Puhumattomuus särkee sydämen

Anonyymi

Hiljaisuus särkee sydämen hitaasti kiduttaen.

20

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhu sitten.

• Anonyymi

Yritän, mutta ei onnistu yksin.

• Anonyymi

Itsestä kiinni..

• Anonyymi

Ei ole. Pysytkö rikkomaan jiljaisuuden, jos toinen antaa hiljaisuutta?

• Anonyymi

Se on kuin puhuisi aidanseipäille.Tai mittaillaan katseilla - katseenkestävä ?

• Anonyymi

Tuokin on totta. Se vie mehut mielestä ei anna mitään.

• Anonyymi

Kun on tarpeeksi pitkään hiljaa tai puhuu vain koiralle niin sanavarasto siinä kapeutuu ja olo on kuin pikkulapsella.Epävarma.Aikuisuuteen kuuluu myös epäilys ja epävarmuus - sellaiset tunteet voi koettaa hallita kirjoittamalla ja piirtämällä.Jos ei halua jutella ääneen niin voi yrittää kirjoittaa jotain : lappu keittiön pöydälle...kirjoitusvihko jossa voi jäsentää omia ajatuksiaan.Jos on mykän kanssa - tai tilapäisesti mykän kanssa yksissä niin kannattaa oman mielenterveyden kannalta kirjoittaa omista tuntemuksista ja sattumuksista.
        Tai kuunnella mieleistä musiikkia.

• Anonyymi

Ei mitään tuollaista. Me ainakin puhutaan vielä kyllä, kunhan nyt tästä.

• Anonyymi

Mietin yöllä samaa.

• Anonyymi

Totta joka sana! On vaikeaa puhua ja käydä asioita läpi kun toinen siihen hiljaisuudella vastaa. Kumpa saisin edes tietää syyt hiljaisuudelle? Kaipa nämä ovat elämän pieniä mysteereitä joihin ei koskaan vastausta saa 🙄

• Anonyymi

Mikä jää sitten vaivaamaan sitä jolle ei puhuta.

• Anonyymi

Ehkä toisella on huono kuulo.

• Anonyymi

Se on ongelma :kyvyttömyys dialogiin tai mielipiteen lausumiseen.Osa ihmisistä on sellaisia "perässävedettäviä".Pitäisi yrittää harrastaa aivojumppaa - vaikka lukemalla vitsikirjaa.Kaikkihan ei ymmärrä vitsejä - ovat tosikkoja.Televisio on helppo avata ja toljottaa sitä.Kun pitäisi jotain itse luoda - se on vaikeaa.Siksi hiljaisuus koska on niin kyvytön,mutta yhdessä voisi lähteä vaikka ulkoilemaan käsi kädessä.Se olisi varmaan ihanaa ja saisi olla hiljaa nauttien luonnosta.

• Anonyymi

Asiat selviää onneksi aina, arvailematta. Kuulostaa ihanalta tuo luonnossa kävely käsikädessä

• Anonyymi

Jos puhut hänelle epäkunnioittavaan sävyyn, niin ei ihme kun ei synny luontevaa keskustelua.
      Nuorempana sisäisin vähän liiankin hyvin sen ettei, saa kuunnella muitten keskusteluita ilman lupaa. On minulle kiljuttu naama punaisena, että ei saa kuunnella. En todellakaan ole mikään juorukello.
      Nykyään olen joutunut laskemaan muuriani.

• Anonyymi

En puhu huonoon sävyyn. Kunnioitan häntä.

• Anonyymi

Joskus voi olla niin ettei henkilö jostain syystä halua kunnioitustasi tai ei pysty ottamaan vastaan hyviä sanoja.Saattaa kokea sen valehteluksi tosi paikan tullen.Kaikilla ei ole empatiakykyä tai se unohtuu aika äkkiä kun tilanne muuttuu paremmaksi.Ammattitausta vaikuttaa miten on empatiakykyinen.Lisäksi ihmisillä on erilainen kipukynnys,koko tyyliin "siro 48"-kuten kengännumero.Joissakin ihmissuhteissa ja luonteiden välisessä vuorovaikutuksessa saattaa olla hyväksi "vähempi kunnioittaminen",pokkurointi.Eikä se ole kiusaamista vaan järjen käyttöä.

• Anonyymi

Niin olisi paljon helpompaa, kun asiat voisi puhumalla selvittää.. Mutta kaikista ei vain ole siihen😢

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50