kannattaako koneeseen inteekroidun ac97 äänikortin tilalle vaihtaa joku erillinen? mitä etuja saavutetaan ja mikä olisihyvä ja halpa?
koneessani on creativen 2.1 kajarit...
uusi kortti?
3
401
Vastaukset
- kaiuttimet
Jos et hanki useampikanavaisia kaiuttimia, niin ei kannata.
Onhan noita 5.1 kin integroituina, mm. tässä koneessa. - pekka
Periaattesa kyllä. Ensinnkin noissa emolle väsätyissä on huonompi äänenlaatu, huomasin sen kun sain kunnon äänentoiston vehket. Eli Kunnollisen vahvistimen johon kytkin vähintääkin kunnon ämyrit. Ja lisäksi nuo intgraation ihmeet syö hiukkasen prossa tehoa, ei paljon mutta kumminkin. Oma valinta, miä ainakin vaihdoin erilliskorttiin
- Duke
Harrastaa musiikkin tekoa, niin ei integroituja kannata pitää päällä. Miniminä vois pitää Audigy2 tason äänikortteja, nämä ovat myös hyviä peleissä. Toki vaativampi musiikkiharrastus vaatisi jo esim. Midiman Delta 1010LT äänikortin, joka on jo parempi musakortti. Ja kyllä aidoissa erillisissä äänikorteissa aina äänen laatu on parempi, en ainaskaan itse suosi integroituja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645