Minulle tuli n.10 vuotta sitten kutsu kohdunkaulan syöpä tutkimukseen. Minulta otettiin sieltä näyte ja näytteen otto oli melko hankalaa koska kohtuni sijaitsee normaalista poiketen hieman kauempana sekä ns. mutkan takana ja olen myös neitsyt keski-ikäinen nainen joten näytteen otto oli kivuliasta ja hankalaa. Tulis oli kumminki tuolloin puhdas. Nyt vuosien aikana näytteen oton jälkeen on ollut jonkinasteista kipua ja on pahentunut viimeisen vuoden aikana. Olisiko mahdollista että näytteenotto aiheutti jotain arpia kohdunkaulaan ja siihen on alkanut kasvamaan syöpäkasvain? Asiahan selviäisi toki käymällä kokeissa, mutta näin alustavasti vain tiedustelin tätäkin mahdollisuutta ja onko nuo näytteenotot aiheuttaneet syöpää?
Epäilyksiä
Anonyymi
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Näytteenotot eivät aiheuta syöpää. Jos niin olisi, niin niitä ei tehtäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625