Nyt on kuulkaas sellane tilanne

Anonyymi

että tuli ikävä arskaa. Joten vetäsenpä bikinit päälle ja lähden tuonne arskan alle köllötteleen ja rusketusraitoja hankkiin.
Joo joo, katsoo saa muttei koskee!☺ Ja eiku menox....niin ja parin metrin suojavyöhyke on jätettävä jos samoille rannoille ootte tulos aurinkoo tai mua palvoon☺

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riittääkö muutama tuhat kilometriä suojavyöhykettä?

• Anonyymi

Riittää riittää, sama arska lämmittää molempia

• Anonyymi

Jooo.me kaikki tullaan samalle rannalle.🌞

• Anonyymi

Sopu tekee tilaa. Sitä paitsi pienenä ihmisenä en vie koko rantakaistaletta.

• Anonyymi

Ja heti bongattu ensimmäinen komea rantaleijona. Tuon takia pienennän suojavyöhykkeen leveydeksi metrin. Sen ylitse ylettyy jo pitkällä heinänkorrella kutitteleen mun ruskettuvaa selkääni☺

• Anonyymi

Auringon rusketus on vanhanaikaista. Vanhentaa ihoa nopeaa tahtiin.

• Anonyymi

Mä tarviin D-vitamiinia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tarviin D-vitamiinia

Pienemmillä vaurioilla saa purkista.

• Anonyymi

Otan mieluummin sen auringosta. Sitä paitsi tuon komian rantaleijonan katselusta saa kaikki loput puuttuvat vitamiinit.

• Anonyymi

Höpö höpö jäbä. Olis mielenkiintoista nähdä mies bikinit päällä☀️👙💪

• Anonyymi

Tää 👍🏻

• Anonyymi

Minusta ei kuule miestä sais tekemälläkään. Olen syntynyt korkkarit jalassa ja minihame päällä. Nyt tok riisuin ne bikinien tähden. Kuumottavaa kesää sullekin!

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei kuule miestä sais tekemälläkään. Olen syntynyt korkkarit jalassa ja minihame päällä. Nyt tok riisuin ne bikinien tähden. Kuumottavaa kesää sullekin!

Jos toivot, että sinua ihaillaan, niin kuin normaali nainen toivookin, jätä toki pois bikinitkin, jotta paraskin puolesi näkyy. Olen muuten ihan tosissani. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit, ettei niitä tule peittää. 🌹👀

• Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

Jos toivot, että sinua ihaillaan, niin kuin normaali nainen toivookin, jätä toki pois bikinitkin, jotta paraskin puolesi näkyy. Olen muuten ihan tosissani. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit, ettei niitä tule peittää. 🌹👀

Eikä oo, jotain pitää jäädä arvailijen varaan. Sam se on miehelläkin, kiva kun jotain siinä edessä peittona.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä oo, jotain pitää jäädä arvailijen varaan. Sam se on miehelläkin, kiva kun jotain siinä edessä peittona.

Veto! Jos tytöt yleisestikin tahtovat, että mies peittelee, olkoon menneeksi. Mutta on itkun paikka, jos nainen peittää ihanimpansa. Ja olen edelleen tosissani.

Mies tulkitsee naisen elimien näyttämisen suurimmaksi mahdolliseksi herttaisuudeksi. Siitä näkee, kuka sisko on todella ystävällinen. Sitä paitsi naisen sukupuolielimet eivät ole vain kiihottavat, vaan ÄÄRETTÖMÄN kauniit, niin kauniit, ettei nainen itse voi sitä käsittää.

• Anonyymi

Kohta rantaan ja leijonia metskaamaan 😛

• Anonyymi

Ota pillu paljaana aurinkoa ja kohtaa tulee poliisit pampun kanssa.

• Poliisi pamputtaa taas...

• Anonyymi

Outo ehdotus... Ihan säädyllisesti bikineissä ja pilke silmäkulmassa ajattelin 😉 Jos kerrankin vähän flirttiäkin kokeilis 💋

• Arska tehtaalla.

• Anonyymi

Arska ja Terska ne yhteen soppii huomenna ne viedään poliisiin koppiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe