Esim. kun päästät hänet kävelemään tien yli ja pysäytät auton, ja nainen kiittää, hymyilee ja vilkuttaa? Vai harmittaako se vaan kun tajuat, että et kuitenkaan voi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Eli onko hyötyä kiittää ja hymyillä kauniisti! Saatko iloa pelkästä flirtistä?
Mies, saatko iloa pelkästä naisen hymystä ja vilkutuksesta?
11
190
Vastaukset
Tottakai kai saa iloa. Jatka vain hymyilyä.
- Anonyymi
Olen aina ystävällinen ja kohtelias naisia kohtaan, sekä liikenteessä, että muutoinkin. Johtuneeko sitten rujosta ulkonäöstäni vai säälistä, mutta minulle hymyillään todella harvoin. Silloin kun sellainen ihme tapahtuu, laukean housuihini heti. Aika harvoin olen senvuoksi housupyykille joutunut.
- Anonyymi
Kestohupi, suakin naurattanut kolmisen vuotta
- Anonyymi
Eipä kyllä tule ensimmäiseksi mieleen että harmitus ettei pääse seksiin hänen kanssaan, minusta todella säälittävää ettei mistään voisi olla vain hyvillään ilman taka-ajatusta.
- Anonyymi
Sinä se oikein vuosiksi paneudut asian pohtimiseen.
- Anonyymi
Emmä niistä tiedä, mutta aina kun muija vilkuttaa, se menee sukulaisiin johonkin päin juna asemalla. Ja mä pääsen sinne minne mä kuulunkin.
- Anonyymi
Kolmen vuoden unelmointi
- Anonyymi
Voiko tuota luokitella flirtiksi jos annat kohteliaasti tietä esim. Suojatien kohdalla ja nainen hymyilee ja heilauttaa kättä.
Toki jos se on selvä flirtti ni asia on sit eri. Mutta voisko siinä tilanteessa itse tehdä jotain?
Pikku flirtti piristää päivää mukavasti. 😊
-mies33 - Anonyymi
Ei se hymy tai sanat paljoa lämmitä. Saattaa jopa ymmärtää väärin.
Jos nainen sanoo asiansa suoraa niin se tekee vaikutuksen. Ja se samahan ei tarkoita mitään vaan sanojen lunastaminen! Ihmiset on yleensä hyvin neutraaleja yli kohteliaita ja mielistellään. - Anonyymi
No tottakai saan hyvän mielen.Jos nainen hymyilee tai vilkuttaa niin aina teen myös takaisin.
- Anonyymi
Kun hymyilee, saa aina hymyn takaisin.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955