On sitten surkea liike. Huono palvelu, kusetusta.
Ostetaanautoja.fi autoliike
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin mainita, että olen huonosti menestynyt saman alan yrittäjä.
- Anonyymi
Ja vielä lisäksi, olen demari.
- Anonyymi
Ottiko noin koville?
Hei!
Vastaamme Suomi24:n Ylläpidon ohjeiden mukaisesti, koska joku henkilö on alkanut massapostittaa tämän "keskustelun" aloitusviestiä eri puolille nettiä ilman mitään perusteluja.
Ostetaan Autoja Autoliike Oy myy paljon autoja puoleen hintaan siitä, mitä muut liikkeet pyytävät. Tämä on luonnollisesti aiheuttanut harmistusta joissakin kilpailijoissa. Myös joku omasta mielestään huonon tarjouksen autostaan saanut on voinut pahoittaa mielensä.
Jos näiden törkyviestien takaa löytyisi jokin oikea kokemus, niin olisi relilua, jos haukkuja kertoisi, että mistä autosta on kysymys. Yritysten ja yrittäjien epämääräinen herjaaminen nimettömänä nettipalstoilla on tietysti raukkamaista.
Ostetaan Autoja Autoliike Oy on hoitanut kaikki taloudelliset velvoitteensa koko 8 vuoden toiminta-ajaltaan täysin moitteettomasti. Yritystä ei myöskään löydy Kuluttajaviraston mustalta listalta.
Jos jollakin olisi oikeasti jotakin reklamoitavaa, niin hän voisi lähestyä kohdettaan esim. nettisivujen palautelomakkeella. Muussa tapauksessa kyse on pelkästä kiusaamisesta ja tarkoituksesta aiheuttaa vahinkoa yritykselle ja yrittäjälle.
Ystävällisin terveisin,
Ostetaan Autoja Autoliike Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890