Nainen saa organismin kun on miehen kanssa, miten se eroaa orgasmista ?
Organismi ?
6
533
Vastaukset
- Anonyymi
ookko nää idiootti
- Anonyymi
Se ei oo organismi vaan origami. Mars Demiin siitä, kuhan eka katot mun spermaista kyrpää joka haluu naisen suuhun http://aijaa.com/z31kBT
- Anonyymi
Itse hommattu jää jotenkin vajaaksi jos vertaa miehen kanssa saatuun. Miehenkanssa orgasmi voimistuu ainakin omalla kohdallani kun lihaksilla on jotain mitä puristaa. Toisaalta mies on myös sanonut että se kun saan välillä jopa sattuu häneen, mikä on tietysti kurjaa ja vähentää huomattavasti meidän seksielämää. Omalla kädellä siis onneen...
Osa edellisistä vastauksista on pelleilyä.
Organismi on kielellinen erehdys, tarkoitta orgasmia. Organismi on oikeasti elävä olennon rakenne.
Itsetyydytyksellä tuotettu orgasmi on jokseenkin välttämättömyys. Sitä tyttö tavoittelee, olipa hänellä olemassa mies tai ei. Kuitenkin monet pitävät miehen kanssa saavutettua orgasmia parempanana siitäkin huolimatta, että seksisuhde olisi tilapäinen. Tällöinkin mies on toinen henkilö. Tökerön miehen kanssa seksi ei tietenkään suju.
On helpompi saada orgasmi itsetyydytyksessä kuin yhdynnässä. Kellä näin on, tarvitsee itsetydytystä runsaammin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605