Voisitteko kertoa miten tämä tilanne miehen kanssa ratkeaa? Olen kovasti kiinni tässä miehessä, mutta minusta tuntuu että tunne ei ole molemmin puolinen. Tuleeko meillä olemaan seurustelusuhde ja normalisoituuko tämä todella epäselvä ja rasittava tilanne koskaan? Milloin?
Tilanne alkaa käydä jo mielenterveyden päälle. Kiitän jos voisitte auttaa!
Crystal, Cherry tai muut!
6
295
Vastaukset
Hei, laitan tähän oman näkemykseni, toivon, että muutkin vastaavat jos toisin näkevät tai haluavat ajatuksiani täydentää.. :)
Valitettavasti minusta näyttää siltä, ettei tästä suhteesta 'valmista' tule, hänen tunteensa taitavat olla jo suuntautuneet muualle :( Tiedän, että se on vaikeaa, mutta tämä tilanne syö sinulta niin paljon energiaa aivan turhaan, että parasta olisi irrottautua siitä kokonaan. Pyydä arkkienkeli Mikaelia avuksesi katkomaan ympäriltäsi vahingolliset siteet, jotka yhdistävät sinut menneisiin tilanteisiin ja ihmisiin.
Toivon, että löydät voiman ja rohkeuden tehdä radikaaleja ratkaisuja, jotka mahdollistavat etenemisen kohti parempaa.. Aurinkoista kevättalvea Sinulle!- Tarsku
Oletko aivan varma että tuo on lopullinen tilanne? Joskus aiemmin sanoit että tästä ei vielä voi tulla mitään, mutta myöhemmin kyllä. Mies on itsekin sen sanonut että hänellä on nyt elämässä sellainen tavoite jonka saavuttamiseen asti minulle ei ole juurikaan aikaa, eikä keskity tähän suhteeseen. Mutta että sen jälkeen voitaisiin katsoa uudestaan. Eikö siis silloinkaan ole mitään toivoa? Hän sanoo ettei kyse ole toisesta naisesta. Mikä on se tekijä mihin tämä juttu kaatuu?
Olen tehnyt liikaa töitä tämän onnistumiseksi, enkä vielä haluaisi luovuttaa.
Toivoisin saavani muiltakin mielipiteen. Tarsku kirjoitti:
Oletko aivan varma että tuo on lopullinen tilanne? Joskus aiemmin sanoit että tästä ei vielä voi tulla mitään, mutta myöhemmin kyllä. Mies on itsekin sen sanonut että hänellä on nyt elämässä sellainen tavoite jonka saavuttamiseen asti minulle ei ole juurikaan aikaa, eikä keskity tähän suhteeseen. Mutta että sen jälkeen voitaisiin katsoa uudestaan. Eikö siis silloinkaan ole mitään toivoa? Hän sanoo ettei kyse ole toisesta naisesta. Mikä on se tekijä mihin tämä juttu kaatuu?
Olen tehnyt liikaa töitä tämän onnistumiseksi, enkä vielä haluaisi luovuttaa.
Toivoisin saavani muiltakin mielipiteen.Mistäänhän ei koskaan voi olla täysin varma, energiat ovat jatkuvassa muutostilassa, ja tämä oli tilanne jonka näin nyt. Tällä hetkellä näyttää siltä, että hän käyttää tavoitettaan verukkeena olla syventämättä suhdettanne; en tarkoita etteikö hän pitäisi sinusta ja rakastaisikin tavallaan, muttei romanttisessa mielessä vaan kuin sisarta. Jos ystävyys riittää sinulle, saat hänestä upean sielunveljen jonka kanssa yhteys voi säilyä läpi elämän, mutta pelkäänpä pahoin että romanttista, intohimoista rakkautta saat etsiä muualta. Siihen suuntaan energiat ovat nyt kulkeneet minun katsantokannastani nähden, tuolloin aiemmin tilanne oli vielä enemmän kiikun-kaakun, kahden vaiheilla. Ehkä viisainta olisi kysyä häneltä itseltään aivan suoraan, onko hänellä aikomustakaan kunnolliseen suhteeseen kanssasi tavoitteen täyttymisen jälkeenkään, pyytää aivan rehellistä ja suoraa vastausta. Luulen kuitenkin, että elämänkumppanin romanttisessa mielessä tulet löytämään sittenkin muualta - kuten hänkin... Mutta tosiaan, ehkä joku toinen näkee asian toisin.. :) Aurinkoa elämääsi joka tapauksessa!
