Vaasan ammattikorkeakoulu (VAMK)

Anonyymi

Hain yhteishaussa vaasan ammattikorkeelle liiketaloutta opiskelemaan ja olen näköjään todistuksen perusteella tullut valituksi, mutta nyt kun olen vähän tosta koulusta lueskellut niin netissä ei ainakaan mitään hyvää sanota ko. koulusta. Eli kyselenkin kokemuksia, mielipiteitä yms. vamkista. Onko oikeasti niin huono koulu? Onko sen arvoista, että muuttaisin pk seudulta Vaasaan tämän koulun vuoksi?

8

3120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu vähän mistä olet kiinnostunut. Vaasassa on paljon vientiteollisuutta ja kv-yritysten työpaikkoja, joten VAMKissa on paljon vientiteollisuuden osaamista.

• Anonyymi

Eihän se Suomen ykkönen ole, muttei huonoinkaan, keskitasoa. Mutta yhteishenkeä on kehuttu paljon, helppo päästä mukaan porukkaan ja saada kavereita.

• Anonyymi

Oli paska. Kävin loppuun, mutta kadun että menin. Nyt oon yliopistossa, tasoeron kyllä huomaa.

• Anonyymi

Tasoero on ammattikorkean ja yliopiston välillä valtava kaikkialla, joka alalla ja joka asiassa. Tämä siis koskee kaikkia ammattikorkeakouluja ja yliopistoja. Niin kuuluu ollakin. Sitä varten on erikseen ammattikorkeakoulut ja yliopistot. Vaikka joku tradenomi ei sitä hevin usko.

Tampereella on nyt yhdistetty ammattikorkea ja yliopisto ja tuhottu ainakin yliopisto.

• Anonyymi

Olen ollut bba-tradenomilinjalla 2000-luvulla vaasan ammattikorkeakoulussa. Minua kiusattiin ja koin homokammoa. Tuntien ja esitelmien aikana solvattiin hinttariksi.

• Anonyymi

Sellaista opiskelijakulttuuria siis silloin Vaasassa. Miten ammattikorkeakoulun olisi mielestäsi pitänyt toimia? Vai kuuluuko asia ammattikorkeakoululle lainkaan, jos sen opiskelijat ovat idiootteja? Pitäisikö ammattikorkeakoulun ottaa tehtäväkseen aikuisten täysikäisten kasvatus, joka olisi kuulunut jo lapsuuden kodeille, päiväkodeille ja viimeistään peruskoululle?

• Anonyymi

Onko amk kiusaamisvapaa paikka? Miksi vaikka yläasteella kiusaamiseen vielä puututaan mutta ei joissakin lukioissa ja amk:ssa. Tietenkin siihen tulisi puuttua. Se on homokammoa ja syrjivää käyttäytymistä. Ei ole minun tehtävä miettiä mitä sille voisi tehdä. Jos vaikka siitä voisi kertoa jollekin koulun toimijalle ja he vaikka ottaisivat tosissaan ja antaisi jonkinlaisen huomautuksen tälle kiusaajalle. Tässä vain yksi esimerkki.

• Anonyymi

Ylläoleva vastaus on vastaus tähän "Sellaista opiskelijakulttuuria siis silloin Vaasassa..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1438
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      758
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe