Olen juuri ostanut kaksi uutta lisäosaa Sims 4 -peliin. Pelailin Simssiä tänään ja se jämähti KOKONAAN. Olin ottamassa lemmikistäni kuvaa ja yhtäkkiä, peli lakkasi toimimasta. En pysty poistumaan pelistä, enkä käynnistämää sitä uudelleen. Yritin käynnistää ihan konetta uudestaan, mutta se ei tietenkään sallinut, kun peli oli päällä.
Kun menen peliin, ruudulla on lukee "Tallennetaanko peli?", pystyn painamaan nappia että haluan tallentaa ja lopettaa TAI EDES lopettaa pelin, mutta ei tapahdu mitään.
(Olen ladannut pelin Macille, ja joo tiedän että se ei ole pelikone.)
Yritin etsiä Originin nettisivuilta apua, mutta siellä ei ollut aiheeseen liittyvää ratkaisua...
Pitääkö minun varmuuskopioida pelini pilveen, poistaa origin ja Sims 4 sen mukana, ja pilvestä ladata se uudestaan (toimiikose niin??) I don't know. Vai onko mun Simssin pelailut sitten tässä?!
Mitä teen??
Tarvitsen apua pikaisesti.
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329