- Tarsku
cherrykirsikka kirjoitti:
Mistäänhän ei koskaan voi olla täysin varma, energiat ovat jatkuvassa muutostilassa, ja tämä oli tilanne jonka näin nyt. Tällä hetkellä näyttää siltä, että hän käyttää tavoitettaan verukkeena olla syventämättä suhdettanne; en tarkoita etteikö hän pitäisi sinusta ja rakastaisikin tavallaan, muttei romanttisessa mielessä vaan kuin sisarta. Jos ystävyys riittää sinulle, saat hänestä upean sielunveljen jonka kanssa yhteys voi säilyä läpi elämän, mutta pelkäänpä pahoin että romanttista, intohimoista rakkautta saat etsiä muualta. Siihen suuntaan energiat ovat nyt kulkeneet minun katsantokannastani nähden, tuolloin aiemmin tilanne oli vielä enemmän kiikun-kaakun, kahden vaiheilla. Ehkä viisainta olisi kysyä häneltä itseltään aivan suoraan, onko hänellä aikomustakaan kunnolliseen suhteeseen kanssasi tavoitteen täyttymisen jälkeenkään, pyytää aivan rehellistä ja suoraa vastausta. Luulen kuitenkin, että elämänkumppanin romanttisessa mielessä tulet löytämään sittenkin muualta - kuten hänkin... Mutta tosiaan, ehkä joku toinen näkee asian toisin.. :) Aurinkoa elämääsi joka tapauksessa!
Olen niin monesti sanonut hänelle, että sanoisi suoraan jos haluaa lopettaa. Aina vastaus on, että ei halua että kokonaan loppuu, mutta nyt ei ole aikaa. Kerroin myös, että olisi todella ilkeää antaa minun elätellä turhia toiveita, jos on sitä mieltä ettei tästä tule mitään. Olen vuodattanut kaikki tunteeni myös sähköpostitse, mutta koskaan en saa vastauksia. Kun mies on luonteeltaan sellainen ettei vastaa kertakaikkiaan mitään kun vakavista asioista puhutaan, niin siksi tuntuu niin sekavalta ja turhalta, kun se vähä mitä saan irti hänestä, sotii sitä vastaan mitä käytännössä koen.
Jos hänellä ei ole aikomusta suhteeseen, miksi hän hän ei päästä minusta irti ja helpota minun elämääni jatkaa eteenpäin? Olen antanut siihen niin monesti tilaisuuden.
Kerro vielä että koska tuon elämäni kumppanin löydän ja mistä? En pysty päästämään tästä irti, ellen tiedä että joku parempi on minua varten olemassa. Kun minusta todella tuntuu että tämä olisi tarkoitettu toimivaksi. En enää haluaisi olla yksin.
Kiitos kun jaksat auttaa. On aika surullinen olo :( Tarsku kirjoitti:
Olen niin monesti sanonut hänelle, että sanoisi suoraan jos haluaa lopettaa. Aina vastaus on, että ei halua että kokonaan loppuu, mutta nyt ei ole aikaa. Kerroin myös, että olisi todella ilkeää antaa minun elätellä turhia toiveita, jos on sitä mieltä ettei tästä tule mitään. Olen vuodattanut kaikki tunteeni myös sähköpostitse, mutta koskaan en saa vastauksia. Kun mies on luonteeltaan sellainen ettei vastaa kertakaikkiaan mitään kun vakavista asioista puhutaan, niin siksi tuntuu niin sekavalta ja turhalta, kun se vähä mitä saan irti hänestä, sotii sitä vastaan mitä käytännössä koen.
Jos hänellä ei ole aikomusta suhteeseen, miksi hän hän ei päästä minusta irti ja helpota minun elämääni jatkaa eteenpäin? Olen antanut siihen niin monesti tilaisuuden.
Kerro vielä että koska tuon elämäni kumppanin löydän ja mistä? En pysty päästämään tästä irti, ellen tiedä että joku parempi on minua varten olemassa. Kun minusta todella tuntuu että tämä olisi tarkoitettu toimivaksi. En enää haluaisi olla yksin.
