua kumminkin jotakin talteen?? En ymmärrä miten, kun en ole atk asiantuntija hiukkaakaan.

Veljeni on onneksi tietokone hommien ammattilainen, kaikki ongelmat on selvittänyt. Miä oon noissa hommissa aika tumpelo

• pujotteIija kirjoitti:

Veljeni on onneksi tietokone hommien ammattilainen, kaikki ongelmat on selvittänyt. Miä oon noissa hommissa aika tumpelo

Kuule täällä toinen tumpelo, tervetuloo kerhoon 😌👍

Kuule täällä toinen tumpelo, tervetuloo kerhoon 😌👍

Sie et varmaan älykännyn kanssa ole tumpelo? Minä oon senkin kanssa

• pujotteIija kirjoitti:

Sie et varmaan älykännyn kanssa ole tumpelo? Minä oon senkin kanssa

Noh, kirjottaminenkin on vaikeeta tällä. En osu läheskään aina oikeaan kirjaimeen hipasulla..lopputulos on sanojen kakofoniaa.

Enkä ole tutustunut kaikkiin toimintoihinkaan, ollenkaan. Että aikansa ottaa tämänki kanssa, kun jotakin hakee laitteelta.😅

Noh, kirjottaminenkin on vaikeeta tällä. En osu läheskään aina oikeaan kirjaimeen hipasulla..lopputulos on sanojen kakofoniaa.

Enkä ole tutustunut kaikkiin toimintoihinkaan, ollenkaan. Että aikansa ottaa tämänki kanssa, kun jotakin hakee laitteelta.😅

En juurikaan älykännyä edes käytä, vanha Nokialainen on mukavan yksinkertainen

• pujotteIija kirjoitti:

En juurikaan älykännyä edes käytä, vanha Nokialainen on mukavan yksinkertainen

Juu, mullakin olis pöytälaatikossa vanha Nokialainen. Tai ei ees vanha, melkein uutena jäi pari vuotta sitten laatikkoon, kun lähdin kursseille..siellä oli kaikilla älykännyt ja niitä tarvittiin oppimateriaalin hakuun.

Piti sit taipua ostamaan eka älykänny. ☺️

Töissähän meillä on älykännyt ja ompa tietokoneetkin vapaasti käytössä..

Juu, mullakin olis pöytälaatikossa vanha Nokialainen. Tai ei ees vanha, melkein uutena jäi pari vuotta sitten laatikkoon, kun lähdin kursseille..siellä oli kaikilla älykännyt ja niitä tarvittiin oppimateriaalin hakuun.

Piti sit taipua ostamaan eka älykänny. ☺️

Töissähän meillä on älykännyt ja ompa tietokoneetkin vapaasti käytössä..

Ei mullakaan kauaa ole ollut, ei vuottakaan

• Anonyymi

pian häviää 4 bratwurstia nam

• Täällä häviää pari karjalan piirakkaa

• Minulta on kadonnut pari T-paitaa.

• Milloin katosivat?

• pujotteIija kirjoitti:

Milloin katosivat?

Parin viimeksi kuluneen kuukauden aikana. Tarkkaa ajankohtaa en osaa nimetä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Parin viimeksi kuluneen kuukauden aikana. Tarkkaa ajankohtaa en osaa nimetä.

Oisko jääneet Heidille?

• pujotteIija kirjoitti:

Oisko jääneet Heidille?

Olisiko tuo niin epärehellinen että olisi vienyt ne? Pitänee kysyä varovasti.

• Anonyymi

Housuja ei kai oo kateissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Housuja ei kai oo kateissa?

Ei tiettävästi.

Jostakin syystä naiset tapaavat lainailla (=ottaa käyttöönsä luvatta) noita T-paitoja.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ei tiettävästi.

Jostakin syystä naiset tapaavat lainailla (=ottaa käyttöönsä luvatta) noita T-paitoja.

Yöpaidaksiko?

Yöpaidaksiko?

Ehkä. Sano sinä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ehkä. Sano sinä.

Minä!?!? Mulle miesten paidat on ollut aina yöpaidoiksi sopivia, paituleja.

