olen 19v ja laskettuun aikaan on enää vähän alle 2kk jäljellä... ajatus siitä että joudun imettään tätä lasta ku se syntyy ahdistaa.
Onko imettäminen pakollista?
Mitä pitäisi tälläisessä tilanteessa tehdä? Jutella lääkärille tai kääntyä neuvolan puoleen?
en tahdo imettää.... APUA?!!
2
967
Vastaukset
- Anonyymi
Edelleen kaipailisin apuja kun laskettuaikakin uhkaavasti lähenee! t. ap/oj
- Anonyymi
Ei ole pakko imettää. Kaikki eivät voikaan. Jos haluat mieluummin raahata vastiketta kaupasta ja joka paikkaan mukana sekä pestä ja keittää tuttipulloja jatkuvana rumbana, niin se on ok. Yöllä vaihtoehtona käännät kylkeä imettämään tai sitten laahustat keittiöön lämmittämään vastiketta vauvan huutaessa. Tosin pullovauva voi syödä harvemmin yöllä (laiha lohtu).
Varaudu sitten siihen, että sairaalassa tai neuvolassa on vähintään yksi kiiluvasilmäinen imetysfanaatikko, jonka mielestä imettäminen on elämän ainoa sisältö. Tosin siitä juuri saan ymmärrystä sinua kohtaan, koska aloin sen hullutuksen johdosta jo itsekin hetkeksi inhota imettämistä. Totuus on kuitenkin, että imetys on hyvin toimiessaan tosi kätevä tapa ruokkia vauva. Mutta hyviä niistä vastikkeellakin ruokituistakin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670