Aivan järkyttyneenä luin näitä lapin kuntien keskustelupalstoja. Millaista negatiivista pa***kaa. Tästäkö tet voimanne ammennatte? Ei mitään positiivista tai muuten myöteistä kirjoitusta. Ottakaapa nyt itteänne niskasta kiinni ja kirjoittakaa jotain mukavaa, iloista, kaikkia hyödyttävää tai viihdyttävää. Ruikuttamalla tämä maailma ei mene eteenpäin.
Positiivisia ajatuksia
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt että mistä tämä negatiivinen asenne täällä kumpuaa.Luonto on kaunis ja metsät täynnä marjoja ja sieniä,kalaa vedessä mutta ruikutusta ruikutuksen perään.Eläkää hyvät ihmiset onnellisina ja nauttikaa kauniista maasta jossa saatte elää.Sanokaa kaunis sana lähimmäisellenne joka päivä niin omakin mieli alkaa muuttua,arvostakaa itseänne ja toisia.
- Anonyymi
Vituttaa rajusti, kun ei tiedä miten selviää vuokran maksusta taas, ja pitäisi jostain ruokaa kyetä ostaan, sitten kun on puhelinkin, siitäkin maksaa, mutta on oltava, raha ei riitä, ja pitäisi virnuilla sekä olla mamuille ystävällinen kun ne saa hyvät rahat kunhan vaan asuu täällä, se ei paljo naurata, kun ei tiedä miten taas maksuista selviää, töitä ei ole.
- Anonyymi
Työtyömättömät net valittaa täälä muitten asipista ko niilä ole ommaa elämää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657