Yhden yön juttu/vakipano olisi unelma. Ja tietenkin minun ehdoilla. Vanhempi tai nuorempi käy. Itse 45v mies, Pori. Rehtiä sseuraa.
Yhden yön vakipano
9
128
Vastaukset
kun sais...
- Anonyymi
Ehkä se on vain unelma. Joskus voi käydä kuitenkin flaksi yllättävässä paikassa.
- Anonyymi
mitkä on nuo ehdot? itse 25 v naisenalku. en ole ikinä kokeillut mutta ajatus kiinnostaa :)
- Anonyymi
Täällä ei näköjään voi sellasia asioita kertoa (ihan cccp-meininkiä koko s24).
Ihan asiallinen viesti poistettiin. - Anonyymi
lataa wickr ja laita viestiä laatujahinta
- Anonyymi
En halua vanhaa fossiilia.. Aika epätoivoista.. N 29v
- Anonyymi
Hei N 29v! Tässä 26v jätkä jolla tippa kärjessä jatkuvasti kun ajattelenkin miltä tuntuisi maistaa sua sieltä. :)
- Anonyymi
29 on tosi nuori... T:Fossiili
Oon yhden yön Varkaudessa 31.7-1.8. Löytyykö halukasta naista seuraksi, hauskanpitoon? M55
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615