Onko tyyppivika että Mercruiserin raakavesijäähdytteisessä 5.7 bensa kasissa kuskin puolen(starboard) pakosarjan mutka ( riser) lämpeää enemmän kuin toisenpuolen?
Kuskinpuolen 58c ja toinen 35c .
Pakosarjat 2vuotta vanhat, talvella irroitettu ja puhdistettu, imusarja oli myös irti ja vesikanava puhdas, kuten myös termostaatti kotelo uudella termostaatilla.
Vene toimii hyvin ja lämpömittari pysyy 67c mut ihmetyttää pakosarjojen lämpöero.
Mercruiser pakomutkien lämpöero.
Anonyymi
1
108
Vastaukset
Ei oikestaan ole vika vaan ominaisuus, samaa ihmetellyt. Jenkkien foorumeilla jutustelua asiasta. Google auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657