.Seitsenottelija Maria Huntington muutti elämäntapojaan. Maria Huntington jätti baari-illat väliin ja on nousemassa kovaa vauhtia kotimaiseen kärkikaartiin. Syksyllä 2017 Maria Huntington makasi sairaalassa.
Yleisurheilukausi oli päättynyt ikävästi ja yllättäen: seitsenottelijalupaus oli sairastunut munuaistulehdukseen.
olen tykännyt juhlia vähän liikaakin ollakseni huippu-urheilija, hän sanoo suoraan.
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000006132475.html
Maria Huntingtonilla oli alkoholiongelma
Anonyymi
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Urheilijastipendit pois baarikärpäsiltä. Harjoittelu ei tuota toivottua tulosta jos maataan krapulassa.
- Anonyymi
Kuinka hyvä mäkihyppääjä Matti Nykänen olisikaan ollut jos olisi ollut täysraitis ?
- Anonyymi
Juhlia voi ilman alkoakin. Epäsäännöllinen päivärytmi on myös paha keholle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416