Kiitos kun jaksat auttaa. On aika surullinen olo :(.. ei hän Sinua tahallaan vahingoita, päinvastoin hän yrittää olla loukkaamatta olemalla sanomatta lopullista ei:tä, eikä ymmärrä, että näin pitämällä Sinua 'roikkumassa' hän tulee loukanneeksi sinua paljon enemmän.. Hän luulee antaneensa Sinulle vapaat kädet tulla ja mennä kuten haluat eikä ole tajunnut kuinka voimakkaasti olet tunnetasolla häneen sitoutunut. Hänen oma sitoutumisensa ei ole samaa luokkaa, mutta ei hän paha ole, ymmärtämätön vain.
Näen Sinun tapaavan tulevan kumppanisi jossain työhön liittyvässä kokouksessa tai koulutustilaisuudessa, jossa pukuun sonnustautunut tumma ja komea mies kättelee sinua tilaisuuden jälkeen. Jo ensi kädenpuristuksen yhteydessä tunnet jännää lämpöä ja väreilyä hänen katsoessaan sinua silmiin, etkä voi olla suostumatta hänen pyytäessään Sinua drinkille läheiseen baariin... ja siitä se lähtee.. :)
Tiedän ja ymmärrän, ettet ole helpon tehtävän edessä, mutta kaikesta huolimatta näen, ettei tämä mies ole arvoisesi - älä anna hänen kohdella sinua enää tällä tavalla. Irrottautuminen ja pettymys kaiken turhan vaivannäön jälkeen tekee kipeää ja on vaikeaa, mutta enemmän haavoitat itseäsi jättämällä elämän elämättä odottaessasi jotain, mitä ei ehkä koskaan tulekaan.. Kaunista naistenpäivää Sinulle, kaikesta huolimatta!- Crystal
cherrykirsikka kirjoitti:
.. ei hän Sinua tahallaan vahingoita, päinvastoin hän yrittää olla loukkaamatta olemalla sanomatta lopullista ei:tä, eikä ymmärrä, että näin pitämällä Sinua 'roikkumassa' hän tulee loukanneeksi sinua paljon enemmän.. Hän luulee antaneensa Sinulle vapaat kädet tulla ja mennä kuten haluat eikä ole tajunnut kuinka voimakkaasti olet tunnetasolla häneen sitoutunut. Hänen oma sitoutumisensa ei ole samaa luokkaa, mutta ei hän paha ole, ymmärtämätön vain.
Näen Sinun tapaavan tulevan kumppanisi jossain työhön liittyvässä kokouksessa tai koulutustilaisuudessa, jossa pukuun sonnustautunut tumma ja komea mies kättelee sinua tilaisuuden jälkeen. Jo ensi kädenpuristuksen yhteydessä tunnet jännää lämpöä ja väreilyä hänen katsoessaan sinua silmiin, etkä voi olla suostumatta hänen pyytäessään Sinua drinkille läheiseen baariin... ja siitä se lähtee.. :)
Tiedän ja ymmärrän, ettet ole helpon tehtävän edessä, mutta kaikesta huolimatta näen, ettei tämä mies ole arvoisesi - älä anna hänen kohdella sinua enää tällä tavalla. Irrottautuminen ja pettymys kaiken turhan vaivannäön jälkeen tekee kipeää ja on vaikeaa, mutta enemmän haavoitat itseäsi jättämällä elämän elämättä odottaessasi jotain, mitä ei ehkä koskaan tulekaan.. Kaunista naistenpäivää Sinulle, kaikesta huolimatta!Tuollaisia miehiä on valitettavan paljon. Monet naiset ovat jollakin tavalla paljon kehittyneempiä tunteissaan ja tietävät paremmin mitä haluavat. Naiset osaavat myös yhdistää paremmin tällaisia keskittymistä vaativia asioita, jotka estävät miehiä ajattelemasta tunnepuolta samaan aikaan.
Anna sen tyypin keskittyä siihen vaativaan juttuunsa ja elä sillä aikaa. Se herättää hänet huomaamaan, ettet ole itsestään selvä - sellaisena hän on jo tottunut pitämään sinua - mutta silloin taitaa olla hänen kannaltaan myöhäistä. Hän on juuri sellainen ei puhu eikä pussaa -tyyppi, joka ei koskaan tunnu tajuavan, mitä nainen häneltä odottaa, ja suoraan kysyttäessä yrittää selittää tuollaista epämääräistä, että kyllä mutta ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965