https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006159205.html
Kiitokset hyvästä suomenkielisestä palvelusta keskussairaalan ja terveyskeskuksen henkilökunnalle!
Tässä yksi hyvä syy asua Savonlinnassa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa. Minusta siellä on älyssä vikaa ei kielipäässä.
Itse olen pärjännyt hyvin Suomella ja Savolla.
Kerran tosin eräs lääkäri rupesi veistelemään mongoliaa mutta en siitä kielimiehenä notkahtanut vaan vastasin mandariinikiinalla. Jullilekuri suuttui ja sanoi että puhutaan sitten Suomea. Vastasin jotta mikäpä siinä jos ei herra lettulääkäri osaa kiinaa.
- Anonyymi
Savonlinnassa on aina tilaa joka paikassa, eikä just ruuhkia missään, paitsi torin uudessa hienosti suunnitellussa bussibysäkki-risteyksessä.
Hyvin sopii Olavinkadulla kaahailemaan rollaattorin kanssa ja polkypyörällä ... autoilijoilla vähän tiukempaa pääkäädulla. - Anonyymi
Jos halutte nauttia kaikesta, huonosta palvelusta ja työttömyydestä, korkeista veroista, tyhmistä päättäjistä, jotka ei kuuntele asukkaitaan, niin tervetuloa Savonlinnaan.
Muuttoa suunnittelen! - Anonyymi
Savonlinnasta löytyy asuntoja; on varmasti jokaiselle valinnan varaa ja HALAVALLA!
Ja koko ajan tulee lisää vapaita, kun töitä ja kaupunkielämää tarvitsevat pistävät pillit pussiin ja muuttavat elävämpään paikkaan. Tilaa löytyy kaupungissa käyskennellä, autoista ei Savonlinnassa kyllä niinkään pidetä, mutta jalakapatikalla sopii hyvin liikkumaan. Kauppojakaan Savonlinnassa ei ole liikaa, niin ei ole vaikeuksia valita ...- Anonyymi
Kaupoista mieleen....
- Eväskellari ja Lidl käytännössä ovat käytännössä meidän ainoat ruokakaupat. Prismassa ei ikinä, Cittarissa hyvin harvoin.
- Jos kalusteita tms, niin ainoastaan Jysk. Isommat ostokset aina toiselta paikkakunnalta.
- Yleis- ja autotarvikekauppana Motonet on ok.
- Tokmannista joskus jotain, muutaman kerran vuodessa...
- Kerdissäkin joskus, mutta ne "tukku"hinnat - huoh..
- Joskus myös Hankkija ja K-Rauta. Hankkijalla on jotain hyvää ja edullistakin, esim. koiranruoka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupoista mieleen....
- Eväskellari ja Lidl käytännössä ovat käytännössä meidän ainoat ruokakaupat. Prismassa ei ikinä, Cittarissa hyvin harvoin.
- Jos kalusteita tms, niin ainoastaan Jysk. Isommat ostokset aina toiselta paikkakunnalta.
- Yleis- ja autotarvikekauppana Motonet on ok.
- Tokmannista joskus jotain, muutaman kerran vuodessa...
- Kerdissäkin joskus, mutta ne "tukku"hinnat - huoh..
- Joskus myös Hankkija ja K-Rauta. Hankkijalla on jotain hyvää ja edullistakin, esim. koiranruoka.Lidlissä kannattaa tehdä ruokaostokset. On halpa, ja näkee myös maahanmuuttajia sekä kauniita kassatyttöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854