Onko tällä palstalla aikuisia kirjoittajia/lukijoita? Tietääkö kukaan, mitä maassamme on kiusattujen lasten tueksi/avuksi tehty? Esim. mikä on sellainen taho, jonka puoleen lapsi itse voi kääntyä ja miksi eivät vanhemmatkin? Tuntuu, että hirveän vähän kiusattuja lapsia autetaan. :'( Minusta on väärin katsella kiusaamista liian kauan. Moni lapsi/nuori ajautuu kiusaamisen jatkuessaan itsetuhoituuteen ja itsemurhaankin! Olisiko kiinnostuneita perustamaan järjestöä, joka aktiivisesti tahtoo auttaa kiusaamisesta kärsiviä lapsia?? Meiningillä jos ei kiusaaminen parin huomautuksen jälkeen lopu, lapsi siirtyy tästä koulusta pois sellaiseen kouluun, jossa ei kiusaamista ole! Tää vois olla järjestön ylläpitämä koulu. Edes jonkinlainen olohuone kiusaamisen uhreiksi joutuneille, jossa saisi jutella luotettavan aikuisen kanssa, ja vaikka joku lakimies sieltä ottaisi lapsen asian hoitaakseen. Vai mitä tehhään?? Kaikki hyvin jatketaan samaan malliin??
Aikuiset! Perustetaan "Kiusattujen tuki ry"??
Anonyymi
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jee...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670