Missä mikkelissä käy muut nudistit?
Itse käynyt iltaisin uimarannoilla, olisi kiva tavata samanhenkistä porukkaa.
Mikkelissä nakuilijoita
15
715
Vastaukset
- Anonyymi
SAMOIN KU TIETÄS PAIKAN,,ni vois tulla iltasi naku uinnille
- Anonyymi
Tuu tänne. Meitä on jo kymmenkunta päivää paistattelemassa
- Anonyymi
Mistä teidät löytää?
- Anonyymi
Mielikuvituksesta.
- Anonyymi
Minä käyn kivalla kalliorannalla, vaatteet pois ja uimaan. Mukava kuivatella alasti. Kyllä siinä voisi muutakin touhuta samalla
- Anonyymi
Olen rannalla erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa...
- Anonyymi
Aurinko paistaa ja olisi mukava nauttia auringosta ilman rihman kiertämää. Olisiko teillä ideoita missä tavataan?
- Anonyymi
varsavuoren vieres kallioilla tullu arskaa otettua,mut uimaa huonomennä,,
Tänään ollaan emännän kanssa Mikkeliin lomalle tulossa. Vois sitä vaikka nakuna uimaankin pulahtaa ja auringosta nauttia, kun vaan sopivan paikan tietäis.
- Anonyymi
kiva ois kesäl 2021 munasillaa uida ja aurinkooki,,mut missä ois paikka
- FantasyOfA11ium
Voit tulla nauttimaan auringosta meille Sipulipeltoon! Pääsylippu: 8e/tunti, 4-hengen ryhmäalennus -33% norm. hinnasta.
Tervetuloa!
- FantasyOfA11ium
Tervetuloa nakuilemaan Sipulipeltoon kesällä 2021!
8e/tunti, 4- hengen ryhmäalennus -25% norm. hinnasta, purjotus Jaanalta tai Simolta 20e/10min. Kysy lisää erikoisuuksista suoraan palveluntarjoajalta!- Anonyymi
Onko Sipulipelto vanhojen savottamiesten suosiossa? Voisi tulla paistattelemaan pallejaan.
- Anonyymi
no missäs pojat munasillaa polskii
- Anonyymi
Varsavuoren kallioilla vielä 80-luvulla saattoi nähdä vanhoja savottamiehiä kesäiseen aikaan paistattelemassa pallejaan auringossa. Oli siinä pienellä pojalla ihmettelemistä!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316