Antti Rinne - talouden kurjistaja

Anonyymi

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006124826.html
Kovat ajat edessä jos pelkät tavoitteet on tätä luokkaa. 2% tavoitetalouskasvu ei ole juuri mitään kuin toiveajattelua.. Luulenpa että demarien politiikalla (verot ylös ja yrittäjien edut alas) toteuma tulee olemaan jotain <1% ja siihen päälle inflaatio 2-5% ja asuntolainan korot 1-5% niin ollaan aika heikoilla jäillä tulevaisuuden suhteen. KELATKAA, suurella todennäköisyydellä talous tulee oikeasti supistumaan seuraavat neljä vuotta! Mitä tekee demarit? Ottaa lisää velkaa, lisää lukutaidottomia maahanmuuttajia rasitteeksi, nostaa bensaveroa ja muuta kivaa. Suoraan sanottuna vituttaa joutua tämän kaiken paskan maksumieheksi! Demarit pelaa nyt uhkarohkeaa peliä luottaen siihen, että maailmantalous kasvaa. MUTTA JOS SE KASVAKAAN, koska se on JO kasvanut viimeiset kymmenen vuottaa joka puolella maailmaa paitsi meillä ehkä vain pari viimeistä vuotta. KIITTI vitusti SDP jos otatte lisää velkaa kun Suomi saattaa upota uuteen taantumaan seuraaviksi 10 vuodeksi. Minä ainakin muutan Kanadaan tai jonnekin muualle missä työnteosta ei rankaista. Laukkuni on pakattu ja olen valmis ottamaan töitä vaikka vessojen pesijänä kunhan ei vain tarvitsee maksaa tuolle SDP:n mafialle senttiäkään. Miksi edes tekisin niin, sillä eihän SDP:n äänitorvi SAK:kaan maksa veroja? Demarit eivät edes ole TYÖNTEKIJÖIDEN asialla vaan lähinnä valkokaulusvirkamiehistön ja muiden etuja nauttivan kansanosan asialla. VVO nykyinen KOJAMO on SDP:n rahasampo jolla lypsetään ihmisiltä kalliita verovapaita vuokria hyväntekeväisyyden nimissä. Työntekijöistä demarit ja Ay-liike on vieraantunut jo ajat sitten. Niin yksinkertaista se on. Kaiken maailman Hussein Al-Taeet, Antti Lindtmanit, Venäjän kätyri ja kaasuputkimies Heinäluomat ja muut korruptoituneet broilerit saisi lähettää Siperiaan oppimaan todellisuuden- ja suhteellisuudentajua. Näitä ei olisi missään nimessä saanut äänestää, mutta niin vain Suomen kansa taas kerran lyö päätään seinään, koska ei uskaltanut ottaa kohtaloa omiin käsiinsä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006124826.html

P.S. sinne pitää äänestää sellaista joka on täysin riippumaton eikä lupaa mitään muuta kuin antaa elinkeinoelämän ja ihmisten päättää itse omista valinnoistaan. Näitä SDP:n kaltaisia välistävetäjiä on toki muissakin puolueissa, mutta mitä enemmän mennään Demarit/Vasemmistoliitto/Vihreät -akselille sitä todennäköisempää on kusetus. Niin se vaan menee, että oikeudenmukaisuuden toitottajat ovat itse niitä pahimpia kusettajia.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäli valtionyhtiöt myydään ulkomaille meiltä karkaa niistä saamamme tuotto, ja verot. Suomesta tulee kehitysmaa.

• Pahinta mitä Antti Rinne tekeekään on tehdä juttaurpilaiset. Kohde vaan nyt olisi Italia. Italiassa pyyhkii samat tuulet kuin aikoinaan Kreikassa, johon Urpilainen junttasi repullisen jos kaksikin Suomalaisten verovaroja.

Maa, joka on tuhansia vuosia vanha eli tunetaan jo Raamatun ajoilta ja piskuisen nuoren Suomen oli avustettava. Luulisi tuhansien vuosien aikana ja maan omaavan varmemman pohjan kehitykselleen = paremman rahan käytön ja pankkeihin orjuuttamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      127
      3565
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1473
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe