Eli ei siis tänäkään kesänä tai vuonna. Näin ne vuodet vierii elämässä ja kuluu hukkaan.
KilttiMies89
Ei heilaa tänäkään Helluntaina
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä vielä voi tietää. Kesä on vasta aluillaan.
Höpsis, eipä ne hukkaan vuodet mene vaikkei sitä kumppania vielä ole, maailmassa on paljon muutakin ihmeteltävää.
Eiköhän se kumppani parhaiten tule yllättäen. Olen osittain tullut vähän siihen tulokseen. Eipä se etsimällä etsien haaviin tartu. Jospa antaisi vain virran viedä sillä saralla taas vaihteeksi ja katsoa mitä tapahtuu.- Anonyymi
Jos ottaisi sen heilan löytämistavoitteeksi joulun.
- Anonyymi
jossei heilla helluntaina niin ei elatusmaksuja ensi kesänä(kään)
- Anonyymi
Kysy jos darkkiksen Yussifilla olisi tiedossa joku kiva somalimies sullekin.
- Anonyymi
näyttää väähn kuin olisi Juha Sipilä ja mertaranta sekaisin https://www.youtube.com/watch?v=0VKe4O0i99M
- Anonyymi
Viinaa juomalla se heila löytyy yökerhoista. Unohda nyt jo netti ja tinderit sillä sitä kautta sulla ei ole heilaa vielä 30 vuoden päästäkään.
T: Viinamies - Anonyymi
Ei rumat miehet saa heilaa. Kokeilkaa vaikka tehdä alotteita naisille niin saatte varmaan pakit.
- Anonyymi
Sinulla on ollut monta vuotta aikaa tehdä asialle jotain jotta saisit heilan itsellesi. Ulkona pitää käydä usein naisia tapaamassa baareissa ja tapahtumissa, alkoholia pitää juoda jotta sosiaalisuus tulee esiin. Raitis mies suomess ei uskalla naisia lähestyä eikä olla sosiaalinen.
T: Viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899