Kesäkuun lopulla 29.6. olisi tarkoitus mennä tuonne ja olisi hyvä jos löytyisi ainakin poistulo matkalle joku joka voisi ajaa pois.
Siilinjärveltä olen ja tuo tapahtuma on Pielavedellä.
Jos täällä joku joka menossa tuonne niin ilmoitelkoon...
Muikkuvestivaaleille
10
137
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen ja? Multa kyyti löytys naiselle Iisalmesta ja oln, fiksu, mukava luotettava mies ikä 60v. Vastaile tähän, niin sovitaan lisää. Kiitos jo etukäteen.
- Anonyymi
Nainen olen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen...
Terve "nainen" mitenkä sovitaan, tästä eteen päin, vai? vastaile tähän, niin sovitaan lissee,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve "nainen" mitenkä sovitaan, tästä eteen päin, vai? vastaile tähän, niin sovitaan lissee,,,
Joo ihan terve olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan terve olen.
kiva, kuin vastasit, miuten muiten jatkettaan tästä,,,?
- Anonyymi
"mänikö" suu "suppuloihin" "terveeltä?? hä, hä, häääää
- Anonyymi
"mänikö" suu "suppuloihin" "terveeltä?? hä, hä, häääää
- Anonyymi
Ei mennyt. Vielä tässä ehtii suunnittelemaan tuota...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Vielä tässä ehtii suunnittelemaan tuota...
"ehitkö, kö!" suunittelemaan? vai????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ehitkö, kö!" suunittelemaan? vai????
Joo vielä kerkiin löytämään sopivan kyydin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615