Ei siellä töllistellä ihmisiä sen kummemmin. Laukkalasta maailmalle muuttanut.
Pielavesi on kaunis kirkonkylä keskisuomessa.
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Pielavesi on kylläkin Pohjois-Savossa eikä Keski-Suomessa!!
- Anonyymi
Vieläkö siellä Pielavedellä toimii ravintola Restentti?
- Anonyymi
Kyllä se ainakin pystyssä tönö on kun viimeksi keväällä kylän läpi ajoin, aika pienelle näyttää kylä kun ei ole tullut käytyä 30 vuoteen, lunta oli vielä kun kävin, linja-autoasema pihakin oli auraamatta!! Kasari aikoina meno oli toinen, nykyään ei taida enää nuoret kylillä pyöriä kun on sosiaalinen media!
- Anonyymi
Hyvä oikaisu.tästäkin näkee miten fiksuja ihmisiä Pielavedellä asuu.
- Anonyymi
Mikä tuossa oikein kestää?
Täytyy ainakin varotella Maaningan puolelle pelikavereita, ettei lähde tavarat voron matkaan - Anonyymi
Ostakaa, ostakaa!
Ihan uusi käyttämätön punainen Lumia, Gigantin takuutkin voimassa.
Voi olla, etten muista lähettää, mutta rahat kelpaavat kyllä.- Anonyymi
Ootko kumminnii rehellinen, voesin ostoo sen Lumian, oon sinisilimänen ja pielaveiltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kumminnii rehellinen, voesin ostoo sen Lumian, oon sinisilimänen ja pielaveiltä!
Ootko Jylängin kylältä? Haluaisin siitä huolimatta lähettää, vaikka olisitkin.
Ja rehellinen oon, siitä on ihan pitkä ja kaiken kattava todisterekisteri.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670