Evoluutioteoria vahingoittaa ihmisen persoonaa.

Anonyymi

Koska evoluutioteorian mukaan yksilön, siis myös ihmisen, ensisijainen elämäneasenne on puhdas itsekäs etu hinnalla millä hyvänsä niin estää ihmiset havainnoimasta todellista rakkautta.

Rakkaus on epäitsekästä lähimmäisten tai omaisten huomioimista ja se herättää läheisissä halun osoittaa samaa hyvyyttä sinulle ja tuota jatkuvuttaa kuvaillaan sanalla onnellisuus, siis ihan vieras termi evokeille jotka kuvittelevat olevansa onnellisia kun saavat homobaarissa tökkiä toisiaan anukseen.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsis. Eihän yksilön itsekkyys ole mikään tae eliöpopulaatioden menestykselle. Hyvänä esimerkkinä se, etteivät muurahaiset olisi menestyneet yksilökeskeisinä.
      Mitä ihmisiin tulee, niin epäsosiaalisimmat yksilöt eivät ole niitä parhaita suvunjatkajia, eivätkä lapset kasvaisi sukukypsiksi ilman vanhempien huolenpitoa.

• Anonyymi

>>evoluutioteorian mukaan yksilön ... ensisijainen elämäneasenne on puhdas itsekäs etu hinnalla millä hyvänsä<<

Evoluutioteoria EI väitä tuollaista. Miksi keksit tällaisia järjettömiä juttuja? Yritätkö perustella typerää uskontoasi tällaisilla valheilla?

Evoluutio päinvastoin on kehittänyt altruismin, sosiaalisuuden ja rakkauden.

• Anonyymi

Jostainhan sen on löydettävä tekosyy päästä höpöttämään anuksista.

• Anonyymi

Evoluutioteoria selittää varsin hyvin sosiaalisten eläimien altruismin yhteiskuntahyönteisistä ihmiseen.
      Kun kreationistille ei jää muuta perustelua vastustaa evoluutioteoriaa, hän rakentaa olkiukon ja pöllyyttää sitä. Itseäsi voit ehkä sillä pettää, mutta et ketään, joka tietää evoluutioteorian perusteet.

• Anonyymi

Itsekkyys esiintyy lähinnä siinä että minun jumala on oikea ja sinun väärä ja sinun uskolla joutuu helvettiin kin minun uskolla pääsee taivaaseen.

• Anonyymi

Eli
      "Rakkaus on epäitsekästä lähimmäisten tai omaisten huomioimista ja se herättää läheisissä halun osoittaa samaa hyvyyttä sinulle"
      Ja heti perään tuomitset.

Jäi myö ihmetyttämään minkä takia vain lähimmäisiä ja omaisia pitää rakastaa? Miksi ei voisi rakastaa kaikkia?

Oliko tuo sitä kristillistä rakkautta, jossa eritavalla ajattelevia teloitetaan?

• Anonyymi

Parempia rakastetaan ja ihaillaan, uskovaiset rakastaa rosvoja ja epäonnistujia.

• Anonyymi

Kyllä evoluutio voi luoda kaikkia rakastavan olennon.
      Kysymys ei ole rakastamisesta vaan selviytymisestä naapuria paremmin.
      Minulla on nälkä ja tuo vain pussailee minua.

• Anonyymi

Te uskovaiset voisitte rakastaa minua niin paljon, että ostaisitte minulle
      hienon asunnon ja auton.

• Anonyymi

Evoluutioteoria ei ota mitään kantaa moraali-kysymyksiin tai elämän asenteisiin. Vaikka olisimme erakkona elävä laji vailla sympatiaa, niin evoluutio olisi huono oikeutus. Mutta onneksi olemme ryhmässä elävä laji, jolle on ominaista yhteistyö ja jopa uhrautuminen yhteisen hyvän eteen. Ilman yhteistyötä ihminen olisi kuollut sukupuuttoon.

• Yritäpäs nyt eheytyä ettei tarvitse joka päivä höpöttää homoista ja anuksista.

• Anonyymi

"Siitä puhe mistä puute"...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe