Sopivan viileätä ja ei juurikaan sadetta Forecan mukaan.
Jospa ennusteet pitävät paikkansa.
https://www.foreca.fi/Finland/Muhos/15vrk
Muhoksen suviseuroihin tulossa ihanat ilmat
23
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin vanhuksilla on helpompaa ja uskaltavat rohkeammin lähteä paikalle.
No...jätskin myynti ei kenties pääse huipulukemiiin. - Anonyymi
Rukoillaan reippaita sateita ilmapiiriä parantamaan!
- Anonyymi
onneksi sää hieman kivempi. Ei olisi kaikilla niin hermot tiukalla kun joutuu maijoittumaan tiiviiisti ja siihenkun vielä kuumuus kärventää, ni on usko koetuksella.
- Anonyymi
Hyvät säät
- Anonyymi
Kylmät ilmat luvassa.
- Anonyymi
pyhähengi leppää pohjan maalla Muhoksella.
- Anonyymi
Tarkoitit kai pyhäjengi?
- Anonyymi
JA LIERI HURKASEE MIMMI SANOO KÄY HYVIN TEE SISÄÄN HIH HIH. JA MESSIAS SANOO MIMMILLE LEVITÄ REITES SÄÄRES PYHÄHENKI LASKEE PÄÄLLES AAMEN.
- Anonyymi
Pe 28.6. ennustettu sää: https://www.foreca.fi/Finland/Muhos/details/20190628
- Anonyymi
Varautukaa talvivaatteisiin.
- Anonyymi
On luvattu matalapaineita. Silleesti se on hyvä juttu se matalapaine, ettei omahyväinen me-usko pääse leviämään ilman kautta kovinkaan laajalle.
Seuraväki saa sanansonnat omaan niskaansa.
Taivas varjele, mitä sieltä tulee... - Anonyymi
Saa siellä sään aiheuttaman mielipahan ja mielihyvänkin uskoa anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
- Anonyymi
Reippat sateet tekevät hyvää niin ilmalle kuin maallekin. Ihan koko aikaa ei tarvitse sataa.
- Anonyymi
Torstaina iltapäivällä ennusteen mukaan pikkasen ripsaa mutta sen jälkeen on aika vilpoisa mutta kuiva keli.
Teltoissa pitää olla lämmin makuupussi..yhtenä yönä lämpötila käy 5C:n lukemissa.
Päivisin 13-16 celsiusta.
https://ilmatieteenlaitos.fi/saa/muhos?day=4&forecast=daily - Anonyymi
Minulle on aivan sama mikä keli on. suviseurat on kerran vuodessa ja jos muita esteitä ei ole, olen paikalla. Sadettahan on melkein joka suviseuroissa ollut , enemmän ja vähemmän. sade kuuluu suomalaiseen kesään. ja lämpötila (jos esim 15-16 ) on pelkkä pukeutumiskysymys.
- Anonyymi
Kaikki eppäilyksetkin anteeksi.
- Anonyymi
Asiaa kirjoitat, suviseurat voisivat mainiosti olla vaikka vain joka kymmenes vuosi.
- Anonyymi
Koko Suomessako: https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/fab51708-c796-4a6d-8939-ae9d9356f5d4
- Anonyymi
"Suviseurakaupungissa" on hyvä puoli, ettei vesi pääse rakennusten kellareihin.
- Anonyymi
Jos tulee vedenpaisumus niin vain helikopterilla tulleet pelastuvat kuin Nooa arkillaan.
- Anonyymi
Maanantai iltapäivällä voi tarvita vetoapua kentältä pois pääsyyn. muuten sopivat säät.
- Anonyymi
Reippaampi sade joka päivä estäisi hyvin pellon pöllyämisen.
Vetoapua tarvitsevat perinteisesti vain ne, joiden on välttämättä pitänyt tulla paikalle moottoriajoneuvoilla. Pyöräilijöillä ei ongelmia ole esiintynyt. Ei myöskään niillä, jotka ovat ymmärtäneet kuunnella ohjelman kotonaan Internetin välityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047