Saan tällä hetkellä osa-aikatyön 30h/viikko perustella soviteltua työmarkkinatukea josta ei kerry eläkettä. Kokoaikatyön tuntimäärä on 38h
Muuttuuko tilanne sen jälkeen kun työssäoloehto tässä osa-aikatyössä täyttyy joskus syksyllä? Ymmärsin, että soviteltu työttömuuskorvaus kerryttää myös eläkettä jonkun kaavan mukaan.
Soviteltu työttömuuskorvaus, eläkkeen kertyminen
5
<50
Vastaukset
Kyllä ansiosidonnainen työttömyysturva kerryttää eläkettä ainakin osittain.
- Anonyymi
Työmarkkinatukihan ei kerrytä, mutta anssi kerryttää noin puolet vähemmän kuin palkkatyö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmarkkinatukihan ei kerrytä, mutta anssi kerryttää noin puolet vähemmän kuin palkkatyö.
huvittavia nämä köyhien kommentit, kun itse olen ex opettaja ja tienaan eläkkeelläkin enemmän kuin matalapalkkaduunarit. mutta ura on valinta kysymys...
- Anonyymi
Jos sitä uraa nyt on lainkaan....
- Anonyymi
Voinko udella paljonko saat työttömyyskorvausta per päivä tuon palkan lisäksi tai esim. kuukaudessa? kiitos jos viitsit vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423