Hei, auttakaa mulla mitä tehdä koulussa yritystoiminnan suunnitelma ja mulla ei ole hajuakaan missä aloittaisin. Mun pitää perusta oma firma ja en tiedä miten aloitan, jos joku joka on tehnyt voitteko auttaa mulle kiitos paljon.
yritystoiminnan suunnittelu
9
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin pitää valita toimiala mille sr yritys perustetaan, Siteen tehdään muut suunitelmat ja kartoitetaan "yritysilmasto" jossa se toimii
- Anonyymi
Hei, jos olet tehnyt joku yritystoiminnan suunnittelu voitko lähettää minulle?
- Anonyymi
Mieti ainakin seuraavia asioita:
- kuka on asiakkaasi
. mikä on asiakkaasi tilanne
- mitä voit tehdä asiakkaasi tilanteen parantamiseksi- Anonyymi
Jos haluan perustaa ravintola mitä minulle tarvitaan. Voitko antaa apukysymykset sekä mitä minulle pitää olla?
- Anonyymi
Voit edelleen kysyä
Kuka on asiakkaasi, onko se lounasruokailija, Kulinaristi, kasvissyöjä, lihansyöjä jne.
Mikä on asiakkaasi tilanne eli löytyykö hänelle jo ravintola alueelta, paljonko hän on valmis maksamaan ruoasta jne.
Mitä voit tehdä asiakkaan tilanteen parantamiseksi eli miten tarjoat hänelle kyseisen palvelun, viihtyisän ravintolan, pika ravintolan, kotiinkuljetuksen, viiniravintolan jne. - Anonyymi
Voit edelleen kysyä
Kuka on asiakkaasi, onko se lounasruokailija, Kulinaristi, kasvissyöjä, lihansyöjä jne.
Mikä on asiakkaasi tilanne eli löytyykö hänelle jo ravintola alueelta, paljonko hän on valmis maksamaan ruoasta jne.
Mitä voit tehdä asiakkaan tilanteen parantamiseksi eli miten tarjoat hänelle kyseisen palvelun, viihtyisän ravintolan, pika ravintolan, kotiinkuljetuksen, viiniravintolan jne.
- Anonyymi
Voitko auttaa, jos teen esim. Oma päiväkoti mitä pitää tehdä eli apu kysymykset ja muut asiat, jos pystytte auttamaan?
- Anonyymi
Kuka on asiakkaasi?
- minkä ikäiset lapset
- suomen/ruotsinkieliset/maahanmuttajalapset
- perheet jotka maksavat its/onko maksaja kaupunki
Mikä on asiakkaasi tilanne?
- hyvin toimeentulevia itse maksavia
- sosiaalituen varassa olevia
- alueen muut päiväkotipslvelut
- tarvitaanko yö-/päivähoitoa/pitempiaikaista hoitoa
Mitä voit tehdä asiakkaan tilanteen parantamiseksi?
- millaista hoitoa tarjoat, päivä/yö
- mihin hintaan
- kielipalvelut
- millaisissa tiloissa
- muut palvelut asiaan liittyen - Anonyymi
rahoituslähteet sekä vakuutusasiat päiväkoti tietääkö joku asiasta?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329