vaikka 20 vuoteen tehnyt mitään niin täytyy olla jo aika latva laho, ihmettelen vain kuka tuollaista edes jaksaa vuosikausia. On siinä varmaan monet velat vanhentuneet heh heh.
Jos joku nyt ei ole
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
Jos on ollut virkanilkkinä vaikka 20 vuotta niin siinä se latva on vasta lahonnut. Kuvittelee olevansa maailman herra vaikka oikeasti on vain tyhjä persläpi maailmankaikkeudessa. Tuollaisia valtaan sairastuneita pienipalkkaisia virkanilkkejä on todella paljon. Velkaa heillä ei ole mutta ei ole omaisuuttakaan. Aikoinaan yksi TE-täti katseli minun työhistoriaa ja sanoi että oletpas ollut monessa mukana, hän vain täällä koko ajan, 26 vuotta.
- Anonyymi
Näitähän löytyy tavallisista ihmisistäkin, kuvitellaan olevansa joku vaikka on pelkkää llmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706