https://demokraatti.fi/merkel-vapisi-jalleen-hallitsemattomasti-vierella-presidentti-steinmeier
Merkel vapisi jo toista kertaa julkisuudessa.. A-M Henriksson vapisi kerran puhujapöntössä eduskunnassa. Hän ei enää jaksaa suoritua tehtävistään ja Antti Rinne keksi avuksi pilipali ministeri salkun.
Antti Rinne toki ymmärtää voimattomuuden tehtävien hoitoon. Hän on viimeisiä vuosi mukana politiikassa, eikä edes välitä toimillaan ajavansa SDP:n tuhon partaalle.
Kepun häviämät 18 paikkaa jäävät unhoon, kun SDP:lle luetaan tuomiota.
Politiikon pitäisi osata luopua ajoissa!
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä toivottavasti euroopan tuhoaja kuolee pian.
RKP:n puheenjohtaja ei jaksa osallistua Pride-paraatiin. Svenska Kvinnförbundet on
osallistumassa. Katsotaan saadaanko nähdä heidän riveissään myös heidän suuri sankari Hassan "hassulainen" Zubier. Muistanette, että juuri RKP:n naiset keräsivät sankarille rahaa. Samalla nähdään onko elinikäiset vammat Hassanilta parantuneet ja onko jo päässyt irti pyörätuolista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450