Mies, saatko iloa pelkästä naisen hymystä ja vilkutuksesta?

Anonyymi

Esim. kun päästät hänet kävelemään tien yli ja pysäytät auton, ja nainen kiittää, hymyilee ja vilkuttaa? Vai harmittaako se vaan kun tajuat, että et kuitenkaan voi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Eli onko hyötyä kiittää ja hymyillä kauniisti! Saatko iloa pelkästä flirtistä?

11

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai kai saa iloa. Jatka vain hymyilyä.

• Anonyymi

Olen aina ystävällinen ja kohtelias naisia kohtaan, sekä liikenteessä, että muutoinkin. Johtuneeko sitten rujosta ulkonäöstäni vai säälistä, mutta minulle hymyillään todella harvoin. Silloin kun sellainen ihme tapahtuu, laukean housuihini heti. Aika harvoin olen senvuoksi housupyykille joutunut.

• Anonyymi

Kestohupi, suakin naurattanut kolmisen vuotta

• Anonyymi

Eipä kyllä tule ensimmäiseksi mieleen että harmitus ettei pääse seksiin hänen kanssaan, minusta todella säälittävää ettei mistään voisi olla vain hyvillään ilman taka-ajatusta.

• Anonyymi

Sinä se oikein vuosiksi paneudut asian pohtimiseen.

• Anonyymi

Emmä niistä tiedä, mutta aina kun muija vilkuttaa, se menee sukulaisiin johonkin päin juna asemalla. Ja mä pääsen sinne minne mä kuulunkin.

• Anonyymi

Kolmen vuoden unelmointi

• Anonyymi

Voiko tuota luokitella flirtiksi jos annat kohteliaasti tietä esim. Suojatien kohdalla ja nainen hymyilee ja heilauttaa kättä.

Toki jos se on selvä flirtti ni asia on sit eri. Mutta voisko siinä tilanteessa itse tehdä jotain?

Pikku flirtti piristää päivää mukavasti. 😊

-mies33

• Anonyymi

Ei se hymy tai sanat paljoa lämmitä. Saattaa jopa ymmärtää väärin.

Jos nainen sanoo asiansa suoraa niin se tekee vaikutuksen. Ja se samahan ei tarkoita mitään vaan sanojen lunastaminen! Ihmiset on yleensä hyvin neutraaleja yli kohteliaita ja mielistellään.

• Anonyymi

No tottakai saan hyvän mielen.Jos nainen hymyilee tai vilkuttaa niin aina teen myös takaisin.

• Anonyymi

Kun hymyilee, saa aina hymyn takaisin.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66