Laitoin kysymyksen Verottajalle
-
Kysy verokortista
Kiitos palautteestasi. Voit nyt sulkea chat-ikkunan.
25.6.2019 13:25
Terve
Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys.
-Omistanko taulun? Maalaus oli taloyhtiön roskiksessa noin kymmenen vuotta sitten. Vein sen kellariini. Omistanko sen?
Siis jos osoittautuu arvokkaaksi. Miten sen myynnistä saatu raha tulkitaan. Tavallaan minulla ei ole mitään näyttöä taulun hankinnasta.
13:25
Minne voin laittaa yllä olevan kysymyksen?
13:58 - Anni N
Yleensä kauppakirja tehdään arvokkaista kaupoista, josta selviää kuka on omistaja ja milloin luovutus/hankinta on tapahtunut.
-
Taulu roskiksesta? Eipä tullut tehtyä kauppa kirjoja Roskiksen kanssa.
Vanhan tavaran myynti - Verottaja
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole kateellisia naapureita ei pienistä voitoista kannata ilmoitella ei kuluu turhaa energiaa
- Anonyymi
Sama juttu kiertää monella ei palstalla.
Ei maksa vaivaa. Aika monella on taulu seinällään ilman mitään hankintadokumentteja, oli taulu kaupasta, kauppurilta, naapurilta, roskiksesta tai ilman mistä vain hankittu. Ketään ei voi velvoittaa hankkimaan "omistustodistusta" omalla seinällä olevalle taululle. - Anonyymi
eikö ole verrattavissa kirpputori myyntiin? Kyllä kirpparilla saa myydä verovapaasti aina tuhansiin euroihin asti.
Ja minkälaisesta vanhasta tavarasta on kyse? Eikö antiikki ole kuitenkin asia erikseen?
Onko sinulla toiminimi vai oletko yksityinen myyjä.Ei verottajalle kannatta olla liian rehellinen! - Anonyymi
Siis oletko antiikkikauppias vaiko osto-ja myyntiliikkeen omistaja?
Nyt kun laitoit tuon kysymyksen verottajalle,paljastit samalla itsesi.
Ja verottaja tietää,että aiot tienata vanhan tavaran myynnillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667