Vauvaunet vuosien mittaan, jossa yhteisenä teemana AINA kaikkien muiden negatiivinen suhtautuminen?

Anonyymi

Eli olen vuosien mittaan nähnyt monia unia joissa olen raskaana/saanut vauvan.
En edes muista kaikkia, mutta jokaista unta yhdistää tämä, että lähipiirini ja vauvan isä unessa ovat todella vihaisia minulle asiasta (raskaus/vauvan syntymä).

Taustatiedoksi voin kertoa, että olen jo aikuinen nainen joka sitä vauvaa toivoisikin.
Siksi en ymmärrä näiden unien vihamielistä suhtautumista.

Tulkinta apua?

2

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unesi kertovat siis toiveesta saada lapsi, mutta muut suhtautuvat unessasi vihamielisesti asiaan.
      Unen lapsi voi olla myös haave toteuttaa jokin oma suunnitelmasi/haaveesi.

Toisten vihamielisyys unessasi on oma näkemyksesi heistä. Koet kenties, että sinun on käyttäydyttävä heitä kohtaan ystävällisesti, jotta he pitäisivät sinusta.
      Olet ilmeisen herkkä siitä, että sinusta pidetään.
      Joskus vain on uskallettava olla eri mieltä muiden kanssa, vaikka jotkut siitä suuttuisivatkin, on uskallettava sanoa eriävä mielipiteensä,
      Älä ole liian kiltti.
      Mieti mitä itse oikeasti haluat ja lähde toteuttamaan omaa unelmaasi.

• Anonyymi

Kiitos paljon, luulen että tuo liika kiltteyskin selittää näitä unia:)
      Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60