Onko vartaloni huono?

Olen erittäin epävarma vartalostani. Olen vain 163cm pitkä ja hoikka nuori nainen. Minulta löytyy tissit (pienessä koossa) ja pyöreä pylly. Juoksijan pitkät jalat on mutta muuten olen pätkä.
No mikä tässä sitten mättää?
Vihaan tissejäni. Ne ovat pienet ja olemattomat ja niistä saa juuri ja juuri kiinni. Tissejäni en ole paljaana miehelle koskaan näyttänyt, enkä tiedä kehtaanko edes koskaan. Onko mielestänne kroppani surkea ja pidättekö enemmän muodokkaista naisista?

4

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkät sääret muutoin lyhyehköllä naisella ainakin kuulostaa hyvältä. Kompaktit rinnatkin ovat ihan jees.

• Kunhan on hyvää seuraa eikä tuomitse tekemisiäni mulle on aivan sama miltä toinen näyttää. Moni sanoo näin vaan periaatteesta tai epätoivosta, mutta sanon ihan rehellisesti. Oon sen verran jo elänyt ja kokenut asioita, ettei tollanen pikkujuttu kiinnosta vittuakaan.

• Vähän mutkia suoraksi vetäen: Osa miehistä fanittaa tissejä, osa peppuja - ja osa tietysti molempia.

Älä suotta vihaa kehoasi, ei siinä kuulosta olevan mitään vikaa. En haluaisi esineellistää sinua, mutta kyllä vartalosi on varmasti "haluttava" suurimmalle osalle miehistä.

Ihminen ei tietenkään voi itse valita, että mistä toisen ominaisuuksista ne kiksit lähtee, mutta käsittääkseni suurin osa ihmisistä pistää edelleen enemmän painoa siihen henkiseen matchiin, kuin fyysiseen täydellisyyteen.

• Anonyymi

No ite oon vasta 16v mut olin lähes koko yläasteen ajan ihastunut yhteen tyttöön, joka oli kohtalaisen '' lauta''. Mutta kun olin ihastunut hänen luonteeseen tosi voimakkaasti nii en koskaa ajatellut hänen kehostaan mitään negatiivista. Pidin häntä itseasiassa ihan täydellisenä. Tosi hän oli luonteelta sellainen että en usko että tulee koskaan enää elämässäni vastaan niin kivaa ja ihanaa tyttöä. En osaa sanoa kun vaan omasta puolesta, mutta ei ne tisut todellakaan ole sellanen asia mitä tytössä kattoisin ekana. Mutta rehellisesti sanottuna Takamukseen tulee helposti kiinnitettyä aika paljon huomiota, mut en sen ''lautamaisuuden'' takia kyllä ketään ole sulkemassa pois. Se vaa on aika isoa plussaa jos se on hyvä. Tunnen itseni itseasiassa vähän hävyttömäksi jos tulee katottuu naisissa tälläsiä asioita paljon. Tosin sehän vain kuuluu biologiaa ja on täysin normaalia, mutta silti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5347
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      548
      1899
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe