Vähän erilainen eka kerta

Anonyymi

Voisin kertoa ekasta kerrastani, kun tästä on jo vuosia.

Olin 18-vuotias ja kyseessä oli siis eka kesä täysikäisenä. Olin festareilla kolme vuotta vanhemman pojan kanssa, johon olin tutustunut toisilla festareilla pari viikkoa aiemmin. Illan mittaan meno muuttui kiihkeäksi ja kun vielä festareilla jaettiin kesäkumeja, niin hän ehdotti, että mentäisiin metsään harrastamaan seksiä, kun ei oikein ollut muutakaan paikkaa, missä olla intiimisti kahdestaan. Olin todella ihastunut kyseiseen poikaan ja ajattelin, että olisikin jo aika päästä eroon neitsyydestä, tosin mietin, miten kertoisin pojalle, että tämä on eka kertani. Käveltiin metsässä etsien sopivaa paikkaa, sammalmätästä tai muuta vastaavaa, johon käydä makuulle, mutta eipä löytynyt. Pysähdyttiin siirtolohkareen vierelle, alettiin suudella, kun poika laski kätensä alemmas, kesämekkoni helman alle ja pikkuhousujeni sisälle pidellen kiinni pakaroistani. Hän veti pikkuhousujani alas ja ne tipahtivat nilkkoihini, avasi shortsiensa napit, laski ne alas ja alkoi laittaa kondomia päälle. Sivusilmällä yritin katsella, mihin voisin käydä makaamaan, kun hän yhtäkkiä käänsi minut toisin päin ja alkoi suudella niskaani samalla nostaen mekkoni helmaa ylös. Olin hämmentynyt, kun tunsin hänen kalunsa pakaroiden välissä ja yritin sanoa, että odota, olen neitsyt, mutta en saanut sanaa suustani. Kaikki tapahtui nopeasti, hän etsi hetken tietä ja työntyi sisääni, jolloin taisin voihkaista äänekkäästi, sillä hän hyssytteli, painoi minua nojaamaan eteenpäin ja alkoi liikkua edestakas. Mieleeni on piirtynyt metsän puiden humina, lintujen laulu, pojan huohotus ja se, kuinka pakarani läpsyivät työntöjen tahtiin. Itse yhdyntä ei tainnut kestää kauaa, sanoisin reilu 10 sekuntia. Päällimmäinen fiilis oli, että tässäkö tämä oli. En koskaan kuvitellut, että eka kertani olisi jossain metsässä, missä poika panee minua takaapäin jotain kiveä vasten enkä ole ikinä koko totuutta kenellekään kertonut. Lopuksi hän antoi suukon ja kuiskasi, että se oli huikeeta. En osannut vastata mitään, halasin vain häntä ja ajatukset pyörivät päässä. Kävelimme käsi kädessä takaisin leirintäalueelle, mietin vain, että tässäkö tämä oli, eka kerta ja pitäisikö kertoa hänelle. En sitten kertonut. Tavattiin vielä muutaman kerran, jäi kesäromanssiksi. Ollaan facebook-kavereita vielä tänäkin päivänä.

2

3655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytöt joskus odottavat eka kerralta likaa, vaikka ovatkin kuulleet, että ei se yleensä niin kummallinen ole. Mutta kyllä se jatkossa on herttaisinta, mitä maailma päällään kantaa.

• Anonyymi

Kielellä aloitetaan ja sormella hiljakseen. Yleensäkin mennään naisen ehdoilla, olkoon neitsyt tai ei. Hiljalleen edeten kunnes nainen suorastaan vaatii sen sinne. Joskus kieli/sormi orgasmi tehdään ensin, ennenkuin päästään penistä laittamaan. Täytyy myöntää, joskus nämä kielikylvyt ja sormileikit on kestävinään liian kauan ja haluaisi alkaa himossaan jo painamaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe