Kelan perustoimeentulotuen etuuskäsittelijät ovat syyllistyneet virkavirheeseen, kun ovat ottaneet Kelan myöntämän opintolainan korkoavustuksen tuloina huomioon perustoimeentulotuki hakemuksia käsiteltäessä. Tällä hetkellä on kysymys sadoista perustoimeentulotuen asiakkaista, joille on tehty virheellinen perustoimeentulotuki päätös. Tämä johtuu siitä, koska tällä hetkellä Kelan perustoimeentulotuen etuuskäsittelijöillä ei ole tarvittavaa tieto taitoa toimia kyseisissä viroissa. Kela kiistää tämän tiedon. Kelan myöntämää opintolainan korkoavutusta ei oteta menoina eikä tuloina huomioon perustoimeentulotuki päätöksissä, mutta Kela ei ole halukas informoimaan kyseisestä asiasta perustoimeentulotuki asiakkaitaan.
Kelan opintolainan korkoavustus
1
<50
Vastaukset
Lähes ainoita asioita mikä Kelassa toimii täydellisesti on virkavastuun pakoilu. Virheet kiistetään järjestelmällisesti vaikenemalla, valehtelemalla, asioita vääristelemällä ja silkalla vittuilulla asiakkaille jotka ottaa nuo usein selvät virkavirheet puheeksi. Totuudesta välittämättä ja leista piittaamatta asiakkaasta tehdään syyllinen kaikkeen mikä liikkuu ja varsinkin sellaiseen mikä ei liiku. Peli on raakaa ja taatusti epärehellistä. Kutsuin ennen tuolaista toimintaa sian peluuksi mutta toiminta on saanut sellaiset puitteet että siatkin jo suuttuisivat ja eläimillä on sentään jonkinlaisia oikeuksia, Kelan asiakkailla niitä ei ole. Tuosta syystä kutsun nykyisin em. toimintaa perseilyksi, toivottavasti perseet ei suutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416