Sen verran isompia kumminkin mitä itte. Mutta en minä tiiä..veikkaan, että joo. Jos siinä paidassa on sun tuoksu, se voi olla lohdullisena " uniriepunakin" tyynyllä. Sitä
        on hyvä nuuskuttaa ikävissään ja rauhoittua nukkumaan.. 😊

Öitä.

Minä!?!? Mulle miesten paidat on ollut aina yöpaidoiksi sopivia, paituleja.

Sen verran isompia kumminkin mitä itte. Mutta en minä tiiä..veikkaan, että joo. Jos siinä paidassa on sun tuoksu, se voi olla lohdullisena " uniriepunakin" tyynyllä. Sitä
        on hyvä nuuskuttaa ikävissään ja rauhoittua nukkumaan.. 😊

Öitä.

Ehkäpä ne paidat on sitten menneet tarpeeseen. Öitä.

• Anonyymi

Leipä lautaselta. Lopulta tulin siihen johtopäätökseen että söin sen huomaamatta. Ei vaan mitään muistikuvaa?

• Silmälasit.

• Aina pitäisi olla kahdet. Toiset silmälasien etsimistä varten..

• Niin ja kissa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Aina pitäisi olla kahdet. Toiset silmälasien etsimistä varten..

Joo, mutta niissä ei ole tarpeeksi tehoja..

• Onko jo löytyneet?

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin ja kissa.

Puolivilli hävis lopullisesti

• pujotteIija kirjoitti:

Onko jo löytyneet?

Joo on..kai tuo on sama kissakin.

• pujotteIija kirjoitti:

Puolivilli hävis lopullisesti

Hulivili, se on Hulivili. No se meni vain kotiinsa..Tai jooku tarjos paremmat pöperöt.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hulivili, se on Hulivili. No se meni vain kotiinsa..Tai jooku tarjos paremmat pöperöt.

Tai joku söi sen, äskettäin lähipellolta löytyi peuran jalka, tai puolet siitä

• pujotteIija kirjoitti:

Ei kai nyt Hulivilillä ollut peuran jalkaa?

Kyllä se on hengissä.

Tarkemmin kun katson, niin sehän on täällä..

Ötyä!

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kai nyt Hulivilillä ollut peuran jalkaa?

Kyllä se on hengissä.

Tarkemmin kun katson, niin sehän on täällä..

Ötyä!

Ei ollut, mutta kenties sama joka söi peuran, söi myös Hulivilin

Öitä

• pujotteIija kirjoitti:

Ei ollut, mutta kenties sama joka söi peuran, söi myös Hulivilin

Öitä

Ja sitten sä sanoit mulle, että mun pitäis antaa kissan olla vapaana.. On niitä mörköjä täälläkin.

• pujotteIija kirjoitti:

Peuran
        https://aijaa.com/mrKcLi
        jalka

• Anonyymi

Nehän jäi sinne pellonlaidalle, vasara on tolpan nokassa ja sivuleikkurit siinä rautalankakerän vieressä tolpan juuressa, siellä missä tänään aitaa tehtiin.

pönttis out

• Muistan että käytin niitä siinä ladossa minkä hirsien raossa oli kevään ensimmäinen voikukka, ei kuitenkaan sieltä löytynyt

• pujotteIija kirjoitti:

Muistan että käytin niitä siinä ladossa minkä hirsien raossa oli kevään ensimmäinen voikukka, ei kuitenkaan sieltä löytynyt

Eli tuon raossa
        https://aijaa.com/hlWNDl

• pujotteIija kirjoitti:

Eli tuon raossa
        https://aijaa.com/hlWNDl

Tuo on muuten kaikessa yksinkertaisuudessaan hemmetin hieno kuva. Valo ja varjotkin kohdillaan.

• Anonyymi

Nenäliinapaketit ovat kadonneet toukokuussa mystisesti jonnekin. Nytkin pitäisi löytyä tähän tukkoisen mörkönenä niistoo helpottaa, mutta viimeinen paketti on menossa.

• Ilmeisesti ovat hävinneet luonnollisen kulutuksen seurauksena?

