Päivässä tuo annos, luulis letin kasvavan. Kokemuksia löytyykö melle jo varttuneille harvahapsille?
Finasterid 5mg
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
miksi haluat tälläsiä turhia myrkkyjä vetää? ei jatkoon
- Anonyymi
Testeissä todettu että 1 mg/vrk riittää, suurempi annos ei vaikuta enempää. 5 mg:n pilleri neljään osaan niin tulee halvaksi.
- Anonyymi
mikä vika kaljussa on? mitä pyristelee väistämätöntä vastaan? mä ostaisin vaikka matkan säästyneillä rahoilla.
- Anonyymi
Ostin juuri 400 päivän finat, hintaa noin 55€. Eipä tuolla paljoa matkarahoja menetä.
- Anonyymi
Aloituksen tekijä. No kysymys oli meille jotka käyttää 5mg päivässä lääkärin määräämänä liialliseen eturauhas kasvuun. Ittehän olen käynyt aikanaan hiusten siirrossa joten tukkaa kyllä on, mutta ei pahitteeksi jos pöyhtyisi lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647