• Anonyymi

Ainakin tänään on ollut luonnollista tuo kuluttaminen, mutta jossakin tuo avaamaton hetken helpottaja piilottelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tänään on ollut luonnollista tuo kuluttaminen, mutta jossakin tuo avaamaton hetken helpottaja piilottelee.

Kenties sohvan takana

• pujotteIija kirjoitti:

Kenties sohvan takana

Sieltä löytynee iso kasa nenäliinaruttuja. Sohvakin noussut jo ylöspäin.

• Hyvää huomenta. On kyllä ollut tuuri matkassa, en ole hukannut varmaankaan mitään viime aikoina. Ainakaan tietääkseni. :)

• Anonyymi

Treenikunto. Nyt puolitoista viikkoa ollut kateissa. Uskon löytäväni sen taas viikon loppuun mennessä, kun saan vähän järjestettyä asioita edestä.

xLiner

• Viikonloppuna kyykkäät sarjoja 100 kilon painoilla

• Anonyymi

Vastaten tiedusteluunne kadonneista asioista, multa meni muisti just ja just muistan että Suomi on maailmanmestari! Ja täts it!

• Anonyymi

Työmaalla joku perkele varasti mun vasaran ja hylsysarjan. Tiedän kenen firman työntekijä ne varasti joten sanoin sen firman pomolle että jos niitä ei löydy tulee rikostutkinta.

• Törkeää toimintaa, toivottavasti saat takaisin

• Anonyymi

Perustuslaki. Kaksikin. Niitä sinikantisia vihkosia, joita jaettiin joka huusholliin taannoin kun lain suojaa viimeksi heikennettiin.
      Olisin tehnyt pari rikosilmoitusta ainakin PolPosta ja Kelasta, mutta miten viittaan lain kohtaan kun ne molemmat kaksi on hävinneet? Jos olisin dementikko, väittäisin, että PolPo on ne käynyt varastamassa, mutta sellaiseen en usko itsekään.
      Netistä saattaisi löytyä, mutta haluan paperina ja minun tulostimessani on se mikrosirulle ohjelmoitu "rikkoutuminen" joten se ei tulosta enää mitään. Tarkemmin tuosta "rikkoutumisesta" TV -ohjelmassa nimeltä Hehkulamppuhuijaus.
      Yleensä nuo häviämiset toimivat niin, että jotain ihan eri asiaa penkoessasi se hävinnyt esine löytyy siitä, mihin sen muistit panneesikin, mutta missä sitä ei useilla etsintäkerroilla taatusti ollut. Tässä suhteessa Uri Geller oli pelkkä harrastelija minun rinnallani. Tosin hän saattoi ehkä materialisoida sen hävinneen esineen halutessaan, mikä ei minulle ainakaan tietoisesti vielä onnistu. Nämä vain sitkeästi pysyttelevät poissa.
      Kuvioista jo kauan sitten poistuneitten naisten tilalle en edelleenkään ole onnistunut materialisoimaan uutta. Kohde on jo valittu ja olemme olleet pari aiemmissa elmissämme, mutta hän ei muista sitä mitään ja etsii nyt aivan erityyppistä henkilöä. Koska olen jo tässä elämässäni oppinut kantapään kautta, että en saa toivoa mitään koska voin saadakin sen, niin en yritä materialisoida vaan pidän kanavaa varalta auki, mutta nähtävästi turhaan. Niin, se oppi tuli siitä, että halusin vimmatusti yhtä asiaa mikä minulta evättiin ennen tänne syntymistäni ja jonka itse totesin olevan oikein ja kohtuullista kun sen syy näytettiin. Viimein sain haluamani ja kaikki menikin sen jälkeen lievästi sanoen päin Helvettiä. Eikä ainoastaan minulla vaan myöskin minulla. Siksi en halua enää mitään, tulkoon mitä tulee tai olkoon tulematta. Oppi tuli kantapään kautta kipeimmän mukaan! !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3440
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2266
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      411
      1877
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1691
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1507
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1408
    8. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1323
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1271
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1226
    Aihe